abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 07:27:34 #51
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58872824
Papastathopoulos is een goede
><(({°>
pi_58872905
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 07:27 schreef BigKahuna het volgende:
idd. mja het zijn helaas maar geruchten
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:53:33 #53
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58873496
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Heb net vandaag mn uitkaart aangevraagd
jezus wat triest, omdat van die clubs zonder echte aanhang,

AZ
De Graafschap
FC Groningen
sc Heerenveen
Heracles Almelo
NAC Breda
N.E.C. Nijmegen
PSV
Roda JC
Sparta Rotterdam
FC Twente
FC Utrecht
Vitesse
Willem II

fans meenemen worden ajax en feyenoord gestraft

1200 naar ajax uit zeker
pi_58873631
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

*knip*

1200 naar ajax uit zeker
De clubs mogen het nog wel zelf beslissen. En heb zo het idee dat Ajax en feyenoord dat aantal van 1600 in takt zullen houden..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58875458
quote:
Verzin daar maar eens een liedje voor.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:37:55 #56
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58875498
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:34 schreef devv05 het volgende:

[..]

Verzin daar maar eens een liedje voor.
Jat gewoon die van NEC.

De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:50:48 #57
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58875678
Van Basten wilde eigenlijk eind mei het team voor komend seizoen nagenoeg rond hebben toch? Merk er weinig van.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58875817
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Basten wilde eigenlijk eind mei het team voor komend seizoen nagenoeg rond hebben toch? Merk er weinig van.
Lijkt me ook onmogelijk met het EK
pi_58875831
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat is door Fokk'ers hier in de wereld geholpen. Lijkt mij ook vrij sterk want dan heeft Danny Blind helemaal geen taak.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58875866
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat is door Fokk'ers hier in de wereld geholpen. Lijkt mij ook vrij sterk want dan heeft Danny Blind helemaal geen taak.
Het afronden van de transfers toch zoals hij in Holland Sport zei?
pi_58875941
quote:

[..]

Dacht dat het in de VI heeft gestaan dat de richtlijn eind mei was.
pi_58875974
quote:
Klopt, maar:
quote:
Wigan Athletic, Manchester United, Arsenal, Villarreal, AS Monaco en Juventus zouden eveneens een oogje hebben op de Griek.
Zal wel weer een streep doorheen kunnen
pi_58876039
quote:

[..]

Hoho, dat heb ik toen gemeld en het heeft meen ik in de Sportweek gestaan. Al het nieuws dat ik hier post over Ajax doe ik met bronvermelding naar serieuze media. En daar heeft dit verhaal ook in gestaan. Of het dan klopt blijft een tweede, maar daar kan ik niks aan doen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:15:47 #64
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58876049
Welke Griek wil er nou niet voor een Griekse halfgod spelen?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:21:43 #65
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58876133
Blind heeft in Holland Sport gezegt dat hij een aantal zaken door wil nemen met marco voor hij een lange tijd weg is naar het ek. Niks gezegt over dat het elftal rond moet zijn eind mei.
#FreeHat
pi_58876166
quote:
'Stadsguerrilla in Anderlecht'

In het Belgische Anderlecht is gisteravond een ware stadsguerrilla uitgevochten. Enkele honderden voetbalhooligans en evenveel allochtone jongeren wilden elkaar daar te lijf gaan en richten een grote ravage aan in de omgeving van het Anderlechtstadion.

Ongeveer tweehonderd voetbalhooligans en skinheads riepen op te verzamelen in het supporterscafé A l'Occasion aan het De Lindeplein. Daar maakten zij zich op voor een confrontatie met de plaatselijke allochtone jeugd. Zij waren zondag al slaags geraakt met deze groep. De politie was al gewaarschuwd en was massaal aanwezig in een poging de aangekondigde veldslag te dwarsbomen.

Rond zeven uur gisteravond begonnen de rellen. Bijna driehonderd allochtonen jongeren, waarvan sommigen amper twaalf jaar oud, waren bijeengekomen. De jongeren gooiden projectielen naar de politie in een poging naar het De Lindeplein te komen, waar de voetbalhooligans en skinheads zich ophielden. De politie voerde verschillende charges uit om de jongeren terug te dringen. De voetbalhooligans en skinheads begonnen zich hierop met de zaak te bemoeien, maar ook zij werden teruggedreven door de politie. Uiteindelijk heeft de politie met waterkanonnen en politie te paard de twee groepen uit elkaar proberen te houden. Verschillende relschoppers zijn gearresteerd en verschillende vechtersbazen raakten gewond.

De rellen duurden nog uren voort. De politie moest de twee groepen om beurten terugdrijven. Rond 21.00 uur probeerden de voetbalhooligans en skinheads de allochtone jeugd wederom aan te vallen. Verborgen achter bivakmutsen en gewapend met ijzeren staven riepen ze: "Wij willen vandaag een dode zien!" Ondertussen had deze groep nog versterking gekregen van de aanhangers van Germinal Beerschot en was de politie van Antwerpen naar Anderlecht gekomen. Zij hoopten de relschoppers te herkennen. Bronnen meldden nog dat er ook supporters van Mechelen en Ajax naar Brussel waren gekomen, maar de politie kon dit gisteren niet bevestigen.

Waarom de rellen zijn ontstaan is nog niet duidelijk. Veel van de relschoppers zijn na een telefoontje van vrienden gekomen. Eén van de relschoppers vertelde: "Ik werd gebeld door mijn vrienden bij Sporting Boys 65, een harde supportersclub van Anderlecht. Zij waren daar al met een stuk op twintig, achter Sint-Guido. Er zijn toen een aantal allochtonen met ons beginnen te vechten. Er was heel wat tamtam, ze hebben iemand van ons een bloedneus geslagen. Toen ben ik zelf snel weggegaan."

Tijdens de rellen zijn tal van autoruiten en bushokjes gesneuveld. Ook zijn er agenten van hun paarden af getrokken. Er is van alles uit de grond gerukt dat als projectiel of wapen gebruikt kon worden. Het lukte de politie niet om de groepen definitief uit elkaar te krijgen. Beide partijen bleven zich hergroeperen na de charges van de politie en het leek erop dat de rellen nog de hele nacht door zouden gaan. De exacte schade van zal in de loop van de ochtend goed opgemeten worden. Daarnaast is het de vraag of dit een eenmalige actie was of dat de komende nachten onrustig zullen blijven.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58876186
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Blind heeft in Holland Sport gezegt dat hij een aantal zaken door wil nemen met marco voor hij een lange tijd weg is naar het ek. Niks gezegt over dat het elftal rond moet zijn eind mei.
Nee, maar dat waren de woorden van Van Basten een aantal maanden terug. Het kan in de tussentijd, met de komst van Blind, natuurlijk weer gewijzigd zijn. Wat wel zeker is, is het feit dat er niet meer gescout hoeft te worden aldus Blind.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:32:47 #68
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58876285
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

FC Utrecht

1200 naar ajax uit zeker
Utrecht heeft een flinke uitaanhang dacht ik toch wel maar de rest stelt niet veel voor natuurlijk al kan ik het me ook wel voorstellen met al die kutcombi's
Ik ga ook steeds minder omdat ik geen zin meer heb om elke zondag 40 euro voor een kutreisje met de bus te betalen.De hele charme van uitwedstrijden is weg tegenwoordig .
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:38:58 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58876371
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:32 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Utrecht heeft een flinke uitaanhang dacht ik toch wel maar de rest stelt niet veel voor natuurlijk al kan ik het me ook wel voorstellen met al die kutcombi's
Ik ga ook steeds minder omdat ik geen zin meer heb om elke zondag 40 euro voor een kutreisje met de bus te betalen.De hele charme van uitwedstrijden is weg tegenwoordig .
Utrecht heeft zo ongeveer de minste, die komen nooit meer met +100 man naar de Arena.
Alleen Feyenoord krijgt het vak vol, PSV komt met 800 man, AZ met 400 en daarna wordt het al veel minder. Soms wil Twente/Groningen/NAC eens wat meer meenemem maar dat is sporadisch.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:40:19 #70
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58876392
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Utrecht heeft zo ongeveer de minste, die komen nooit meer met +100 man naar de Arena.
Alleen Feyenoord krijgt het vak vol, PSV komt met 800 man, AZ met 400 en daarna wordt het al veel minder. Soms wil Twente/Groningen/NAC eens wat meer meenemem maar dat is sporadisch.
Den Haag ook altijd wel vol uitvak.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:40:38 #71
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58876397
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:43:42 #72
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58876432
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Naar Ajax ja omdat ze die treincombi boycotten, als je Utrecht bij andere clubs ziet zit het altijd praktisch vol.Trouwens tot een paar seizoenen geleden kwam Utrecht gewoon met 1200 of meer naar de Arena, sinds die keer dat Cohen ze terugstuurde met de trein boycotten ze het.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 14:18:54 #73
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58876970
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:23 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]
Gezellig.
pi_58877026
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 14:18 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Gezellig.
Haha gister, goed maatje van me die is wel vrij fanatiek Lazio maar dan meer vanwege hun gedachtegang etc, heeft ook een tattoo met zo'n grote vogel op ze arm.(hij kent ook wel hoge mensen bij de fanatieke supporters, gaat paar keer per jaar.)

Ik weet verder geen shit daarvan, was ie gister aan het werken in Pirates, staan er ineens 6 man van Roma voor hem, was gezellig hoor

Ook nog een paar 410 gasten die stoer liepen te doen dat ze Hagenezen hadden geslagen ofzo

(dit was mijn tvp)
  zaterdag 24 mei 2008 @ 14:24:38 #75
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58877047
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:43 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Naar Ajax ja omdat ze die treincombi boycotten, als je Utrecht bij andere clubs ziet zit het altijd praktisch vol.Trouwens tot een paar seizoenen geleden kwam Utrecht gewoon met 1200 of meer naar de Arena, sinds die keer dat Cohen ze terugstuurde met de trein boycotten ze het.
100 man ongeveer naar groningen-utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')