DOEN!! Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is aan het zingen
Ik maak wel een foto van die sukkel, dan snap je wat ik bedoel
dan wordt je leraar psychologie....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijn
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
en toen bleef jij gewoon zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen bleef jij gewoon zitten?
Inderdaad, ik jat hier gewoon even een "24... en spelen maar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ik had hem gewoon mee moeten nemen naar werk
Kietel me evenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan wordt je leraar psychologie....
sorry flauw
ik ben er ook niet zo goed in hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
Jeweetschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo goed in hoor
vind het wel leuk dat jullie met elkaar dat doen
hahahah daar zat ik nou aan te denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
en dit kan erg fout klinken: Pquote:
Toch wel handig die autoaimquote:
ik kwam er al niet uit , woe er eerst samen spelen van maken en toen dacht ik ow nee krijg ik weer een opmerking over dus toen werd het dus dit. Maar wat jij er van hebt genaakt is beterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
Sorryquote:
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahah daar zat ik nou aan te denken
Gaaaastquote:
Hahaha geen dank hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kwam er al niet uit , woe er eerst samen spelen van maken en toen dacht ik ow nee krijg ik weer een opmerking over dus toen werd het dus dit. Maar wat jij er van hebt genaakt is beter
[noob modus aan]quote:
ik werk nu op een klantenservice van een woningcorporatiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werk hier maar met een klein aantal ITérs, dus dan komt het wel eens voor dat het rustig is![]()
Jij werkt nu toch al in de IT?
Ik ben ondertussen ook bezig hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben zowaar aan het werk gegaan
zijn we toch goed bezig hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook bezig hoor.
Het lijkt wel of ik niets te doen heb, maar ondertussen....
Dat is wel even wat anders ja!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik werk nu op een klantenservice van een woningcorporatie
maar doe WO Informatiekunde, eerstejaars, dus over 5 jaar ben ik ook officieel 'nerd'
laat jij je klanten koffie halen ?quote:
nou ja, als in:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat jij je klanten koffie halen ?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
ik heb verdorie nu al honger
Tussen de reboots en installatie's door heb ik dus blijkbaar genoeg tijd om te postenquote:
Daarom, "Heeft u een klein momentje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou ja, als in:
koffie gehaald![]()
![]()
![]()
klant
half uur bezig
koffie koud
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders ja!
Nou.... dan ben ik al een "nerd" dus![]()
Succes!
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekundquote:
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekund
nou ja, dan lurk ik gewoon door zelfszonder het te vragen
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijden nu ik dit 12 uur ernaast doe, is het steeds minder leuk geworden..
al die zeikmensen.. zou dit zó niet fulltime de rest van mn leven kunnen/willen doen
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef StretchingKoala het volgende:
het lijkt wel of er niemand weer werkt vrijdag...iedereen die je mailt of belt zijn er niet op vrijdag...
Dan maar eccessieve lange lunchpauze zo
Gaaast zoek dan gewoon is in googlequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik zit maar te wachten! heb de hele bart smit site wel gehad ondertussen, frs en dixons ook toruwens
Nee hoor, naar mijn weten nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[noob modus aan]
uh... zit daar verschil in dan?![]()
(heeft toch weer te maken met welk wapen je in je handen hebt?)
[/noob modus uit]
Whehehe geniaal is datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..
als ze aan de balie komen stinken ze naar drank, sigaretten en zweet
en dat alles in idyllisch Renkum
Die blijven in elke branche en sector bestaan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast zoek dan gewoon is in google
Hyves sletquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?
Oja, ik heb je maar even toegevoegd aan m'n hyves
Kut collega's helaas ook....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die blijven in elke branche en sector bestaan...
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hier de stad in gegaan.... geen zin om te wachten hahaha
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te verquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij gaat aardig los op hyves zeg..... nu nog een WOW clan
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),quote:
Mensen die WOW spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
* Sm0keZ zit er ook nog geen 2 maanden opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die WOW de hele dag GTA4 spelen![]()
Inderdaad ja!quote:
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik speel ook WOW hoor, alleen zo'n clan gaat me wel wat te ver
Inderdaad ja, met je bier zuipende fotoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zo zeiken jij, volgens mij sta jij er ook nog ergens tussen
Serieus? Gaaaast voeg mij is toe danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 3 weken hyves (ja erg he! Q$%@W#$%@#$5),
maar heb de eerste mensen al weer geblokkeerd , net GTST daar man
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken is
Voor de rest ben ik aardig blij met mijn job hier, en hoop dat jij (als je al je ervaring/papieren hebt) het ook naar je zin hebt binnen de IT!
Whahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
whahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whaha![]()
Ik: Meneer, u speelt dus de gehele dag World of Warcraft?
Patient: Ja...
Ik: Helaasch, u bent een hopeloos geval. Wij kunnen u nu al een spuitje toedienen of nadat u afscheid hebt genomen van uw nabestaanden, de keuze is aan u
Ergens bij Wageningenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga uiteindelijk vooral in de theoretische hoek aan de slag. Het uitwerken en bedenken van werkprocessen en bijbehorende databases enzo
DO NOT WANT!!quote:
Alles voor de patienten hequote:
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )quote:
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je WOW speelt hebben we al de 1e patient voor beller zn nieuwe studie
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitjequote:
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!quote:
beter is een filmpje ervanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Graag zelfs, bel me gerust, alleen maar er wél opnames van en plaatst dat dan in dit topic.
Als je m'n rickroll hebt beluisterd merk je dat ik veel fantasie hebt, slap kan ouwehoeren en ten alle tijden m'n lach kan inhouden... Altijd leuk
Dat zou echt geniaal zijn om mee te makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je zal maar zo iemand als patient hebben, zon pak aan , en nog in WOW taal spreken (ik neem aan dat je dat wel hebt, bij star trek heb je dat ook nl )
Preventief ruimen noemen we datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht gelijk de hele familie krijgt een spuitje
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik beslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat? Visualisatie? Ja hoor, ook dat hebben we!
[ afbeelding ]
Die was trouwens wél tijdloosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijn om mee te maken
LEEEEEEROOOOOY JENKINSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
"Kóm...", dacht ik zo... "Elders krijg je toch geen reacties meer, dus..."
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
stelling: stop werken. 't Is namelijk té crimineel voor woorden !
Stop doing drugs, mmmmkayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Werken = Crimineel ! Wisten jullie dat ? En om dat aan te tonen behoef ik helemaal niet eens terug te grijpen op een fabriek waarin men bómpoppen voor de kinderen van de vijand maakt (ook werkgelegenheid hé ?). Neen, bezie alleen maar eens de luchtvervuiling die meer en meer manifest wordt ! Slechte lucht ! En, jawel, dat wénsen jullie niet te zien !!! die slechte lucht ademen wij allemaal (jawel: àllemaal !!!) in ?! Hmmm..., hier nog niet over nagedacht zeker ?!
Flipper
Ja geweldig, bijna 1700 euro belasting deze maand... Dan krijg je toch zowat een hartverzakking vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Voor....vooral als je loonstrookje ziet met vakantiegeld inhouding...waar de neuk doe je t nog voor
Bekijk voor de grap je posthistorie eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef Flippher het volgende:
Flipper
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....quote:
Hahaha neem even pauze danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe gewoon niet meer aan visualistaie heb ik besloten
zie alleen nog maar cijfertjes
En of! Geniaal filmpjequote:
dat is inderdaad mijn strevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor daar een informatie analist / requirements engineer
hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Dat zijn pas lurkers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet werkers zijn pas criminelen. mn buurjongen is er een van.
Het gaat niet om het betalen hoor, ik durf er dan ook een fiks bedrag op te zetten dat jij sinds de release van GTA4 méér GTA hebt gespeeld dan dat ik over het jaar 2008 heb zitten WoW'enquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik betaal er maar 1 keer voor... nu jij weer....
(o... kijk dan gelijk even om je heen... iedereen die er "raar" uitzien speelt WOW)
Leer lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef Flippher het volgende:
Dus jullie zijn het met mij eens ? Goedzo ! Want werk ! Neen, bedankt !
Flipper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |