Ik ben ondertussen ook bezig hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben zowaar aan het werk gegaan
zijn we toch goed bezig hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook bezig hoor.
Het lijkt wel of ik niets te doen heb, maar ondertussen....
Dat is wel even wat anders ja!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik werk nu op een klantenservice van een woningcorporatie
maar doe WO Informatiekunde, eerstejaars, dus over 5 jaar ben ik ook officieel 'nerd'
laat jij je klanten koffie halen ?quote:
nou ja, als in:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat jij je klanten koffie halen ?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
ik heb verdorie nu al honger
Tussen de reboots en installatie's door heb ik dus blijkbaar genoeg tijd om te postenquote:
Daarom, "Heeft u een klein momentje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou ja, als in:
koffie gehaald![]()
![]()
![]()
klant
half uur bezig
koffie koud
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders ja!
Nou.... dan ben ik al een "nerd" dus![]()
Succes!
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekundquote:
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
als het aan de telefoon was had dat nog wel gekund
nou ja, dan lurk ik gewoon door zelfszonder het te vragen
Zeikmensen hou je ook in de IT he, kijk naar mijn collega die mij heeft leven aardig zuur aan het maken isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb 2 jaar lang bij een corporatie gewerkt, voltijden nu ik dit 12 uur ernaast doe, is het steeds minder leuk geworden..
al die zeikmensen.. zou dit zó niet fulltime de rest van mn leven kunnen/willen doen
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef StretchingKoala het volgende:
het lijkt wel of er niemand weer werkt vrijdag...iedereen die je mailt of belt zijn er niet op vrijdag...
Dan maar eccessieve lange lunchpauze zo
Gaaast zoek dan gewoon is in googlequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik zit maar te wachten! heb de hele bart smit site wel gehad ondertussen, frs en dixons ook toruwens
Nee hoor, naar mijn weten nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[noob modus aan]
uh... zit daar verschil in dan?![]()
(heeft toch weer te maken met welk wapen je in je handen hebt?)
[/noob modus uit]
Whehehe geniaal is datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo lekker smerig als iemand net een slok koffie neemt terwijl je met die persoon aan het bellen was... Ik kon daar vooral 's ochtends altijd best misselijk van worden
Watte? Renkum? Waar ligt dat nou weer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach.. met het soort klanten dat wij hebben hoef ik me daar niet zo druk om te maken..
als ze aan de balie komen stinken ze naar drank, sigaretten en zweet
en dat alles in idyllisch Renkum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |