Ja, maar in Nederland krijg je daar een vrije trap tegen voor. Dus zo'n doelpunt zal hij hier niet kunnen scoren helaas.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iig
De A-Teamquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op welke melodie kan je in godsnaam een liedje maken voor Papastathopoulos
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barbapapaquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo, het past gewoon hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 16:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.
In de vorm van jalalalalalalalalaaaa Ajax Amsterdam. Papapapapapapaaaa stathopouloooosquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:43 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
whehehehe
of zo: hoempa hoempa hoempastaathopoulos!!!111
nee was ook voor de garp jwzquote:Op zondag 25 mei 2008 16:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interessequote:Ανεβασμένες είναι οι μετοχές του Σωκράτη Παπασταθόπουλου στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο της Ευρώπης. Μετά την Γουίγκαν στο κόλπο της απόκτησης του έχει μπει και ο Αγιαξ.
quote:Huntelaar: "Heerlijk om met Engelaar te spelen"
Klaas-Jan Huntelaar scoorde zaterdag tegen Oekraïne. De Ajacied speelde het gehele duel in de punt van de aanval. Vlak daarachter stond Orlando Engelaar geposteerd. "Het is heerlijk om met hem te spelen. Hij kijkt gelijk vooruit en ik kreeg veel ballen van hem", vertelt hij tegenover ELF Voetbal.
Zelf stond Huntelaar een aantal duels droog. Zaterdag maakte hij er één, maar dat hadden er meer kunnen zijn. "Alles kan altijd beter. Wat dan? Ik had er twee met links eerder moeten schieten. Voor de rest was het wel aardig, volgens mij. Wat de bondscoach met dit optreden moet? Dat is aan hem."
Het spel van Oranje was bij vlagen goed, maar af en toe ook rommelig en weinig imponerend. "Het was een redelijk goede wedstrijd", nam Huntelaar waar. Oranje speelde nog niet met de basiself die op het EK wordt verwacht.
Behoorlijk concreet dus, ik hoop hetquote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.aektzis.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=2865
Dar het hele bericht. Haal um maar door babelfish. De echt onvertaalbare dingen kan ik dan nog wel doen.
[edit]
Die maakt er een onbegrijpelijk geheel van.
Blablabla, 2 scouts al geweest. Ze verwachten dat Ajax snel zal handelen en binnenkort een officieel bod gaat doen. Staat tussendoor ook nog een bericht over een andere speler, das het verwarrende dus....
Enfin, het zou wat zijn..
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Allememachies, jullie zijn bijna bij topicnummer 1000
Zal dus wel niet komen dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:35 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd, ken m niet. Maar als ik Daggla moet geloven zijn we sinds jaren weer eens een goeie speler aan het scouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |