Zal wel meevallen, maar het is al goed dat ze iig naar hem kijken. Al denk ik dat ie inmiddels misschien al onhaalbaar is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef w00h00 het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over die Griek?
Hij komt wel eens op. Best een verdienstelijke dribbel ook..quote:Hoe zit dat bij die Griek Daggla, pure mandekker of echt een opkomende verdediger?
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sportquote:Op zondag 25 mei 2008 02:56 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich heeft er weer 1 gescoord vandaag!
We hebben een topper in huis jongens!
en:quote:'Puygrenier in belangstelling Ajax'
zondag 25 mei, door cruiffiaans, Amsterdam, 09:09u, lequipe.fr
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Sébastien Puygrenier. De 26-jarige centrale verdediger van AS Nancy moet de defensie van de Amsterdammers gaan aanvullen, nu deze te kampen heeft met de geblesseerde Vermaelen, het vertrekken van Jhonny Heitinga en de al lang vertrokken Jaap Stam. Gregory van der Wiel en Sébastien Puygrenier zouden de concurrentie aan moeten gaan voor een plek rechts centraal in de verdediging.
Sébastien Puygrenier, dit seizoen goed voor drie goals, is een 1.87 meter lange speler die centraal in de defensie uit de voeten kan. Deze fysiek sterke verdediger kan naast goed verdedigen ook aardig koppen.
quote:'Guus Hiddink wordt de algemeen directeur van Ajax'
Volgens NOS-journalist Jack van Gelder vertrekt Guus Hiddink na EURO 2008 naar Ajax. De oud-trainer van onder meer Real Madrid, Valencia CF en PSV moet daar de functie van algemeen directeur bekleden. Tegenwoordig werkt Hiddink bij de Russische voetbalbond. Bij de РФС loopt het contract van Hiddink af.
Gun em z'n lolletjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef WEST het volgende:
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
Goeie zaak.quote:Zoals bekend wil Ajax in het kader van de professionalisering van de jeugdopleiding op De Toekomst een 'innoverend, toonaangevend voetbalkennisinstituut' vestigen, het Ajax Football Centre. Een van de stappen om dat te kunnen realiseren is inmiddels gezet: Ajax en de Vrije Universiteit gaan samenwerken. De faculteit Bewegingswetenschappen gaat programma's ontwikkelen op het gebied van onder andere spiertraining en coaching.
Misschien kan jij Fontein wel opvolgen als 'het lek'.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Dat vroeg ik me ook af.. Na wat googlen kom je erachter dat het op ajaxinside en ajaxshowtime staatquote:
quote:Ajax heeft haar voorbereidingsprogramma met betrekking op komend seizoen bekend gemaakt. Onder leiding van Marco van Basten zal de nummer twee van Nederland op 14 juli haar eerste training afwerken. Ook werden de oefenwedstrijden die voor Ajax gepland staan bekend gemaakt.
Vijf dagen na de eerste training zullen de manschappen van de huidige bondscoach van het Nederlands Elftal aantreden tegen Noordwijk. Niet veel later zullen ook Germanicus en Excelsior '31 de Amsterdamse club ontmoeten. Op 26 juli zal Jaap Stam een eigen team samenstellen en in Zwolle tegen Ajax spelen.
Op 3 augustus zal de eerste echte 'testcase' op het programma staan. Ajax zal afreizen naar Sunderland waar het die ploeg ook zal treffen. Op 17 augustus zullen de Amsterdammers richting Spanje trekken op te spelen tegen Real Murcia.
Oefenprogramma Ajax:
Maandag 14 juli: Eerste training o.l.v. Marco van Basten
Zaterdag 19 juli: Noordwijk - Ajax (Noordwijk, 15.00 uur)
Dinsdag 22 juli: Germanicus - Ajax (Coevorden, 19.30 uur)
Donderdag 24 juli: Excelsior '31 - Ajax (Rijssen, 19.30 uur)
Zaterdag 26 juli: Team Jaap Stam - Ajax (Zwolle, 20.30 uur)
Zondag 3 augustus: Sunderland - Ajax (Sunderland, 16.30 uur)
Zondag 17 augustus: Real Murcia - Ajax (Murcia, tijd nog niet bekend)
mijn overbuurman zit bij dat teamquote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig met een Grieks paspoort
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kans is 90% ja.
Hij zit iig bij de selectie voor de komende oefenwedstrijden en daar valt er nog maar 1 van af, dacht ik.
Aangezien er nogal wat vage namen bijzitten, denk ik dat ie het wel haalt.
Hmm, ik wil deze zomer wel een oefenwedstrijd meepakken, maar allemaal best ver vanaf hier. Excelsior '31 - Ajax zou misschien nog wel kunnen.quote:
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iigquote:Op zondag 25 mei 2008 07:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sport
Vanaf de helft van het filmpje ongeveer...
Dat ie meegaat betekent niet dat ie ook speelt hequote:Op zondag 25 mei 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijk.
[..]
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.
Ik reken maar op vanavond.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef denthemen het volgende:
Heeft iemand gister naar de radio geluisterd ivm 't gerucht van Jackie? Of moeten we wachten tot vanavond?
Ik denk dat niet hij maar Blind dat juist doet.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Static-NL het volgende:
trouwens is het wel ethisch als Van Basten Nederlandse spelers benadert tijdens het EK in naam van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |