Geweldig tochquote:
Ik werk hier maar met een klein aantal ITérs, dus dan komt het wel eens voor dat het rustig isquote:
Dat niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beller weet je eigelijk of er parachutes in dat spel zitten zoals bij san andreas.
dat was echt geweldig. skydiven vanuit vliegtuigen of helicopters ftw![]()
![]()
psychologie lijkt me ook wel wat jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weg van die richting, eerst projectmanagement en over een paar jaar (als mijn vriendin klaar is met haar studie) dan ga ik Psychologie studeren
Aaaightquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt ja, en een wapenhuisdingjes enzo...
Die missie met die sniper vond ik wel cool, en daarna dat gebouw al die swat gasten neerknallen![]()
Vanavond misschien nog even spelen, rest van het weekend ben ik niet thuis.
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
Hij is aan het zingenquote:
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
psychologie lijkt me ook wel wat ja
nu maar eerst eens zorgen voor een juiste werkplek, met minder administratie en meer kontakt met den mensch
In San Andreas kon dat toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl niet
DOEN!! Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is aan het zingen
Ik maak wel een foto van die sukkel, dan snap je wat ik bedoel
dan wordt je leraar psychologie....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijn
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
en toen bleef jij gewoon zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen bleef jij gewoon zitten?
Inderdaad, ik jat hier gewoon even een "24... en spelen maar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ik had hem gewoon mee moeten nemen naar werk
Kietel me evenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan wordt je leraar psychologie....
sorry flauw
ik ben er ook niet zo goed in hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz tha noob in GTA... samen Beller in een heli zitten (kan je trouwens nog schieten met dat ding?).
Zie ik die heli in ene naar beneden storten, en beller er uit springen
Jeweetschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... een tijd lang wel ja... ik was nog niet zo handig in GTA![]()
Uiteindelijk wel gelukt, beller stond al weer politie's wagens te mollen, en smeris gasten neer te beuken
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo goed in hoor
vind het wel leuk dat jullie met elkaar dat doen
hahahah daar zat ik nou aan te denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
en dit kan erg fout klinken: Pquote:
Toch wel handig die autoaimquote:
ik kwam er al niet uit , woe er eerst samen spelen van maken en toen dacht ik ow nee krijg ik weer een opmerking over dus toen werd het dus dit. Maar wat jij er van hebt genaakt is beterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jullie samen GTA spelen, om Smokez maar voor te zijn
Sorryquote:
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahah daar zat ik nou aan te denken
Gaaaastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |