Die blijven in elke branche en sector bestaan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast zoek dan gewoon is in google
Hyves sletquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?
Oja, ik heb je maar even toegevoegd aan m'n hyves
Kut collega's helaas ook....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die blijven in elke branche en sector bestaan...
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahaha
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te verquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clan
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),quote:
Mensen die WOW spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
* Sm0keZ zit er ook nog geen 2 maanden opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die WOW de hele dag GTA4 spelen![]()
Inderdaad ja!quote:
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
Inderdaad ja, met je bier zuipende fotoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zo zeiken jij, volgens mij sta jij er ook nog ergens tussen
Serieus? Gaaaast voeg mij is toe danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Whahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
whahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whaha![]()
Ik: Meneer, u speelt dus de gehele dag World of Warcraft?
Patient: Ja...
Ik: Helaasch, u bent een hopeloos geval. Wij kunnen u nu al een spuitje toedienen of nadat u afscheid hebt genomen van uw nabestaanden, de keuze is aan u
Ergens bij Wageningenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzo
DO NOT WANT!!quote:
Alles voor de patienten hequote:
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )quote:
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitjequote:
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!quote:
beter is een filmpje ervanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.
Als je m'n rickroll hebt beluisterd merk je dat ik veel fantasie hebt, slap kan ouwehoeren en ten alle tijden m'n lach kan inhouden... Altijd leuk
Dat zou echt geniaal zijn om mee te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |