He, die naam heb ik een paar topics geleden al eens geopperd als goede vervanger voor Johnny..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax nu gelinkt aan Papostopulous o.i.d. Griekse verdediger maar dat was wel duidelijk gezien de naam!
Ken m niet?!
Bron: voetbalprimeur
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
KNVB is weer lekker kut bezig wat betreft uitkaarten. Hoop snel te vernemen of ik nu voorrang heb of niet.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/2058
Nah, het minimum is niet omlaag gegaan. Zolang je bij de groep van de eerste vierhonderd zit - volgens mijn informatie bestaat de groep die twaalf uitwedstrijden of meer heeft bezocht uit 388 - dan ben je vrij zeker. Maar ik wil eigenlijk nu toch wel ff de bevestiging van Ajax uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.
quote:10.000 400 (was 400 of 500)
10.001 t/m 15.000 500 (was 600 of 800)
15.001 t/m 20.000 750 (was 1000)
20.001 t/m 30.000 1000 (was 1200)
> 30.000 1200 (was 1600)
Wat betekent het?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]Heb net vandaag mn uitkaart aangevraagd
Dat de uitvakken een stuk kleiner wordenquote:
Ja Fok verneukt het steeds als ik het erboven zet. maar het gaat om de grote van het stadion. En het minimum aantal bezoekers dat in het uitvak moeten kunnen.quote:
Jari Held!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Mr-Sander het volgende:Een staf met:
-Van Basten
-Bergkamp
-Van 't Schip
-Witschge
-De Boer
-Litmanen
en nog vele anderen
Bronquote:Real wil niet langer aan het lijntje worden gehouden en heeft bij Ronaldo’s zaakwaarnemer Jorge Mendes de wens neergelegd dat zijn cliënt vóór 7 juni de knoop doorhakt. Zwicht Ronaldo niet voor de avances van de Spaanse kampioen, dan treedt plan B in werking en wordt de negentig miljoen euro voor Ronaldo aangewend om Cesc, Alexander Hleb (Arsenal), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Ricardo Quaresma (FC Porto) en Diego (Werder Bremen) te halen.
Het lijkt me onzin eerlijk gezegd. Al die spelers tegelijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Ronaldo blijft dus goodbye Huntelaar.
Geld he...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het lijkt me onzin eerlijk gezegd. Al die spelers tegelijk?
Geruchten over verdedigersquote:Ajax wil Griekse verdediger
Ajax heeft interesse in de Griekse verdediger Sokratis Papastathopoulos van AEK Athene. Dit meldt Voetbalprimeur. AEK zou zo'n 3,5 miljoen euro voor de verdediger, die voorkomt in de Griekse EK-selectie, vragen.
Ajax is niet de enige club met interesse in Papastathopoulos. Wigan Athletic, Manchester United, Arsenal, Villarreal, AS Monaco en Juventus zouden allemaal een oogje hebben op de Griek.
Bron: Spits
het lijkt me onmogelijk om al die spelers voor slechts 80mln te halen.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geil, dat wil ik achterop me shirt![]()
Zeg ik tegen me chickies dat dat me laatste soa is
Oh sorry Ray, ik had het natuurlijk over die dekselse KNVB-malloten, maar na de vrijdagmiddagborrel schoten er wat krachtigere bewoordingen uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.
Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord blijven gewoon hetzelfde... dus gewoon 1600 manquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh sorry Ray, ik had het natuurlijk over die dekselse KNVB-malloten, maar na de vrijdagmiddagborrel schoten er wat krachtigere bewoordingen uit.
Ik denk dat ik idd wel m'n voorrangs krijg, maar toch. Gewoon met 1600 man naar de Kuip toe, en met 1200 naar Utrecht. Ze maken voor ons en Feyenoord maar een uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |