abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58877138
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Den Haag ook altijd wel vol uitvak.
Als ze eens mogen komen De laatste jaren 2 keer meegemaakt, 1 keer een vol uitvak en de 2e keer half vol denk ik (doordeweeks )
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58877193
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:34 schreef devv05 het volgende:

[..]

Verzin daar maar eens een liedje voor.
Dikke pogo op dat nummer en dan zijn naam schreeuwen

Padapapa pasthathoupoulosss heel me leveeeen lang
pi_58877610
Uiteindelijk zal er wel iemand komen waar geen geructhen over zijn geweest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58877661
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dikke pogo op dat nummer en dan zijn naam schreeuwen

Padapapa pasthathoupoulosss heel me leveeeen lang
Ik denk dat die pogo er heel snel weer uit is als men op Zuid komt te zitten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58877706
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef WEST het volgende:
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
En terecht. Wij lopen hier ook iedere dag nog trots te zijn op de CL-winst in 1995. Niks mis mee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58877801
quote:
'Ten Cate onderdeel van grote schoonmaak' Chelsea

Henk ten Cate is één van de mensen die komende zomer Chelsea zou moeten verlaten. De Nederlandse assistent-trainer moet volgens The Times ,evenals de gehele technische staf onder leiding van Avram Grant, vertrekken.

Ten Cate zou bovendien teveel mensen tegen zich het harnas hebben ingejaagd. De oud-Ajax-trainer werd binnengehaald mede door zijn goede werk bij FC Barcelona als veldtrainer, maar kreeg het aan de stok met mede-assistent Steve Clarke en een deel van de spelersgroep.

In oktober verliet de Amsterdammer Ajax voor een avontuur in Londen. Uiteindelijk greep Chelsea, onder leiding van Grant, naast alle prijzen. Dat was sinds het seizoen 2003/04 niet meer voorgekomen.
En nog een trein die tot stilstand komt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58877820
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En nog een trein die tot stilstand komt
pi_58877853
quote:
De beleidsbepalers in Amsterdam besloten om Frank de Boer te laten doorschuiven van de D1-pupillen naar de A1, waardoor Silooy mag vertrekken. De oud-international is daarover woedend en liet dit weten voor de camera van RTV Noord-Holland. Komend seizoen gaat hij aan de slag bij de amateurs van Young Boys in Haarlem.
'Daar is het beter georganiseerd dan bij Ajax en weten ze me wel te waarderen,' zei Silooy. De laatste klus van Silooy bij Ajax is het Copa Amsterdam toernooi. De Amsterdammers zijn titelverdediger en begonnen vrijdag met een 1-0 zege op Juventus. (BR)
Komt van Sportweek. Silooy moet niet zo janken, die kiest voor het grote geld. Wat ik heb begrepen krijgt hij bij Young Boys meer dan bij Ajax en zijn zoon speelt daar ook. Denk in de A1 komend seizoen, als het dit jaar al niet zo ver was. Niet dat dat nou weer zo'n talent is, maar toch. Hoorde van een kerel uit de A1 dat hij niet echt te spreken was over Silooy. Al kan dat ook komen omdat hij niet altijd evenveel speelde... Met hem waren er wel een paar meer. Schijnen ook wat mensen uit de A1 naar Groningen te verkassen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 24 mei 2008 @ 15:18:51 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58877959
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Komt van Sportweek. Silooy moet niet zo janken, die kiest voor het grote geld. Wat ik heb begrepen krijgt hij bij Young Boys meer dan bij Ajax en zijn zoon speelt daar ook. Denk in de A1 komend seizoen, als het dit jaar al niet zo ver was. Niet dat dat nou weer zo'n talent is, maar toch. Hoorde van een kerel uit de A1 dat hij niet echt te spreken was over Silooy. Al kan dat ook komen omdat hij niet altijd evenveel speelde... Met hem waren er wel een paar meer. Schijnen ook wat mensen uit de A1 naar Groningen te verkassen.
Precies, Silooy is helemaal niet zo'n goede trainer, en dat heb ik ook van bronnen binnen Ajax gehoord.
Heeft gewoon slecht gespresteerd met de A1. Ik heb 'm zelf overigens nooit gesproken, maar het schijnt niet zo'n fijne man te zijn.

'Beter bij Young Boys geregeld dan bij Ajax'. Right.
Frank de Boer heb ik wel vertrouwen in, aardige vent en heeft al een tijdje bij het eerste elftal meege'traind'. (als trainer dus)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 24 mei 2008 @ 15:31:55 #85
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58878141
Ik heb ook een hoge pet op van F. de Boer. Dat word een goede trainer denk ik.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:08:47 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878595
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Geruchten over verdedigers .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!
GODVERDOMME EINDELIJK .
Hij is echt het grootste talent dat Griekenland OOIT heeft gehad. De halve PL zit achter hem aan.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham maar ook AC Milan en Juve hebben hem op de korrel.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken of nog ff bij AEK blijven.
Dit zou echt geweldig zijn. Als hij komt dan dan dan. Weet ik niet, dan flip ik um echt keihard.
Hij is echt fucking goed en er zit echt een goeie "verdedigerskop" op. .
Qua voetbal kan ie Sjonnie zeker laten vergeten iig. Hij speelde op zn 18de de duurste aankoop uit de historie van AEK uit de basis .
-
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:09:23 #87
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878600
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nou Daggla jump in.
.
Ik zei het toch dat ie goed was. .
-
pi_58878619
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!
GODVERDOMME EINDELIJK .
Hij is echt het grootste talent dat Griekenland OOIT heeft gehad. De halve PL zit achter hem aan.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken.
Dit zou echt geweldig zijn. Als hij komt dan dan dan. Weet ik niet, dan flip ik um echt keihard.
Qua voetbal kan ie Sjonnie zeker laten vergeten iig. Hij speelde op zn 18de de duurste aankoop uit de historie van AEK uit de basis .
Ok, ik ben om. Halen die handel
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:11:06 #89
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878635
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, ik ben om. Halen die handel
Ja, absoluut! Overigens hebben AC en Juve hem ook al op de korrel. .
-
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:13:30 #90
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878671
Al kan ik mij voorstellen dat ie hier niet heen wil komen vanwege Kevin Blom die hem keihard naaide in de halve finale van het EK u19. Onterecht gele kaart waardoor hij de finale niet kon spelen. Hij was overigens captain van dat team.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 24-05-2008 16:19:10 ]
-
pi_58878700
Jammer alleen dat de enige bron vooralsnog Voetbalprimeur is, nietwaar?
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:18:56 #92
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878743
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
Jammer alleen dat de enige bron vooralsnog Voetbalprimeur is, nietwaar?
Neuh, stond in de Spits.
Zit zelf al alle Griekse sites af te struinen, maar op AC MIlan en Juve na zijn er amper nieuwe geruchten te vinden.
-
pi_58878774
Schreef Daggla ook niet zoiets over Charisteas die naar Ajax kwam? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:20:54 #94
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878777
Sorry als ie dubbel is, maar ik lach hier mn ballen uit mn broek.
quote:
Henk ten Cate is één van de mensen die komende zomer Chelsea moet verlaten. De Nederlandse assistent-trainer moet evenals de gehele technische staf onder leiding van Avram Grant vertrekken, meldt The Times.

Ten Cate zou bovendien teveel mensen tegen zich het harnas hebben ingejaagd. De oud-Ajax-trainer werd binnengehaald mede door zijn goede werk bij FC Barcelona als veldtrainer, maar kreeg het aan de stok met mede-assistent Steve Clarke en een deel van de spelersgroep.

In oktober verliet de Amsterdammer Ajax voor een avontuur in Londen. Uiteindelijk greep Chelsea, onder leiding van Grant, naast alle prijzen. Dat was sinds het seizoen 2003/04 niet meer voorgekomen.
.
-
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:22:19 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58878800
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef RayMania het volgende:
Schreef Daggla ook niet zoiets over Charisteas die naar Ajax kwam? .
Voor het EK 2004 begon schold ik in elk topic Rehhagel verrot omdat ie Harry in de basis hield. Door het EK ben ik door een roze bril naar hem gaan kijken, maar was nooit echt fan van hem..
-
pi_58878862
Harry was wel een goede stormram
pi_58878902
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

GODVERDOMME EINDELIJK .
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham maar ook AC Milan en Juve hebben hem op de korrel.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken of nog ff bij AEK blijven.
Ik vertrouw op jou, en door de naam MOET ik gewoon een shirtje van hem halen als hij komt
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58878919
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Voor het EK 2004 begon schold ik in elk topic Rehhagel verrot omdat ie Harry in de basis hield. Door het EK ben ik door een roze bril naar hem gaan kijken, maar was nooit echt fan van hem..
Harry zal hem vast geen goed woordje doen voor Ajax.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58878940
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Harry zal hem vast geen goed woordje doen voor Ajax.
Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas wel
pi_58878993
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas wel
Machlas van het hands-doelpunt na 15 sec
We are living in a material world, and I am a material girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: