Is hedenmorgen tot elkander gebonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1135397 en Het "gajes uit de bajes" elftal
Ze overlappen elkaar wel lichtelijk.
Wilden we al mergenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het uitvak en Capaciteit uitvakken in de Eredivisie
Hij heeft geen PM of Fobo dus kan niet vragen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
Ik las het in het Ajax-topic. Zal even aan een FA vragen wat te doen.
Een FA zal z'n avatar wel weghalen, was van de week ook al ergens het gevalquote:Op maandag 26 mei 2008 12:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft geen PM of Fobo dus kan niet vragen.
En ik ken die kerel ook niet dus ik snap het niet![]()
Maar waarom ben ik de zakquote:Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een FA zal z'n avatar wel weghalen, was van de week ook al ergens het geval.
Jij bent hartstikke populair en een voorbeeldfunctie. Ik zou ook wel jouw avatar willen hoor.quote:
Ik zie je PI nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke populair en een voorbeeldfunctie. Ik zou ook wel jouw avatar willen hoor.
Nope, nog geen reactie gehad van een FA.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Al respons Ray? Kheb hem custom made laten maken door Houniet
Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com! gaat dat nog wat bijzonders brengen voor VBL?
Dat kan toch helemaal niet met zo'n prutsite?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.
Yup. VBL-traditie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
De FA's halen 'm niet weg, helaas.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Al respons Ray? Kheb hem custom made laten maken door Houniet
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
Dicht, dat wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
Vast niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
Genoeg voorbeelden van gezien dus: Ja !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vast niet.
Er staat ook iets over Van Breukelen, een erg nare man overigens, maar het voorvoegsel kanker (in de vorm van kk) gaat mij toch wat te ver.
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke dan? Of moet je dat nu snel even verzinnen?
Het gebruik van kanker mag niet? Maar kk dus blijkbaar wel... hoe hypocrietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Owja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Hahaha Ado busted!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Waar scheld ik met kanker dan? Ik zeg toch dat kk daar niet voor staat in mijn signature.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Dat FA's zichzelf laten beledigen via een sig is niet mijn zorg, het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Ja zo ken ik er nog 32.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
Stond er al gelijk bij hoor. dus bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Mij ook. Heb het achter gevraagd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.
Leuk he een mede wosser proberen een ban aan te smeren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:10 schreef VoreG het volgende:
Hans van Breukelen
Ado, met kankeruitspraak bedoel je zeker dat je kostenkoperuitspraak?
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup. VBL-traditie.
[..]
De FA's halen 'm niet weg, helaas.
Al aangepast door TerroRobbie zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef Adothehague het volgende:
Raymania? Mag je users op deze manier beledigen volgens mij niet. Kan je even navraag doen bij de Fa's over robbie zn sig want hier ben ik niet van gedient.
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.
Top.quote:
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van persoonlijk gebash. Dit is een feedback topic voor dingen die spelen in VBL, de rest past hier niet. Vanaf nu graag weer normaal verder met z'n allen.
[..]
Al aangepast door TerroRobbie zelf.
[..]
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.
Ik denk steeds dat Adothehague Ambrosius is.
[..]
Top.
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?
Pleur die kerel toch een keer door de shredder zeg.
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog een keer lachen en ik jat de jouwe
In principe niet neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat er inmiddels allemaal al gedelete is, dan had je pas kunnen lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:was meer om de hele Ado-Jorien discussie daarvoor, moet je er niet snel tussendoor gaan post
Dit vind ik dan wel weer een grappige post.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Ik mag toch wel in een topic posten ookal vind ik het een kuttopic?quote:
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat jij hem jatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie niet
die van mij wel, dus ik snap die opmerking welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie niet
Hoi Ernstquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Happel het volgende:
Hallo vriendelijke mods,
kan de tt van Het grote Feijenoordtopic #375: Assistenten acht duurt voort. worden aangepast: assistenten i.pv. assisten
Danke,
Happel
Nee, is niet nodig. Vorig jaar was het nog wel een topic waard na tien jaar, maar toen draaide het topic al uit op gebash. Dat zal nu ook gewoon gebeuren. Kan inderdaad in 't randverschijnselentopic. Merci.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beverwijk Topic [1997]
Is dit nodig? Ik voorspel een Ajax-Feyenoord bash topic (ook gezien de eerdere relletjes omtrent uitspraken over Picornie etc). Bovendien is dit 11 jaar geleden en is het een randverschijnsel, daar is al een topic over.
Geedit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Engeland - Verenigde Staten live BBC
Deze post verziekt de sfeer op het forum
Denk dat hij hier de aandacht wel krijgt die hij in 'het echte' leven tekort komt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Ik wist altijd al dat jorientje een identiteitscrisis had met al die verschillende clubvoorkeuren!
Ik ga voort overal Jorien afzeiken. Totdat ie oprot of normaal gaat doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef RayMania het volgende:
Opgeschoond. Weg met dat joriengezeik hier.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:04 schreef tong80 het volgende:
Wout Blanken speelt de bal naar Theo van gemert. Henry Stehman loopt de diepte in. Krijgt toch de bal. Passeert drie man. Wil een vierde passeren maar er is geen tegenstander meer. Geeft de bal aan Peter Schultes. Houdt het overzicht en ziet de mee opgekomen Joop Bekker vrij lopen. Wat nu ? Denkt Joop dan maar een voorzet Robie Roding kopt de bal op de paal. Maar wie staat daar Rienie Hein. Wil niet alle eer hebben geeft de bal aan Sjaak Jansen. Edelmoedig als ie is geeft ie Dick Hildebrand alle egards. Dick scoort voor het eerst van zijn leven en wordt door André Schalk en Edwin Middelkoop op de schouders van het veld gedragen
En nu een slotje
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jorien moet kappen. Niet de schuld bij anderen leggen.
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg, hoe kinderachtig ben je als je iemand zijn avatar gaat jatten. TerroRobbie zijn avatar zou hij ook gaan jatten vertelde hij, omdat hij alle mensen op Fok! maar triest zou vinden en zo. Hij genoot er echt van dat mensen pissig werden. Dan ben je toch triest?
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Danny leest meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Wij (VBL Mods) kunnen uiteraard niet zien wat jullie allemaal per PM versturen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Dat ligt aan het e-mailadres, sommigen hebben bijvoorbeeld wel hun privenaam in het e-mailadres staan. Bovendien kan je wel meer dingen doen waar iemand niet op zit te wachten als je zijn e-mailadres hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou iemands emailadres geven gaat wel heel erg ver inderdaad.
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.
Ik had het hier dus niet over jou TR.
[..]
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"quote:
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?quote:Sat 10 May 2008 16:38u door jorienvdherik
dude als je uit
huizen komt heb je echt een probleem ff serieus
Dit kan ik uitleggen, Jij bent het dus niet ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Tweakersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[q]
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Neequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.
Iemand zijn mail adres hebben hoeft niet meteen te betekenen dat je iemand gaat bedreigen of zo, tenminste, ik mag hopen dat men hier een ander niveau heeft
Communiceren en Jorien in 1 zinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.
Hier kan er ook gewoon per PM gecommuniceerd worden met jorien, zijn e-mailadres aan anderen geven is dus helemaal niet nodig en kan onnodig problemen opleveren. Jij weet zelf ook wel dat niet iedereen hier de liefste jongetjes uit de klas zijn, veronderstellen dat ze jorien alleen zouden mailen om te zeggen dat hij triest bezig is met die avatars is een beetje naïef.
Per e-mail communiceert hij echt niet anders dan per pm hoor. Nogmaals, het is gewoon niet nodig om te dreigen iemands e-mailadres weg te geven.quote:
Gaat ze je mailenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Geen idee, zal het er achter over hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kon dat op het forum maar....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Kerst 2015quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jorien zou er net als DAM ook gewoon weer tot en met de Kerst afgegooid kunnen worden.
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Gast, daag me nou niet uit he. Want ik bel echt. En ik weet zeker dat ze, zeker na de vorige keer, niet blij zullen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zal het er achter over hebben.
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Nou dan ben je een held hoor!quote:Ey lul
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?quote:
Je houd je wel bezig met mij he ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragen
Hij is zo triest dat hij net met zijn hyve pagina (althans, ik neem aan dat die van hem is) mij heeft opgezocht om me een bericht te sturen:
[..]
Nou dan ben je een held hoor!
Ik snap sowieso niet dat hij terug mocht komen, dubbele account's, FA's de dood in wensen etc
Om het minste of geringste wordt er -sinds nieuwe ajax topic beleid- al een post van je verwijderd. Maar dit offtopic gelul kan ineens wel door de beugel?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
De posts die ik bedoelde zijn wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
Toen ik in het Ajax-topic keek zag ik inderdaad alleen maar on-topic reacties, vandaar dat ik zei dat er niet off-topic gepost was. Ik ben nogal druk, vandaar dat ik niet hele dagen op FOK! zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het kon toch niet door de beugel.
Idd, ik maak me daarom ook geen zorgenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Bedoel irritant bedrag in het algemeen in heel VBL, waaronder het meerdere malen stelen van avatars van VBL-users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Zag het toevallig net, toch bedanktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #375: Assistentenjacht duurt voort.
Bizarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Ray (of iemand anders), kunnen jullie dit even ter sprake stellen achter?
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaatsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten het feit dat ik je reactie sowieso een beetje overdreven vind, lijkt dit me niet de plek om misstanden in andere fora te rapporteren danwel te bespreken.
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.quote:
Open er een topic over in Feedback, dit gaat enkel over VBL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:17 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaats
Zijn nieuwe avatar is ook weer prachtig, ik zou me schamen als Jorien een Ajacied wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Na de zomer ben ik hier toch wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Want?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Nieuwe kloon.quote:
Dan maakt hij "GertJanVerbeek" aanquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Boys?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij gaat samenwonen met zo'n vatsige negerin in de Bijlmer.
Hmm, sorry. Dat moet je echt in de FB van INT vragen, of een topic openen in Feedback. Of anders mailen naar forum@fok.nl. Ik heb totaal geen idee van andere fora en wat het beleid daar is, ik kijk alleen in VBL en EK.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's offtopic is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX #996
Zou het over Ajax kunnen gaan. Dit heeft niets met Ajax te maken.
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's over gaat.
Oja en dat juist jij dit hier komt plaatsen
Is geen apart livetopic voor. Hier een algemeen topic; De aanloop naar het EK: de oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef Adothehague het volgende:
Heeft iemand een link voor Roemenie - Montenegro??
Kijken. K-I-J-K-E-N.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.
Wat wil je als hij zoveel nietszeggende posts plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijken. K-I-J-K-E-N.
Als je al geen eens meer weet waar je eigen posts staan...
Straks Ernst, straks.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:53 schreef RayMania het volgende:
Niks mis mee toch om voor de beste te zijn?
Scherp +10quote:
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Negers <> blanken.
En beste, maar momenteel een dipjequote:
ik heb drie keer geklaagd stomme kut. 'oh ik weet niet of het kan, het is natuurlijk wel een tekening'quote:Op zondag 1 juni 2008 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.
Ow en klachten over mij kun je gewoon aan mij addresseren. Ironisch dat je mij een lafaard noemt..
Wist ik niet. Ik zal er nu mee stoppen want ik snap dat jij het niet toestaat dat ik voregay zeg, dus zal ik het niet meer doen hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Een is wat anders dan één Ado. Maar verder een discussie aangaan is verspilde energie.
En dat door slechts twee prutusers.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat is VBL verworden tot een dierentuin.
Lekker.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
Anyway, het is weer een week rustig. Over tot de orde van de dag maar weer.
Bier?
Overalquote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
maar waar moet de discussie over die transfer nu voortaan lopen? Of is het de bedoeling dat alles dubbel wordt gedaan?
in dit geval bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Centraal, maar een uitzondering mag best gemaakt worden.
Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Af en toe een los initiatief is wel okee.
En wat laat ik aan de andere mods over? Ik ben benieuwd. Die komen met hetzelfde verhaal aan. Mergen kan later wel. Komt er een shitload aan dit soort topics dan kan er overwogen worden het direct door te sturen. Nu vind ik het niet direct nodig.
Is alleen in het voetbal zoquote:Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef pfaf het volgende:
Zal wel des voetbals zijn: dat met een klein groepje dat het voor de rest verpest enzo.
Even aanzien is nog niet direct besluiteloos. Ik wacht vaak met beslissingen om later beslissingen niet terug te hoeven draaien. Soms is er even overleg nodig, dan laat ik het topic geworden mits het nergens over gaat.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vaak altijd maar zo besluiteloos - 'even aanzien'. Terwijl Blawh en Ray er veel directer in zijn.
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
BliksemSchigt heeft wel gelijk, puur vanwege het feit dat NJ de TS is, was het topic nog open.
maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
En Vaduz aanvallen slaat nergens op, ik noem dit voorbeeld maar.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat er wel aardig gediscussieerd wordt. Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
Nou niet echt een goed voorbeeldquote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Vaduz vond een merge dus vooralsnog niet de beste optie, pas over een tijdje;
[..]
Enige voorbeeld dat er is.quote:
Gisterenavond om 20.45 uur ben ik al vrij duidelijk:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dat je zo denkt, maar daar ging het niet om.
Lijkt me stug dat er daarna geen mod meer is langsgeweest.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Kan dit niet gewoon in het Cristiano Ronaldo-topic?Kut-crew ook altijd.
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een mooie blouse! Rode shirts winnen vaker
Bloemfontein Celtic fans: Trainer weg! Nee, trainer terug!
Daar twijfelt hij dan ook overquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die eerste mag wel in de recycle, is niet erg. De tweede wil ik hem zelf even over horen, wat ermee te doen. Die doe ik in ieder geval in eerste instantie op slot omdat het nergens over gaat tot dusver. Op enkele humorvolle posts na.
Ik denk niet echt dat het de insteek van het topic was, zeker ook gezien de reacties erna. Daarvan zijn veel betere voorbeelden van topics, zoals Blawh bijvoorbeeld zou kunnen doen met een langere OP. Maar dat soort topics krijgen meestal maar een beperkt aantal reacties.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.
Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
Als je als mod zo besluiteloos ben kun je je misschien afvragen of je wel de juiste persoon op de juiste plek bent..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Vaduz zegt zelf twee keer ook van niet, dus waarom in twijfel trekken?
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je wil alleen maar complimenten krijgen?
Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.
Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
Niet door mij in ieder geval. Ik zag gister wel het topic, maar doordat Adothehague rond dat tijdstip aan het spammen was hier in FB heb ik er niet meer naar omgekeken. En vanochtend heb ik gelijk een merge voorgesteld toen ik online kwam.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet mee eens, vandaag plaatste ik mijn eerste post ooit in FB. Puur vanwege het feit dat de kritiek door BliksemSchigt niet serieus genomen, heb ik toch maar gereageerd. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
daar is niks mis mee, maar Vaduz geeft aan te willen wachten tot de transfer achter de rug is oidquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat is dan alsnog het probleem om even te wachten? Ik mis het punt.
Het topic kon ook uitdraaien op een discussie over het aan het contract houden van spelers met een jarenlang contract, maar dat is het niet geworden.
oftewel dat is het topic voor deze hele affaire.quote:Is de kogel door de kerk en niet meer interessant dan kan een merge altijd nog.
en vooral dat de discussie dubbel gaat lopen als argument, dat argument brachten wij hier gistyeren in de discussie in waarom dat topic dus niet open moest blijven en daar was Vaduz het niet mee eens. Zie hier het verschil van mening........quote:Onzin. Mergen is de beste optie, anders gaan discussies dubbel lopen.
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Als je kritiek wil leveren moet je dat lekker doen. Er zijn zelfs evaluatietopics geopend, niet voor de complimenten hoor. Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen, ik ken niemand persoonlijk.
Valt mij gewoon de laatste tijd op. Om de kleinste dingetjes loopt FB vol. Alsof er bewust gezocht wordt naar relletjes. Dit topic is 10 dagen oud en nu al bijna vol.
Het komt vaak genoeg voor dat we eerst achter overleggen wat we gaan doen met een bepaald topic en dat lijkt iedereen dan te begrijpen, waar mensen zijn ontstaan ook meningsverschillen. Er zijn nu eenmaal topics waarover we twijfelen omdat het eventueel dubbel kan zijn, maar het wel een hele nieuwe discussie doet opleven.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er met twee maten gemeten wordt, aangezien een crew-lid het topic opent kan hij open blijven. In toeval geloof ik niet.
kan ook een verschil in modstijl zijn, de een is wat rigoreuzer met topics sluiten dan een ander. Dat hou je sowieso en is ook helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.
En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel? Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
Die algemene gedachte heb ik gewoon, maar ik kan het mis hebben. Komt ook door bijvoorbeeld zulke posts die ik buiten FB lees:quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest is het grotendeels allemaal veel posts vanwege jorien en ADO. Plus de avatars-affaire en wat geposts over of Ajax de mooiste of beste club is. Ik zie weinig 'zoeken' naar rellen tegenover mods.
En nu is er toch ook niemand op zoek naar een rel?
Komt bij mij over van ... "yeah, een relquote:
Ik had het topic wel gesloten (zie post hierboven), maar dat Adogedoe kwam ertussen en ik had geen zin in een volgespamd FB. Daarna vergeten, Studio Voetbal gekeken en offline gegaan. Daarna is Vaduz het gewoon eens met mij dat het gemergd moet worden. Opgelost toch?quote:Ik constateer alleen dat Vaduz besluiteloos is ten opzichte van een topic, waarvan ik het idee heb dat de drie andere modjes het wel direct zouden sluiten of mergen gezien hun beslissingen eerder - want nu ga je natuurlijk niet meer zeggen dat je wel het topic direct had gesloten omdat je daarmee Vaduz misschien afvalt.
Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon, geil. Subtiele kick, whatever. Verder hou ik me er vaak genoeg buiten.quote:[..]
Komt bij mij over van ... "yeah, een rel". Wat is er leuk aan?
Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet waar. Er is een schouderklopjestopic geopend. Dat heeft een totaal andere insteek dan een evaluatietopic.
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik het wél belangrijk vind om users erkenning te geven voor de dingen die ze doen. Het komt niet uit de lucht vallen hoor. Misschien ben ik de enige die dat vind, maar dat is dan maar zo.
Hij zegt toch juist dat er voor de kritiek een evaluatie topic is?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op het schouderklopjestopic, daar is opzich niks mis mee. Maar dan moet je niet doen alsof dat een evaluatietopic is.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef RayMania het volgende:
Toch willen we graag weten hoe jullie dit als users ervaren. Daarom dit topic, om met elkaar te bespreken hoe we VBL nog beter kunnen maken.
In dit topic kunnen jullie dus aangeven waar je je bijvoorbeeld aan ergert binnen VBL.
Ik vind het geen EK topic!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalwoorden.
Terug naar EK joh, josti topic.
Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.quote:
Ga ook lekker meeleuteren in het EK forum ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
Je bent echt een zeikerd, Robbie. Misschien moet je wat meer neuken, kom je ook niet zo gefrustreerd over.
Als je trouwens een poging doet om mijn reactie in dat topic te lezen zie je dat ik vraag welke kant de TS op wil met dat topic. Maar dat zul je wel weer niet gezien hebben.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar slaat het nou op om allerlei willekeurige voetbaltermen in een topic te plempen. Geen enkele niveau of toevoeving aan VBL. What's next? "Het noem hier willekeurige spelers topic" ? Zo te zien is de TS ook iemand die normaal niks om voetbal geeft maar nu het EK er is lekker over voetbal wil ouwehoeren. Nou laat hem dan ook lekker in EK blijven. Lekker bageren met andere teletoeters.
Verder is het ook een beetje overdreven als andere mods hier nou komen beamen wat voor geweldige beslissing Ray heeft genomen om het naar VBL te verplaatsen.
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Die heb ik gelezen ja. Maar dat verandert toch niks? Of is het nu ineens een kwaliteitstopic omdat jij gezegd heb wat de bedoeling van de TS is?
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?
Leuke OP, maar kan wel gemerged worden met het NIVO topic lijkt me.
Het is al niksquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag gewoon wat de bedoeling van de TS is. Weet ik niet van tevoren, kan ik niet ruiken.
Wordt het niks, dan sluit ik het. Het is niet zo moeilijk hoor.
Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
NIVO Sparta topic is dicht, maar dat had je kunnen lezen in de OP. Kan dus gewoon openblijven.
Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is al niksDe laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.
En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is al niksDe laatste 3 posters roepen al dat het topic of kut is of op slot moet. Maar jij moet blijkbaar eerst de TS vragen om daar achter te komen.
En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.quote:En nu we toch aan het zeiken zijn over dat topic, is het niet een beetje hypocriet om in een post waarin zowel kankerlijer als teringlijer staan, alleen teringlijers te verwijderen? Aan TBC zijn ook miljoenen mensen doodgegaan.
Volgens mij omdat de TS dat toen vroeg. En nu opent iemand anders een topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom is dat dicht dan als er nu weer een nieuw biertopic over geopend wordt?
Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden. En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten? En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef RayMania het volgende:
Dus? Ik zie weer het probleem niet wat jij wel weer ziet. Als ik wil vragen, vraag ik lekker. Dat jij nou het liefst elk topic gelijk dicht wil flikkeren moet jij weten.
Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.quote:En tyfus ook. En griep ook. Tsja, waar leg je de grens. In het algemeen wordt kanker wel als het meest ergste gezien om mee te schelden, denk ik.
Meestal. Dus niet altijd? Niet elk topic is gelijk en niet elke intentie van een topic is bij openen onmiddellijk bekend. Daarom vroeg ik het, lijkt mij helemaal niets mis mee. Is het een ramp dat een topic niet gelijk dicht is en dat er gewoon gevraagd wordt hoe en wat of dat het even aangekeken wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen de kuttopics. En meestal bleken het ook inderdaad kuttopics te zijn die met zeer weinig posts roemloos wegzakten danwel niet veel later alsnog gesloten werden.
Het antwoord van de TS staat gewoon in het topic. En na Blawh z'n post is het niks geworden. Plus dat ik vooraf al twijfels had om het open te laten, maar ik heb het gewoon even gevraagd voor de zekerheid, want sluiten kan ook wat later.quote:En als jij wil vragen moet jij dat lekker doen (flauw denigrerend en kinderachtig toontje van je trouwens) maar waarom wil je dan ineens het antwoord niet weten?
Je suggereert dingen die niet bestaan. Gemoedstoestand, kom op zeg. Plus als dit nog steeds niet duidelijk is voor jou en blijkbaar veel langer een probleem is, dan had je dat al veel eerder kunnen aangeven (hier of in het evaluatietopic). Dat heb je niet gedaan, dan weten wij het natuurlijk niet.quote:En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Wie zegt dat kanker geforceerd opgespoord wordt? Als zoiets gezien wordt, wordt het weggehaald. Of het ingeburgerd is of niet is een andere discussie. Omdat het ingeburgerd is in veel delen van Nederland dan moeten we het hier in VBL ook maar toestaan? Lijkt me ietswat krom. Denk ook niet dat men hier zit te wachten op een VBL van een jaar terug, ook al is het ingeburgerd.quote:Is het dan wel terecht om het gebruik van het woord "kanker" zo geforceerd op te sporen en weg te halen. Terwijl het woord inmiddels in veel delen van Nederland ingeburgerd is in de spreektaal ,zeker in leeftijdsgroepen waarvan er ook veel in VBL te vinden zijn, en waarmee het lang niet altijd kwetsend bedoelt is. En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Een vergelijking kankerlijer/ scheidsrechter vind ik onnodig, ook al mocht je zelf niet eens achter de vergelijking staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat mijn post wordt aangepast naar dat ik het nog nooit heb gehoord tijdens het voetballen!
Als ik er iets neerzet in de richting van 'kap met ziektes' dan lijkt het of het de woorden van denthemen waren, maar er was hier niet duidelijk of hij zelf ook die mening had. Omdat ik het een onnodige vergelijking vond heb ik het op een manier ge-edit waarop ik hem niet persoonlijk verwijt (want hij zegt niet dat hij het zelf vindt) die mening te hebben, maar het maakt wel duidelijk dat de discussie onnodig is. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat een mod vervolgens nog een passage uit zijn dagboek in de post gaat zetten lijkt de edit-functie me niet voor bedoelt.
Ik keek een filmpje, dan kijk ik er even wat sneller overheen dan 'normaal', sorry.quote:En is het topic wel ineens gesloten? Dat is dus "het probleem" er is nog steeds geen duidelijk en eenduidig beleid rond verschillende kwesties. Te besluiteloos, "we zien wel", ligt eraan welke mod online is en in wat voor gemoedstoestand deze verkeerd.
Weet niet of ik de enige ben die dit ontving. Gezien de aanhef vast niet. Weet ook niet of het al door anderen is gemeld, maar hier ben ik niet erg van gediend.quote:Tue 3 June 2008 16:52u door jmachey hallo allemaal!
888 heeft vandaag de bonus bekend gemaakt. 30euro freebet en na 20bets krijg je een t-shirt naar keuze!
http://www.888sport.com/bet?lang=en/&sr=393522&flag=0000
moet je even kopieren/plakken in je browser.
je kan betalen met ideal (via clickandbuy.nl automatische incasso) en andere (mb enzo). 30euro krijg je na je eerste inzet van 30eur. 5 euro extra krijg je als je paspoort opstuurt.
Succes!
Jmac
Ga jij maar op straat patrouilleren ipv hier de boel in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
PM openbaar maken is ten strengste verboden hoor!
Ok. Ook van mijn kant sorry. Zand erover dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef jmac het volgende:
Ehhh. Excuses als je hem per abuis ontvangen hebt. Hoorde van iemand dat je erover klaagde. PM was alleen bedoeld voor wossers en iedereen die in m'n PM-box stond (zijn alleen maar wos-sers). Denk dat ik ooit in 't verleden ergens contact met je over heb gehad dus vandaar dat je 'm misschien hebt ontvangen. Excuses iig.
PS: Verder is het gewoon een normale PM zoals we die velen sturen binnen wos dus beetje overdreven reactie dit. Je had me ook gewoon kunnen vragen waarom je hem ontving. Opgelost iig
Dit bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
als verwensingen aan het adres van jorien weggehaald worden, kan dit ook wel weg
Het hele bericht is ook gewoon een trollquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:59 schreef ruud_fr het volgende:
haal het ff weg dan, het moest toch ontopic
ik zie niet wat dat ajax vlaggetje met Feyenoord te maken heeft
Doe er dan wat aan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er samen weer een leuk topic van, dat op elkaar reageer gedrag schiet niet op.
joriendvdherik post niks tegen de policy en als het ontopic of een mening is in bijvoorbeeld het Feijenoord-topic, dan kunnen wij weinig doen. Negeren is de beste optie, ook al is dat moeilijk bij irritant gedrag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Siemerink het volgende:
Ik heb geen moeite dat mijn bericht in het Feyenoord topic is gewijzigd, maar mag dat dan ook gebeuren met de posts van een bepaalde user.
Je houdt zo altijd reacties op zijn 'inhoud' namelijk ...
Hij staat ook niet bij nieuwe topics dus ik denk dat er nog geen nieuw topic is!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het nieuwe Voetbalshirts topic al geopend? Want ik zie hem niet staan.
Yup, dank je wel.quote:
Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderdIk word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.
Dat wilde ik even kwijt
Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze (quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.
Topics verzieken en uitlokken wordt gewoon aangepakt, maar moeten wij het wel uitlokkend vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze () posts.
Maar het is duidelijk
Noem eens namen dan ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderdIk word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.
Dat wilde ik even kwijt
JorienvdHerik, AdoTheHague.quote:
jorienvdherik, barca die zit vooral in EK te kutten, Adothehaguequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |