Preventief ruimen noemen we datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitje
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik beslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!
[ afbeelding ]
Die was trouwens wél tijdloosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijn om mee te maken
LEEEEEEROOOOOY JENKINSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
"Kóm...", dacht ik zo... "Elders krijg je toch geen reacties meer, dus..."
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
stelling: stop werken. 't Is namelijk té crimineel voor woorden !
Stop doing drugs, mmmmkayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
Ja geweldig, bijna 1700 euro belasting deze maand... Dan krijg je toch zowat een hartverzakking vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Voor....vooral als je loonstrookje ziet met vakantiegeld inhouding...waar de neuk doe je t nog voor
Bekijk voor de grap je posthistorie eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Flipper
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....quote:
Hahaha neem even pauze danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik besloten
zie alleen nog maar cijfertjes
En of! Geniaal filmpjequote:
dat is inderdaad mijn strevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineer
hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Dat zijn pas lurkers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.
Het gaat niet om het betalen hoor, ik durf er dan ook een fiks bedrag op te zetten dat jij sinds de release van GTA4 méér GTA hebt gespeeld dan dat ik over het jaar 2008 heb zitten WoW'enquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Leer lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef Flippher het volgende:
Dus jullie zijn het met mij eens ? Goedzo ! Want werk ! Neen, bedankt !
Flipper
Ik ben dat dus alquote:
Toegegeven, jouw topic over uitgaan heb ik met veel plezier zitten lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Flippher het volgende:
Hmmm... SmOkeZ... ik dacht anders toch wel dat ik hier goed bezig was... ?! Of zie ik iets over het hoofd ?
Flipper
Zet je onder elk bericht je naam? Bang dat je hem vergeet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Flippher het volgende:
Hmmm... SmOkeZ... ik dacht anders toch wel dat ik hier goed bezig was... ?! Of zie ik iets over het hoofd ?
Flipper
al gedaan....quote:
gisteren een 8 gehaald voor tentamen Logica, dus ik zit hopelijk op de goede wegquote:
Ik zou daar nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al gedaan....
nog steeds cijfertjes
en mn fruit al op
ben aan het twijfelen of ik mn brood ook ga opeten
Ik heb mijn studie aan het IIE gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
gisteren een 8 gehaald voor tentamen Logica, dus ik zit hopelijk op de goede weg
nu nog zorgen dat ik Storage & Retrieval haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |