Whehehequote:
Ehr... kijk even of het een Sixaxis is of een Dualshock 3, de laatste is natuurlijk de beste.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup
moet ik nog ergens op letten als ik hem haal ofzo ? accesoires ?
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 218
mja dat gezing hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Had je m'n AVRO rickroll al zien staan?
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
whahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... kijk even of het een Sixaxis is of een Dualshock 3, de laatste is natuurlijk de beste.
En koop er maar ook meteen GTA4 en een USb headset bij, anders krijg je steeds commentaar van niet nader te noemen personen
En ach 40GB is in eerste instantie wel genoeg volgens mij
Dat was jij toch niet? Of welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Had je m'n AVRO rickroll al zien staan?
Maar ga je het GTA pack dan kopen?quote:
Waar andersquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmmm
1 draadloze sixaxis controller zit erbij
dat wordt dus een extra joypad,hdmi kabel en usb headset
Ehr dimensionplus? psxshop.nl?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm bart smit verkoopt geen dual shock 3. althans het staat niet op hun site
Goedemorgen trouwensquote:
ik dnek het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ga je het GTA pack dan kopen?
das heir geblockedquote:
het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das heir geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
ja idd! ik ben vervloekt hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het zit je niet mee he
kan je het kopen lukt het niet
hahahaha wat een gek zegquote:
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werdquote:
Ongekend, gaaastquote:
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werd
Dat ding op youtube heeft al 4650 views, plus alle luisteraars van Radio 1 op dat moment, ik heb wel al aardig wat mensen gerickrolled zo jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend, gaaast
Verander je ondertitel maar even in "Rickroll meister!"
was best wel een lang gesprek toch ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werd
Viel mee, ik heb hem 'maar' 7 minuten aan de lijn gehoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was best wel een lang gesprek toch ?
Hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ding op youtube heeft al 4650 views, plus alle luisteraars van Radio 1 op dat moment, ik heb wel al aardig wat mensen gerickrolled zo ja
oh , mn collegas sluiten toevallig net ook die abbos afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja druk he. We zijn nu Ziggo, dus veel mensen bellen omdat ze het niet snappen.
Het leeft!!quote:
ja daagggggggggg, dat gaat zomaar nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, zal ik het nog even erger maken dan...
BOEM OM 12 UUR VRIJ!!![]()
wie komt er dan ook met zo'n naamquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja druk he. We zijn nu Ziggo, dus veel mensen bellen omdat ze het niet snappen.
Ghehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daagggggggggg, dat gaat zomaar niet
Gaat nog wat worden dus...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
doordat ik dacht dat het zaterdag is heb ik nu al geen zin meer
en ik moet nog gaan
ja, en ik moet weer verder met de schema;s omzetten in excel en daarna heb ik geen werk meerquote:
Join the club, heb ik zo vaak hier, moet te vaak werk voor mijzelf makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja, en ik moet weer verder met de schema;s omzetten in excel en daarna heb ik geen werk meer
krijg ik maandag wat van iemand anders en dan hopelijk dinsdag weer werk creeren of een betere toestroom
echt vervelend vind ik dat!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Join the club, heb ik zo vaak hier, moet te vaak werk voor mijzelf maken
gast je bent gekquote:
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM, morgen vrij om 12 uur
Droxz zegt: Sterf!! Bosmongool
Jupsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller hoe zit dat trouwens met die wipeout game, kan ik die via ps3 online bestellen ofzo ?
Is het ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!
p.s
Goede morgen allemaal
Mogguhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!
p.s
Goede morgen allemaal
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
nou beller, ik heb me geld binnen , heb ik net gechecked.
en dat betekent maar een ding heh![]()
ps. good fucking morning!!
nee, wel paypal. kan dat ook ?quote:
uh... daar zit ik toch ook al een paar missie's hoor ?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een liefde toch weer, whehehe
Droxz ik zit op het 2e eiland met GTA
ik denk dat ik alleen zaterdag nacht nog tijd hebquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Gast daar vraag je mij wat...quote:
Nee, en zondag ook niet... (of laat in de avond)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen zaterdag nacht nog tijd hebzijn jullie er dan ?
Aaaaight!! BOEM! Gaan we doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!
Niet quoten? Gebruik je toevallig "text only" ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik kan niet quoten maar wel zo posten...
ben op het werk en er is praktisch niemand, ook geen mail dus ook geen nieuw werk
ben met een uurtje wel klaar hier
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik kan niet quoten maar wel zo posten...
ben op het werk en er is praktisch niemand, ook geen mail dus ook geen nieuw werk
ben met een uurtje wel klaar hier
qoute doet het alweerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet quoten? Gebruik je toevallig "text only" ?
Dat gaat dus een lang dag worden begrijp ik?
Ik hoef gelukkig maar tot 17:30quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
qoute doet het alweer
vaag hier altijd fok
gelukkig hoef ik maar tot 14.00
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj dat hoeft dan ook weer niet
ik weet eigenlijk niet eens wat je voor werk doet
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Eerste aanvaring met kut collega is er al weer
Wat een knuppel is het toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... daar zit ik toch ook al een paar missie's hoor ?!
Die grote in het midden bedoel je toch?
hihi was dat maar zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...
ps ik hoef maar tot 15:00
dus dan maakt het ook niet zo veel uit![]()
d8 nl dat je maar een uurtje moest.
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...
ps ik hoef maar tot 15:00
dus dan maakt het ook niet zo veel uit![]()
d8 nl dat je maar een uurtje moest.
mijn toekomstquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...
(ben er zelf ook 1 van hoor)
Hellow, zal je zien, gaat er straks iemand jou lastig vallen of je een klein k*t klusje wilt doenquote:
beller weet je eigelijk of er parachutes in dat spel zitten zoals bij san andreas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nu
Klopt ja, en een wapenhuisdingjes enzo...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nu
Daarom ga ik ook weg van die richting, eerst projectmanagement en over een paar jaar (als mijn vriendin klaar is met haar studie) dan ga ik Psychologie studerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...
(ben er zelf ook 1 van hoor)
Geweldig tochquote:
Ik werk hier maar met een klein aantal ITérs, dus dan komt het wel eens voor dat het rustig isquote:
Dat niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beller weet je eigelijk of er parachutes in dat spel zitten zoals bij san andreas.
dat was echt geweldig. skydiven vanuit vliegtuigen of helicopters ftw![]()
![]()
psychologie lijkt me ook wel wat jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weg van die richting, eerst projectmanagement en over een paar jaar (als mijn vriendin klaar is met haar studie) dan ga ik Psychologie studeren
Aaaightquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt ja, en een wapenhuisdingjes enzo...
Die missie met die sniper vond ik wel cool, en daarna dat gebouw al die swat gasten neerknallen![]()
Vanavond misschien nog even spelen, rest van het weekend ben ik niet thuis.
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
Hij is aan het zingenquote:
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
psychologie lijkt me ook wel wat ja
nu maar eerst eens zorgen voor een juiste werkplek, met minder administratie en meer kontakt met den mensch
In San Andreas kon dat toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl niet
DOEN!! Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is aan het zingen
Ik maak wel een foto van die sukkel, dan snap je wat ik bedoel
dan wordt je leraar psychologie....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijn
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
en toen bleef jij gewoon zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen bleef jij gewoon zitten?
Inderdaad, ik jat hier gewoon even een "24... en spelen maar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ik had hem gewoon mee moeten nemen naar werk
Kietel me evenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan wordt je leraar psychologie....
sorry flauw
ik ben er ook niet zo goed in hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
Jeweetschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo goed in hoor
vind het wel leuk dat jullie met elkaar dat doen
hahahah daar zat ik nou aan te denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
en dit kan erg fout klinken: Pquote:
Toch wel handig die autoaimquote:
ik kwam er al niet uit , woe er eerst samen spelen van maken en toen dacht ik ow nee krijg ik weer een opmerking over dus toen werd het dus dit. Maar wat jij er van hebt genaakt is beterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
Sorryquote:
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahah daar zat ik nou aan te denken
Gaaaastquote:
Hahaha geen dank hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kwam er al niet uit , woe er eerst samen spelen van maken en toen dacht ik ow nee krijg ik weer een opmerking over dus toen werd het dus dit. Maar wat jij er van hebt genaakt is beter
[noob modus aan]quote:
ik werk nu op een klantenservice van een woningcorporatiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werk hier maar met een klein aantal ITérs, dus dan komt het wel eens voor dat het rustig is![]()
Jij werkt nu toch al in de IT?
Ik ben ondertussen ook bezig hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben zowaar aan het werk gegaan
zijn we toch goed bezig hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook bezig hoor.
Het lijkt wel of ik niets te doen heb, maar ondertussen....
Dat is wel even wat anders ja!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik werk nu op een klantenservice van een woningcorporatie
maar doe WO Informatiekunde, eerstejaars, dus over 5 jaar ben ik ook officieel 'nerd'
laat jij je klanten koffie halen ?quote:
nou ja, als in:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat jij je klanten koffie halen ?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
ik heb verdorie nu al honger
Tussen de reboots en installatie's door heb ik dus blijkbaar genoeg tijd om te postenquote:
Daarom, "Heeft u een klein momentje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou ja, als in:
koffie gehaald![]()
![]()
![]()
klant
half uur bezig
koffie koud
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders ja!
Nou.... dan ben ik al een "nerd" dus![]()
Succes!
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekundquote:
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekund
nou ja, dan lurk ik gewoon door zelfszonder het te vragen
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijden nu ik dit 12 uur ernaast doe, is het steeds minder leuk geworden..
al die zeikmensen.. zou dit zó niet fulltime de rest van mn leven kunnen/willen doen
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef StretchingKoala het volgende:
het lijkt wel of er niemand weer werkt vrijdag...iedereen die je mailt of belt zijn er niet op vrijdag...
Dan maar eccessieve lange lunchpauze zo
Gaaast zoek dan gewoon is in googlequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik zit maar te wachten! heb de hele bart smit site wel gehad ondertussen, frs en dixons ook toruwens
Nee hoor, naar mijn weten nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[noob modus aan]
uh... zit daar verschil in dan?![]()
(heeft toch weer te maken met welk wapen je in je handen hebt?)
[/noob modus uit]
Whehehe geniaal is datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..
als ze aan de balie komen stinken ze naar drank, sigaretten en zweet
en dat alles in idyllisch Renkum
Die blijven in elke branche en sector bestaan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast zoek dan gewoon is in google
Hyves sletquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?
Oja, ik heb je maar even toegevoegd aan m'n hyves
Kut collega's helaas ook....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die blijven in elke branche en sector bestaan...
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahaha
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te verquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clan
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),quote:
Mensen die WOW spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
* Sm0keZ zit er ook nog geen 2 maanden opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die WOW de hele dag GTA4 spelen![]()
Inderdaad ja!quote:
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
Inderdaad ja, met je bier zuipende fotoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zo zeiken jij, volgens mij sta jij er ook nog ergens tussen
Serieus? Gaaaast voeg mij is toe danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Whahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
whahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whaha![]()
Ik: Meneer, u speelt dus de gehele dag World of Warcraft?
Patient: Ja...
Ik: Helaasch, u bent een hopeloos geval. Wij kunnen u nu al een spuitje toedienen of nadat u afscheid hebt genomen van uw nabestaanden, de keuze is aan u
Ergens bij Wageningenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzo
DO NOT WANT!!quote:
Alles voor de patienten hequote:
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )quote:
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitjequote:
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!quote:
beter is een filmpje ervanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.
Als je m'n rickroll hebt beluisterd merk je dat ik veel fantasie hebt, slap kan ouwehoeren en ten alle tijden m'n lach kan inhouden... Altijd leuk
Dat zou echt geniaal zijn om mee te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )
Preventief ruimen noemen we datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitje
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik beslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!
[ afbeelding ]
Die was trouwens wél tijdloosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijn om mee te maken
LEEEEEEROOOOOY JENKINSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
"Kóm...", dacht ik zo... "Elders krijg je toch geen reacties meer, dus..."
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
stelling: stop werken. 't Is namelijk té crimineel voor woorden !
Stop doing drugs, mmmmkayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
Ja geweldig, bijna 1700 euro belasting deze maand... Dan krijg je toch zowat een hartverzakking vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Voor....vooral als je loonstrookje ziet met vakantiegeld inhouding...waar de neuk doe je t nog voor
Bekijk voor de grap je posthistorie eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Flipper
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....quote:
Hahaha neem even pauze danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik besloten
zie alleen nog maar cijfertjes
En of! Geniaal filmpjequote:
dat is inderdaad mijn strevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineer
hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Dat zijn pas lurkers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.
Het gaat niet om het betalen hoor, ik durf er dan ook een fiks bedrag op te zetten dat jij sinds de release van GTA4 méér GTA hebt gespeeld dan dat ik over het jaar 2008 heb zitten WoW'enquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Leer lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef Flippher het volgende:
Dus jullie zijn het met mij eens ? Goedzo ! Want werk ! Neen, bedankt !
Flipper
Ik ben dat dus alquote:
Toegegeven, jouw topic over uitgaan heb ik met veel plezier zitten lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Flippher het volgende:
Hmmm... SmOkeZ... ik dacht anders toch wel dat ik hier goed bezig was... ?! Of zie ik iets over het hoofd ?
Flipper
Zet je onder elk bericht je naam? Bang dat je hem vergeet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Flippher het volgende:
Hmmm... SmOkeZ... ik dacht anders toch wel dat ik hier goed bezig was... ?! Of zie ik iets over het hoofd ?
Flipper
al gedaan....quote:
gisteren een 8 gehaald voor tentamen Logica, dus ik zit hopelijk op de goede wegquote:
Ik zou daar nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al gedaan....
nog steeds cijfertjes
en mn fruit al op
ben aan het twijfelen of ik mn brood ook ga opeten
Ik heb mijn studie aan het IIE gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
gisteren een 8 gehaald voor tentamen Logica, dus ik zit hopelijk op de goede weg
nu nog zorgen dat ik Storage & Retrieval haal
ok.... biertje ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Flippher het volgende:
Ik geef toe dat ik enige tijd geleden ontsnapt ben uit Forensisch Instituut "Veldzicht" te Balkbrug, alwaar ik onder behandeling was van een of andere professor Arend Wisselmans. (zijn trawanten zijn nog steeds naarstig op zoek naar mij...).
Maarrrrr... hierover wellicht later wat meer...
Flipper
Doe maar niet... ga je proza maar ergens anders verkondigenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Flippher het volgende:
Ik geef toe dat ik enige tijd geleden ontsnapt ben uit Forensisch Instituut "Veldzicht" te Balkbrug, alwaar ik onder behandeling was van een of andere professor Arend Wisselmans. (zijn trawanten zijn nog steeds naarstig op zoek naar mij...).
Maarrrrr... hierover wellicht later wat meer...
Flipper
je kan wel gelijk een diagnose gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe maar niet... ga je proza maar ergens anders verkondigen
Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
leek mij ook wel een beter plan
ga maar een kopje thee ergens scoren
heb je geen foto van jezelfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Flippher het volgende:
Geloof je het niet ??? Hmmm... volg dan déze link maar eens:
http://profwisselmans.blogje.eu
Flipper
het wát?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb mijn studie aan het IIE gedaan
dat je uit de kroeg gegooid wordt met zon pak aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat is er mis met wow![]()
je moet toch wat te doen hebben als je geen leven hebt?
bedoel of ik nou doeloos in de kroeg hang / voor de tv zit / of wow speel
wat is het verschil
jij ook en tot de volgende keer maar weer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandoor! Fijn weekend als ik hier niet meer verschijn![]()
![]()
Prettig weekend bellerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
![]()
nee! ik vondt het net interessant worden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:47 schreef Flippher het volgende:
Proffesor Dr. Arend Wisselmans zit mij op de hielen (sorry: vinnen...) daarom moet ik er nu snel vandoor.. tot den volgende keer dan maar hé ? Enne... rédden jullie het zonder mij ?
Flipper
wat nu alquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je uit de kroeg gegooid wordt met zon pak aan
das lang onderhandelen voor een middag vrijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar heeft ie gister en eergister dan ook voor zitten vergaderen....
Wel thuis, fijn weekend kerelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
![]()
Ook goede morgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Flipper
anders ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
das lang onderhandelen voor een middag vrij
nee ik begrijp het.. maar ik had het ook wel gewild
Prettig weekend Bellerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
![]()
Verschil tussen real life... en geen life?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat is er mis met wow![]()
je moet toch wat te doen hebben als je geen leven hebt?
bedoel of ik nou doeloos in de kroeg hang / voor de tv zit / of wow speel
wat is het verschil
Stufi?quote:
Elke post lees ik 3 x door, en ik snap er echt geen hout vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Flippher het volgende:
Stukje van mij dan maar te zien op page 5 van: "Ik eis... een ban"
Gelukkig net niet genoeg om mij echt te herkennen, want zeg nu zelf: ik zou je buurvrouw best kunnen zijn toch... ?
Flipper
studiefinancieringquote:
geen idee, wat doe je dagelijks ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Flippher het volgende:
Stukje van mij dan maar te zien op page 5 van: "Ik eis... een ban"
Gelukkig net niet genoeg om mij echt te herkennen, want zeg nu zelf: ik zou je buurvrouw best kunnen zijn toch... ?
Flipper
Die zit er nog hahahaquote:
dat is de bedoeling ook heb ik het ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke post lees ik 3 x door, en ik snap er echt geen hout van
aha, voor mij al weer te lang geleden hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
studiefinancieringmaandelijks bedrag wat studenten krijgen om uit te geven aan hun studie
stufi is net zo ietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, voor mij al weer te lang geleden hahaha
Ik krijg alleen aanwezigheidspremie
ik heb thuis anders ook een bureauquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef Flippher het volgende:
bureau-laden zijn meestal gerelateerd aan:... wérk ! En juist dàt... moet ik niet hebben !
Flipper
Ik moet wel aanwezig zijn, vanmiddag gaat iedereen hier weer vroeg naar huis...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
stufi is net zo ietsal hoef je er soms niet eens aanwezig voor te zijn
in dit geval aan een nieuw motorpakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
studiefinancieringmaandelijks bedrag wat studenten krijgen om uit te geven aan hun studie
gelukkig is er fok nogquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wel aanwezig zijn, vanmiddag gaat iedereen hier weer vroeg naar huis...
Zal hier dus wel een saaie kut middag worden
Ik wil niet te snel oordelen ofzo, maar bij jou zit er volgens mij echt een steekje losquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef Flippher het volgende:
bureau-laden zijn meestal gerelateerd aan:... wérk ! En juist dàt... moet ik niet hebben !
Flipper
Vrouwen en motoren zijn zoquote:
Ik ga zo ook maar even wat eten/rokenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
ik kan er niks aan doen mn boterham sneuvelt nu echt
nog steeds aan het zingen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar even wat eten/roken
Collega krijgt anders een TFT door zijn voorhoofd heen!
Nee, nu is het gewoon liegenquote:
Dat is toch die motor van die koffers er aan?quote:
oktober 2006 heb ik mn rijbewijs gehaaldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is toch die motor van die koffers er aan?
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit!
Heb je trouwens al lang je motor rijbewijs?
Ik ook, tot dat er binnen de familie wat gebeurde m.b.t. motoren... sindsdien stap ik er niet meer zo snel op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik had ook altijd zo graag mn motorrijbewijs gehaald
zit er nu even niet meer in
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit zeg!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
oktober 2006 heb ik mn rijbewijs gehaald
en ja
dit is mijn motor:
[ afbeelding ]
nuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit zeg!![]()
Waneer mag je er op rijden/is hij van jou?
ZOZO!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nuheb m nu een week en een dag en er staat al 1000km bij op de teller
Nieuwe motor?quote:
*jaloers isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ha ik bedenk me net dat ik in dit rooster waar ik nu in werk ook ruimte heb om er eerder mee te stoppen
dus dat betekend dat ik met een min of 10 ook gewoon lekker weekend heb
als de hond het toelaat nog even slapen
Jaa goed, hij doet t nog steedsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
smokez hoest met jou motor dan?
900quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nieuwe motor?
Wat voor een?
-edit: Sorry, zag die foto ff niet ..
Yamaha Diversion? Hoeveel cc?
Er zijn meer dames die dat zeggen... Toch vreemdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
leuke foto!
blijf die roze lettertjes vervelend vinden, sorry!
is die uitlaat wel Duitsland Proof?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaa goed, hij doet t nog steeds
Motor + kleine neefje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het ziet er idd altijd zo jaren 80 uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
leuke foto!
blijf die roze lettertjes vervelend vinden, sorry!
neuh.. maar dat hoef ook niet met mijn rijstijlquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeh, ik heb ook 900cc!
Levert die van jou ook 145pk ?
Geen idee, ben er nog niet mee naar Duitsland geweest... Heb hem nog geen 2 wekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
is die uitlaat wel Duitsland Proof?
leuk ding
Haha, groot gelijk, rij maar rustig aan, dat scheelt je een hoop geldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
neuh.. maar dat hoef ook niet met mijn rijstijl
ik ben gewoon niet fan van roze maar daar hebben we het al over gehad toen je hem ging halen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn meer dames die dat zeggen... Toch vreemd
Ik stoor me er persoonlijk niet aan
krijg jij even polio ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:26 schreef Flippher het volgende:
Ja... ehh... sorry hoor Faithy, ik wil in principe niemand een pleziertje ontzeggen, maar motorrijden is crimineel hoor ! Waarom ? Wel, o.a. om volgende redenen:
1. Een vat ruwe olie kost inmiddels al meer dan 130. Alle redenen dus om zuinig en doelbewust om te gaan met de steeds schaarser wordende fossiele brandstoffen en die alleen nog maar in te zetten om alternatieve bronnen te zoeken en/of voor zaken die er echt en werkelijk toe doen in het leven ! En dan verknappen mortorrijders (ook nog eens zonder enig ander doel dan puur voor het plezier...) die kostbare brandstoffen zomaar ???
2. Motorrijden- en dat is al heel lang vastgesteld is een zeer ongezonde bezigheid. Rugklachten nemen er van toe (ondanks de zgn. speciale kleding !). Dus we betalen allemaal hogere ziektepremies ook nog eens door motorrijders.
Wel er zijn nog meer punten te benoemen hoor, maar verder wil ik je plezier eigenlijk (nog ?) niet vergallen.
Toch met vriendelijke groet,
Flipper
ik ben niet zo'n held in excel, blij dat mn schema's af zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:28 schreef Faithy het volgende:
iemand die hier weet hoe ik KOLOMMEN vast zet in Excel?
Het lukt me niet, ook niet na bladbeveiliging
Dat ik hier nog op reageer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:26 schreef Flippher het volgende:
Ja... ehh... sorry hoor Faithy, ik wil in principe niemand een pleziertje ontzeggen, maar motorrijden is crimineel hoor ! Waarom ? Wel, o.a. om volgende redenen:
1. Een vat ruwe olie kost inmiddels al meer dan 130. Alle redenen dus om zuinig en doelbewust om te gaan met de steeds schaarser wordende fossiele brandstoffen en die alleen nog maar in te zetten om alternatieve bronnen te zoeken en/of voor zaken die er echt en werkelijk toe doen in het leven ! En dan verknappen mortorrijders (ook nog eens zonder enig ander doel dan puur voor het plezier...) die kostbare brandstoffen zomaar ???
2. Motorrijden- en dat is al heel lang vastgesteld is een zeer ongezonde bezigheid. Rugklachten nemen er van toe (ondanks de zgn. speciale kleding !). Dus we betalen allemaal hogere ziektepremies ook nog eens door motorrijders.
Wel er zijn nog meer punten te benoemen hoor, maar verder wil ik je plezier eigenlijk (nog ?) niet vergallen.
Flipper
Excel 2003 of 2007?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:28 schreef Faithy het volgende:
iemand die hier weet hoe ik KOLOMMEN vast zet in Excel?
Het lukt me niet, ook niet na bladbeveiliging
als we je niet meer spreken fijn weekend draakjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet fan van roze maar daar hebben we het al over gehad toen je hem ging halen!
maar goed ik ga de boel hier afsluiten! wie weet tot later...
Fjin weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n held in excel, blij dat mn schema's af zijn
en nu ben ik er echt weg van
mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Whaha, m'n nieuwsartikel heeft al bijna 20.000 views
*gaat beroemd worden
Vind het ook maar raarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn meer dames die dat zeggen... Toch vreemd
Ik stoor me er persoonlijk niet aan
1?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:40 schreef Flippher het volgende:
Hoeveel views denk je dat ik als Flipper al wel niet heb gehad op internet vanaf het prille voorjaar van 2005 ???!
Flipper
mijn broek gaat voor geen enkele man openquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, als je je broek netjes dichtlaat enzo, heel even dan
Sterfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:26 schreef Flippher het volgende:
Flipper
Geloof me maar wanneer ik zeg dat je sommige mensen beter kunt negerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:52 schreef Faithy het volgende:
vraag me af wat er crimineel is aan rugpijn, overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |