Ajax is groots in Griekenland hoor, denk dat dat niet eens nodig is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas wel
Hmm, ok. Afwachten dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, stond in de Spits.
Zit zelf al alle Griekse sites af te struinen, maar op AC MIlan en Juve na zijn er amper nieuwe geruchten te vinden.
Was idd dubbel, maar volkomen terecht, die kwal is gewoon echt een eikel die alleen maar omzich heen maait met botte opmerkingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sorry als ie dubbel is, maar ik lach hier mn ballen uit mn broek.
[..].
quote:Ajax heeft de Griekse verdediger Sokratis Papastathopoulos op het oog als opvolger van de naar het Spaanse Atlético Madrid vertrokken Johnny Heitinga. Dat meldt SkySports. De Griekse international heeft AEK Athene als werkgever. Momenteel werkt hij met de Griekse selectie toe naar de verdediging van de Europese titel.
Net als Johnny Heitinga kan de 22-jarige Griek op meerdere posities uit de voeten. De speler kan zowel op de positie van centrale verdediger als op de positie van verdedigende middenvelder spelen. Door de Griekse supporters wordt hij al vergeleken met Arsenal-legende Tony Adams.
De in Kalamata geboren speler is naast door Ajax al bekeken door Wigan Athletic FC, Juventus, Manchester United, Arsenal Chelsea FC, Villareal en AS Roma. Papastathopoulos heeft volgens SkySports een prijskaartje van om en nabij de 3,5 miljoen euro.
Geruchten die al een jaar aan de gang zijn noemen: ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool als grote PL clubs. Daarnaast nog wat kleinere teams. Maar ook Bayern, Bayer Leverkusen, Werder, AC Milan, Juventus, Athletico (zal nu wel niet meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:07 schreef jna het volgende:
Als de halve PL achter hem aan zit moet ie wel goed zijn
Hoe loopt dat af?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geruchten die al een jaar aan de gang zijn noemen: ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool als grote PL clubs. Daarnaast nog wat kleinere teams. Maar ook Bayern, Bayer Leverkusen, Werder, AC Milan, Juventus, Athletico (zal nu wel niet meer. ), Sevilla, Nantes, Monaco en Ajax zijn genoemd.
Nikolaidis (voorzitter AEK) zei dat er op een gegeven moment iets van 25 scouts voor hem op de tribune zaten.
Mooi moment trouwens uit de UEFA cup.
Hij was in de lucht net ff wat sterker dan die keeper van Villareal....
[ afbeelding ]
Die vond het zelf trouwens wat minder, getuige z'n reactie..
[ afbeelding ]
Lijkt me best lastig met een Grieks paspoortquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ouderwetse faceplant.
Ben benieuwd, nog geen minuut van gezien. Denk je dat-ie in de definitieve selectie van Zwitserland en Oostenrijk zit, Daggla?
Klein relletje. Keeper sloeg niet door, omdat ie een duw kreeg van die speler die je ernaast ziet.quote:
Kans is 90% ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ouderwetse faceplant.
Ben benieuwd, nog geen minuut van gezien. Denk je dat-ie in de definitieve selectie van Zwitserland en Oostenrijk zit, Daggla?
quote:NAC wil Schilder aantrekken
Robbert Schilder hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De middenvelder mag vertrekken bij Ajax, maar staat in de belangstelling van verscheidene clubs. Nadat eerder al duidelijk werd dat Heracles Almelo de linkshalf graag wil inlijven, heeft volgens BN/De Stem nu ook NAC Breda interesse in Schilder.
Robbert Schilder In Breda ziet men in Schilder een goede opvolger van Rogier Molhoek, die dit seizoen door AZ verhuurd was aan NAC. Molhoek keert vermoedelijk in de zomer terug naar Alkmaar, om daar nog één keer te proberen een basisplek af te dwingen. Schilder begon dit seizoen bij de hoofdmacht van Ajax, maar kwam in Amsterdam amper aan spelen toe.
In de winterstop werd hij vervolgens verhuurd aan Heracles Almelo, de club waar hij een seizoen eerder ook al speelde. Schilder maakte dit seizoen in de ploeg van trainer Gert Heerkes dermate veel indruk dat de club hem graag langer in Almelo wil houden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
GODVERDOMME EINDELIJK.
Hij is echt het grootste talent dat Griekenland OOIT heeft gehad. De halve PL zit achter hem aan.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham maar ook AC Milan en Juve hebben hem op de korrel.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken of nog ff bij AEK blijven.
Dit zou echt geweldig zijn. Als hij komt dan dan dan. Weet ik niet, dan flip ik um echt keihard.
Hij is echt fucking goed en er zit echt een goeie "verdedigerskop" op..
Qua voetbal kan ie Sjonnie zeker laten vergeten iig. Hij speelde op zn 18de de duurste aankoop uit de historie van AEK uit de basis.
quote:Ajax test Kroatische jeugdinternational
Tijdens het Varsseveld toernooi voor spelers onder 17 jaar heeft Ajax een Kroatische jeugdinternational getest. Het gaat om de linkermiddenvelder Mato Ivanovic (04-02-1991) van het Onder-17 team van de Kroaten.
Of Ivanovic daadwerkelijk in aanmerking komt voor een overgang naar Ajax, wordt de komende tijd bekeken. De kleine Ivanovic viel op door zijn tweebenigheid en goede inzicht.
Dit vind ik zeker een goed initiatief. Ik denk dat er nog veel te winnen valt als we wetenschap meer bij topsport betrekken. Vraag me af in hoeverre MvB hiervoor zou openstaan.quote:De Vrije Universiteit gaat samenwerken met Ajax. De faculteit Bewegingswetenschappen gaat programma's ontwikkelen op het gebied van onder andere spiertraining en coaching. De VU heeft dat bekendgemaakt.
Ajax wil in het sportpark De Toekomst een 'innoverend, toonaangevend voetbalkennisinstituut' vestigen, het Ajax Football Centre. Dat gebeurt in het kader van de professionalisering van de jeugdopleiding. ,,Het VU medisch centrum werkt al samen met Ajax, onder andere op het gebied van blessurebehandeling van de spelers'', heeft Merlijn Draisma, adviseur van het college van bestuur van de VU, laten weten.
De faculteit Bewegingswetenschappen heeft op het gebied van spiertraining en coaching veel kennis in huis. Al meer dan twintig jaar verricht de faculteit onderzoek in de schaatswereld. De klapschaats was een belangrijk product van dat onderzoek.
Het idee voor samenwerking ontstond toen collegevoorzitter René Smit Ajax-voorzitter (en VU-afgestudeerde) John Jaakke ontmoette. Jaakke is onlangs opgestapt als voorzitter, maar volgens Draisma heeft dat geen invloed op de voorgenomen samenwerking.
Hm als er dan ook nog stageplekken vrijkomenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:51 schreef D1 het volgende:
[..]
Dit vind ik zeker een goed initiatief. Ik denk dat er nog veel te winnen valt als we wetenschap meer bij topsport betrekken. Vraag me af in hoeverre MvB hiervoor zou openstaan.
quote:Op zondag 25 mei 2008 02:56 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich heeft er weer 1 gescoord vandaag!
We hebben een topper in huis jongens!
Zal wel meevallen, maar het is al goed dat ze iig naar hem kijken. Al denk ik dat ie inmiddels misschien al onhaalbaar is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef w00h00 het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over die Griek?
Hij komt wel eens op. Best een verdienstelijke dribbel ook..quote:Hoe zit dat bij die Griek Daggla, pure mandekker of echt een opkomende verdediger?
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sportquote:Op zondag 25 mei 2008 02:56 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich heeft er weer 1 gescoord vandaag!
We hebben een topper in huis jongens!
en:quote:'Puygrenier in belangstelling Ajax'
zondag 25 mei, door cruiffiaans, Amsterdam, 09:09u, lequipe.fr
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Sébastien Puygrenier. De 26-jarige centrale verdediger van AS Nancy moet de defensie van de Amsterdammers gaan aanvullen, nu deze te kampen heeft met de geblesseerde Vermaelen, het vertrekken van Jhonny Heitinga en de al lang vertrokken Jaap Stam. Gregory van der Wiel en Sébastien Puygrenier zouden de concurrentie aan moeten gaan voor een plek rechts centraal in de verdediging.
Sébastien Puygrenier, dit seizoen goed voor drie goals, is een 1.87 meter lange speler die centraal in de defensie uit de voeten kan. Deze fysiek sterke verdediger kan naast goed verdedigen ook aardig koppen.
quote:'Guus Hiddink wordt de algemeen directeur van Ajax'
Volgens NOS-journalist Jack van Gelder vertrekt Guus Hiddink na EURO 2008 naar Ajax. De oud-trainer van onder meer Real Madrid, Valencia CF en PSV moet daar de functie van algemeen directeur bekleden. Tegenwoordig werkt Hiddink bij de Russische voetbalbond. Bij de РФС loopt het contract van Hiddink af.
Gun em z'n lolletjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef WEST het volgende:
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
Goeie zaak.quote:Zoals bekend wil Ajax in het kader van de professionalisering van de jeugdopleiding op De Toekomst een 'innoverend, toonaangevend voetbalkennisinstituut' vestigen, het Ajax Football Centre. Een van de stappen om dat te kunnen realiseren is inmiddels gezet: Ajax en de Vrije Universiteit gaan samenwerken. De faculteit Bewegingswetenschappen gaat programma's ontwikkelen op het gebied van onder andere spiertraining en coaching.
Misschien kan jij Fontein wel opvolgen als 'het lek'.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Dat vroeg ik me ook af.. Na wat googlen kom je erachter dat het op ajaxinside en ajaxshowtime staatquote:
quote:Ajax heeft haar voorbereidingsprogramma met betrekking op komend seizoen bekend gemaakt. Onder leiding van Marco van Basten zal de nummer twee van Nederland op 14 juli haar eerste training afwerken. Ook werden de oefenwedstrijden die voor Ajax gepland staan bekend gemaakt.
Vijf dagen na de eerste training zullen de manschappen van de huidige bondscoach van het Nederlands Elftal aantreden tegen Noordwijk. Niet veel later zullen ook Germanicus en Excelsior '31 de Amsterdamse club ontmoeten. Op 26 juli zal Jaap Stam een eigen team samenstellen en in Zwolle tegen Ajax spelen.
Op 3 augustus zal de eerste echte 'testcase' op het programma staan. Ajax zal afreizen naar Sunderland waar het die ploeg ook zal treffen. Op 17 augustus zullen de Amsterdammers richting Spanje trekken op te spelen tegen Real Murcia.
Oefenprogramma Ajax:
Maandag 14 juli: Eerste training o.l.v. Marco van Basten
Zaterdag 19 juli: Noordwijk - Ajax (Noordwijk, 15.00 uur)
Dinsdag 22 juli: Germanicus - Ajax (Coevorden, 19.30 uur)
Donderdag 24 juli: Excelsior '31 - Ajax (Rijssen, 19.30 uur)
Zaterdag 26 juli: Team Jaap Stam - Ajax (Zwolle, 20.30 uur)
Zondag 3 augustus: Sunderland - Ajax (Sunderland, 16.30 uur)
Zondag 17 augustus: Real Murcia - Ajax (Murcia, tijd nog niet bekend)
mijn overbuurman zit bij dat teamquote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig met een Grieks paspoort
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kans is 90% ja.
Hij zit iig bij de selectie voor de komende oefenwedstrijden en daar valt er nog maar 1 van af, dacht ik.
Aangezien er nogal wat vage namen bijzitten, denk ik dat ie het wel haalt.
Hmm, ik wil deze zomer wel een oefenwedstrijd meepakken, maar allemaal best ver vanaf hier. Excelsior '31 - Ajax zou misschien nog wel kunnen.quote:
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iigquote:Op zondag 25 mei 2008 07:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sport
Vanaf de helft van het filmpje ongeveer...
Dat ie meegaat betekent niet dat ie ook speelt hequote:Op zondag 25 mei 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijk.
[..]
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.
Ik reken maar op vanavond.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef denthemen het volgende:
Heeft iemand gister naar de radio geluisterd ivm 't gerucht van Jackie? Of moeten we wachten tot vanavond?
Ik denk dat niet hij maar Blind dat juist doet.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Static-NL het volgende:
trouwens is het wel ethisch als Van Basten Nederlandse spelers benadert tijdens het EK in naam van Ajax.
Ja, maar in Nederland krijg je daar een vrije trap tegen voor. Dus zo'n doelpunt zal hij hier niet kunnen scoren helaas.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iig
De A-Teamquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op welke melodie kan je in godsnaam een liedje maken voor Papastathopoulos
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barbapapaquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo, het past gewoon hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 16:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.
In de vorm van jalalalalalalalalaaaa Ajax Amsterdam. Papapapapapapaaaa stathopouloooosquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:43 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
whehehehe
of zo: hoempa hoempa hoempastaathopoulos!!!111
nee was ook voor de garp jwzquote:Op zondag 25 mei 2008 16:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interessequote:Ανεβασμένες είναι οι μετοχές του Σωκράτη Παπασταθόπουλου στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο της Ευρώπης. Μετά την Γουίγκαν στο κόλπο της απόκτησης του έχει μπει και ο Αγιαξ.
quote:Huntelaar: "Heerlijk om met Engelaar te spelen"
Klaas-Jan Huntelaar scoorde zaterdag tegen Oekraïne. De Ajacied speelde het gehele duel in de punt van de aanval. Vlak daarachter stond Orlando Engelaar geposteerd. "Het is heerlijk om met hem te spelen. Hij kijkt gelijk vooruit en ik kreeg veel ballen van hem", vertelt hij tegenover ELF Voetbal.
Zelf stond Huntelaar een aantal duels droog. Zaterdag maakte hij er één, maar dat hadden er meer kunnen zijn. "Alles kan altijd beter. Wat dan? Ik had er twee met links eerder moeten schieten. Voor de rest was het wel aardig, volgens mij. Wat de bondscoach met dit optreden moet? Dat is aan hem."
Het spel van Oranje was bij vlagen goed, maar af en toe ook rommelig en weinig imponerend. "Het was een redelijk goede wedstrijd", nam Huntelaar waar. Oranje speelde nog niet met de basiself die op het EK wordt verwacht.
Behoorlijk concreet dus, ik hoop hetquote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.aektzis.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=2865
Dar het hele bericht. Haal um maar door babelfish. De echt onvertaalbare dingen kan ik dan nog wel doen.
[edit]
Die maakt er een onbegrijpelijk geheel van.
Blablabla, 2 scouts al geweest. Ze verwachten dat Ajax snel zal handelen en binnenkort een officieel bod gaat doen. Staat tussendoor ook nog een bericht over een andere speler, das het verwarrende dus....
Enfin, het zou wat zijn..
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Allememachies, jullie zijn bijna bij topicnummer 1000
Zal dus wel niet komen dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:35 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd, ken m niet. Maar als ik Daggla moet geloven zijn we sinds jaren weer eens een goeie speler aan het scouten.
Wauw wat een taaltje is dat zegquote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interesse.
quote:Rydell Poepon hoopt op overgang naar Sparta
Rydell Poepon speelt de komende jaargang wellicht in de rood-witte clubkleuren van Sparta Rotterdam. De 19-jarige aanvaller, die dit seizoen speelde voor Willem II, is met zijn zaakwaarnemer in gesprek met de Kasteelclub. Dit meldt regiozender RTV Rijnmond zondag.
Poepon werd het afgelopen seizoen door zijn werkgever Ajax uitgeleend aan Willem II maar hoeft niet terug te keren naar Amsterdam. De jeugdinternational komt niet voor in de plannen van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten.
Sparta wil handig inspringen op deze situatie. Algemeen directeur Peter Bonthuis bevestigde tegenover RTV Rijnmond dat er gesprekken bezig zijn over een mogelijke overgang van Poepon naar de Kasteelclub.
Datzelfde medium meldt dat Yuri Rose zijn contract bij Sparta binnen afzienbare tijd met twee jaar zal verlengen.
quote:
Ik vertrouw op jouquote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interesse.
Hij moet bij WillemII blijven! Hij is niet goed genoeg voor Ajax maar een prima spits voor een club net onder de middenmoot. Niet voor niks topscoorder bij WillemII afgelopen seizoen. Zou het (als Tilburger zijnde) erg jammer vinden als ie naar die havenstad zou gaan.quote:
quote:Sulejmani en Moreno in de spits, dan er achter een middeveld met Gourcuff, engelaar en Feghouli. gevold door een verdediging met Lumb, Douglas, Huth en papalaatmetietenlos. Dan komt Hiddink over uit Rusland wat hij wil graag 90% minder gaan verdienen. Vervolgens gaat de wekker af en is het tijd om op te staan.
Castillonquote:Op zondag 25 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
Waar blijven de Ajax-spitsen? De laatste echte Ajax spits was Kluivert en dat is al meer dan 10 jaar geleden.
quote:Ajax A1 verliest finale Gestion Copa Amsterdam
Ajax A1 heeft de finale van het Gestion Copa Amsterdam toernooi verloren. Ajax wat de titel verdedigde, moest in de finale uiteindelijk toch buigen voor Cruzeiro, winnaar in 2006.
Ajax had door een 3-0 overwinning op Valencia de finale bereikt. In de wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten uit de sinaasappelstad was Ajax A1 geen moment in gevaar. Via doelpunten van Jordy Schell, John Goossens en Kevin Huijsman (strafschop) kwam de 3-0 eindstand op het scorebord.
Ajax moest het in de finale opnemen tegen Cruzeiro, de ploeg die in de poulefase (1-2) nog te sterk was voor de Amsterdammers. In een spannende strijd met kansen over en weer, moest Ajax toch buigen voor de Brazilianen. Uitblinker aan Amsterdamse zijde was John Goossens, die met een paar knappe schoten dichtbij de openingstreffer was maar steeds de keeper op zijn pad vond.
Ajax-doelman Sergio Padt, die met een aantal prima reddingen een eerdere achterstand voorkwam, moest uiteindelijk toch capituleren nadat hij een Braziliaanse aanvaller had neergelegd. Bernardo Souza schoot de strafschop binnen en bezorgde Cruzeiro hiermee de toernooizege.
quote:'Liever Huntelaar dan Ronaldo'
Klaas-Jan Huntelaar Real Madrid-supporters verkiezen Klaas-Jan Huntelaar boven Cristiano Ronaldo. Zo luidt de uitkomst van een onderzoek dat door de Spaanse krant Marca werd verricht. Volgens de krant zouden de Madrileense fans liever de Ajacied zien komen dan de Portugese winnaar van de Gouden Schoen. Ronaldo wordt de laatste dagen veelvuldig gelinkt aan Real Madrid.
Met name voorzitter Ramon Calderon en trainer Bernd Schuster zouden Ronaldo graag in het witte shirt zien. Voor de fans ligt dat dus even wat anders. Maarliefst 66 procent is tegen de komst van de aanvaller van Manchester United. Het liefst zouden de fans Klaas-Jan Huntelaar en Arsenals Aleksander Hleb verwelkomen. Madrid heeft tevens belangstelling voor die spelers, maar dat zou het zogenaamde Plan B zijn. Het liefst zouden de Madrilenen het volledige transferbudget aan Ronaldo uitgeven.
Zonder Danny Blindquote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
Succes.
Favoriete Ajacied Allertijden - Halve Finale
Om die fokking EK te winnen.quote:
Beetje jammer van de Jongquote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik net op mijn computer tegen kwam
Zal er morgen wel opstaanquote:
Je bent een held, die zocht ik al maanden.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik net op mijn computer tegen kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |