Whehehequote:
Ehr... kijk even of het een Sixaxis is of een Dualshock 3, de laatste is natuurlijk de beste.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup
moet ik nog ergens op letten als ik hem haal ofzo ? accesoires ?
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 218
mja dat gezing hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Had je m'n AVRO rickroll al zien staan?
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
whahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... kijk even of het een Sixaxis is of een Dualshock 3, de laatste is natuurlijk de beste.
En koop er maar ook meteen GTA4 en een USb headset bij, anders krijg je steeds commentaar van niet nader te noemen personen
En ach 40GB is in eerste instantie wel genoeg volgens mij
Dat was jij toch niet? Of welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Had je m'n AVRO rickroll al zien staan?
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
Maar ga je het GTA pack dan kopen?quote:
Waar andersquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmmm
1 draadloze sixaxis controller zit erbij
dat wordt dus een extra joypad,hdmi kabel en usb headset
Ehr dimensionplus? psxshop.nl?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm bart smit verkoopt geen dual shock 3. althans het staat niet op hun site
Goedemorgen trouwensquote:
ik dnek het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ga je het GTA pack dan kopen?
das heir geblockedquote:
het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das heir geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
ja idd! ik ben vervloekt hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het zit je niet mee he
kan je het kopen lukt het niet
hahahaha wat een gek zegquote:
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werdquote:
Ongekend, gaaastquote:
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werd
Dat ding op youtube heeft al 4650 views, plus alle luisteraars van Radio 1 op dat moment, ik heb wel al aardig wat mensen gerickrolled zo jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend, gaaast
Verander je ondertitel maar even in "Rickroll meister!"
was best wel een lang gesprek toch ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden radio 1 al eens eerder gebeld, het was dus niet echt uniek meer ofzo... Maar dit is de eerste keer dat ie 'bekend' werd
Viel mee, ik heb hem 'maar' 7 minuten aan de lijn gehoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was best wel een lang gesprek toch ?
Hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ding op youtube heeft al 4650 views, plus alle luisteraars van Radio 1 op dat moment, ik heb wel al aardig wat mensen gerickrolled zo ja
oh , mn collegas sluiten toevallig net ook die abbos afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja druk he. We zijn nu Ziggo, dus veel mensen bellen omdat ze het niet snappen.
Het leeft!!quote:
ja daagggggggggg, dat gaat zomaar nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, zal ik het nog even erger maken dan...
BOEM OM 12 UUR VRIJ!!![]()
wie komt er dan ook met zo'n naamquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja druk he. We zijn nu Ziggo, dus veel mensen bellen omdat ze het niet snappen.
Ghehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daagggggggggg, dat gaat zomaar niet
Gaat nog wat worden dus...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
doordat ik dacht dat het zaterdag is heb ik nu al geen zin meer
en ik moet nog gaan
ja, en ik moet weer verder met de schema;s omzetten in excel en daarna heb ik geen werk meerquote:
Join the club, heb ik zo vaak hier, moet te vaak werk voor mijzelf makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja, en ik moet weer verder met de schema;s omzetten in excel en daarna heb ik geen werk meer
krijg ik maandag wat van iemand anders en dan hopelijk dinsdag weer werk creeren of een betere toestroom
echt vervelend vind ik dat!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Join the club, heb ik zo vaak hier, moet te vaak werk voor mijzelf maken
gast je bent gekquote:
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM, morgen vrij om 12 uur
Droxz zegt: Sterf!! Bosmongool
Jupsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller hoe zit dat trouwens met die wipeout game, kan ik die via ps3 online bestellen ofzo ?
Is het ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!
p.s
Goede morgen allemaal
Mogguhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF STERF STERF BOSMONGOOL!
p.s
Goede morgen allemaal
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
nou beller, ik heb me geld binnen , heb ik net gechecked.
en dat betekent maar een ding heh![]()
ps. good fucking morning!!
nee, wel paypal. kan dat ook ?quote:
uh... daar zit ik toch ook al een paar missie's hoor ?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een liefde toch weer, whehehe
Droxz ik zit op het 2e eiland met GTA
ik denk dat ik alleen zaterdag nacht nog tijd hebquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Gast daar vraag je mij wat...quote:
Nee, en zondag ook niet... (of laat in de avond)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik alleen zaterdag nacht nog tijd hebzijn jullie er dan ?
Aaaaight!! BOEM! Gaan we doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend samen met mij en beller GTA spelen!!!!!!!!!
Niet quoten? Gebruik je toevallig "text only" ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik kan niet quoten maar wel zo posten...
ben op het werk en er is praktisch niemand, ook geen mail dus ook geen nieuw werk
ben met een uurtje wel klaar hier
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik kan niet quoten maar wel zo posten...
ben op het werk en er is praktisch niemand, ook geen mail dus ook geen nieuw werk
ben met een uurtje wel klaar hier
qoute doet het alweerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet quoten? Gebruik je toevallig "text only" ?
Dat gaat dus een lang dag worden begrijp ik?
Ik hoef gelukkig maar tot 17:30quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
qoute doet het alweer
vaag hier altijd fok
gelukkig hoef ik maar tot 14.00
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj dat hoeft dan ook weer niet
ik weet eigenlijk niet eens wat je voor werk doet
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Eerste aanvaring met kut collega is er al weer
Wat een knuppel is het toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... daar zit ik toch ook al een paar missie's hoor ?!
Die grote in het midden bedoel je toch?
hihi was dat maar zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...
ps ik hoef maar tot 15:00
dus dan maakt het ook niet zo veel uit![]()
d8 nl dat je maar een uurtje moest.
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
werk in amsterdam bij een groot ziekenhuis op de ict afdeling ...
ps ik hoef maar tot 15:00
dus dan maakt het ook niet zo veel uit![]()
d8 nl dat je maar een uurtje moest.
mijn toekomstquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...
(ben er zelf ook 1 van hoor)
Hellow, zal je zien, gaat er straks iemand jou lastig vallen of je een klein k*t klusje wilt doenquote:
beller weet je eigelijk of er parachutes in dat spel zitten zoals bij san andreas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nu
Klopt ja, en een wapenhuisdingjes enzo...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn 'safehouse' zit daar nu
Daarom ga ik ook weg van die richting, eerst projectmanagement en over een paar jaar (als mijn vriendin klaar is met haar studie) dan ga ik Psychologie studerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me wel op dat hier aardig wat ITérs zitten die vaak niets te doen hebben...
(ben er zelf ook 1 van hoor)
Geweldig tochquote:
Ik werk hier maar met een klein aantal ITérs, dus dan komt het wel eens voor dat het rustig isquote:
Dat niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beller weet je eigelijk of er parachutes in dat spel zitten zoals bij san andreas.
dat was echt geweldig. skydiven vanuit vliegtuigen of helicopters ftw![]()
![]()
psychologie lijkt me ook wel wat jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weg van die richting, eerst projectmanagement en over een paar jaar (als mijn vriendin klaar is met haar studie) dan ga ik Psychologie studeren
Aaaightquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt ja, en een wapenhuisdingjes enzo...
Die missie met die sniper vond ik wel cool, en daarna dat gebouw al die swat gasten neerknallen![]()
Vanavond misschien nog even spelen, rest van het weekend ben ik niet thuis.
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar Droxz heeft wel ervaringen dat ik ineens boven het water uit een helicopter spring
Hij is aan het zingenquote:
Lijkt mij echt geweldig, stomme is alleen... mijn ouders en vriendin blijven altijd vinden dat ik een goede leraar zou zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
psychologie lijkt me ook wel wat ja
nu maar eerst eens zorgen voor een juiste werkplek, met minder administratie en meer kontakt met den mensch
In San Andreas kon dat toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nu wel zwemmen dan ? in de voorgaande kon dat nl niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |