Is hedenmorgen tot elkander gebonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1135397 en Het "gajes uit de bajes" elftal
Ze overlappen elkaar wel lichtelijk.
Wilden we al mergenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het uitvak en Capaciteit uitvakken in de Eredivisie
Hij heeft geen PM of Fobo dus kan niet vragen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
Ik las het in het Ajax-topic. Zal even aan een FA vragen wat te doen.
Een FA zal z'n avatar wel weghalen, was van de week ook al ergens het gevalquote:Op maandag 26 mei 2008 12:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft geen PM of Fobo dus kan niet vragen.
En ik ken die kerel ook niet dus ik snap het niet![]()
Maar waarom ben ik de zakquote:Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een FA zal z'n avatar wel weghalen, was van de week ook al ergens het geval.
Jij bent hartstikke populair en een voorbeeldfunctie. Ik zou ook wel jouw avatar willen hoor.quote:
Ik zie je PI nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke populair en een voorbeeldfunctie. Ik zou ook wel jouw avatar willen hoor.
Nope, nog geen reactie gehad van een FA.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Al respons Ray? Kheb hem custom made laten maken door Houniet
Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com! gaat dat nog wat bijzonders brengen voor VBL?
Dat kan toch helemaal niet met zo'n prutsite?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoe en wat wordt allemaal wel bekend met de tijd.
Yup. VBL-traditie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
De FA's halen 'm niet weg, helaas.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Al respons Ray? Kheb hem custom made laten maken door Houniet
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[24 uurs topic] HeinekenAFCA is jarig!
Zo kunnen we wel een topic voor iedereen maken om de dag is er wel 1 jarig
Dicht, dat wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VTBL EK Poule
Mag dit topic kaltgestelt en/of gemod?
Vast niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
Genoeg voorbeelden van gezien dus: Ja !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag je eigenlijk in je ondertitel en sig ongestraft mensen van het forum beledigen. Bijv. Fa's homo's en gays noemen?
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vast niet.
Er staat ook iets over Van Breukelen, een erg nare man overigens, maar het voorvoegsel kanker (in de vorm van kk) gaat mij toch wat te ver.
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke dan? Of moet je dat nu snel even verzinnen?
Het gebruik van kanker mag niet? Maar kk dus blijkbaar wel... hoe hypocrietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die ondertitel en signature mag-ie houden, aldus de FA's.
Owja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Hahaha Ado busted!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
Eerst stond er wel kanker van Breukelen en dat is ineens aangepast naar kk. En laat kk nou net de algemene afkorting zijn voor kanker.
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Waar scheld ik met kanker dan? Ik zeg toch dat kk daar niet voor staat in mijn signature.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook het schelden met kanker? Vind ik een nogal vreemde opvatting van de FA's.
Dat FA's zichzelf laten beledigen via een sig is niet mijn zorg, het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Ja zo ken ik er nog 32.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat niet voor die ziekte hoor. Ik heb heus wel geleert dat die ziekte hier niet gewenst is en eigenlijk nergens. kk staat voor een andere afkorting in dit geval.
Stond er al gelijk bij hoor. dus bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het wel aangepast. Werd een paar dagen terug al gemeld door een mod van een ander forumonderdeel, maar ik kan het nog wel een keertje vragen. Weet niet of die "kk van breukelen" er later bij is gevoegd, of dat dat al bij dat gaystukje stond.
Mij ook. Heb het achter gevraagd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
het onnodige gescheld met kanker daarentegen wel.
Leuk he een mede wosser proberen een ban aan te smeren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:10 schreef VoreG het volgende:
Hans van Breukelen
Ado, met kankeruitspraak bedoel je zeker dat je kostenkoperuitspraak?
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup. VBL-traditie.
[..]
De FA's halen 'm niet weg, helaas.
Al aangepast door TerroRobbie zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef Adothehague het volgende:
Raymania? Mag je users op deze manier beledigen volgens mij niet. Kan je even navraag doen bij de Fa's over robbie zn sig want hier ben ik niet van gedient.
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet zomaar een plaatje van google maar het is 2x op mijn verzoek aangepast en ''custom made'' gemaakt.
Top.quote:
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van persoonlijk gebash. Dit is een feedback topic voor dingen die spelen in VBL, de rest past hier niet. Vanaf nu graag weer normaal verder met z'n allen.
[..]
Al aangepast door TerroRobbie zelf.
[..]
Geen idee, ik vind het zelf ook wat irritant en verwarrend, maar de FA's laten 'm staan.
Ik denk steeds dat Adothehague Ambrosius is.
[..]
Top.
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Jorien met m'n Ananas alleen om de jostie uit te hangen?
Pleur die kerel toch een keer door de shredder zeg.
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mail anders even met forum@fok.nl, want wij kunnen er weinig mee. Wij kunnen geen avatars wijzigen en er werd tegen ons gezegd dat avatars stelen gewoon mag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog een keer lachen en ik jat de jouwe
In principe niet neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het gewoon mag dan kan ik er ook niks tegen in brengen hé.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat er inmiddels allemaal al gedelete is, dan had je pas kunnen lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:was meer om de hele Ado-Jorien discussie daarvoor, moet je er niet snel tussendoor gaan post
Dit vind ik dan wel weer een grappige post.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
kk staat in mijn signature vor: kosten koper. Zie je ook altijd als je een huis koopt.
Ik mag toch wel in een topic posten ookal vind ik het een kuttopic?quote:
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat jij hem jatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie niet
die van mij wel, dus ik snap die opmerking welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he. Voor je geruststelling: zo mooi is ie niet
Hoi Ernstquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Happel het volgende:
Hallo vriendelijke mods,
kan de tt van Het grote Feijenoordtopic #375: Assistenten acht duurt voort. worden aangepast: assistenten i.pv. assisten
Danke,
Happel
Nee, is niet nodig. Vorig jaar was het nog wel een topic waard na tien jaar, maar toen draaide het topic al uit op gebash. Dat zal nu ook gewoon gebeuren. Kan inderdaad in 't randverschijnselentopic. Merci.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beverwijk Topic [1997]
Is dit nodig? Ik voorspel een Ajax-Feyenoord bash topic (ook gezien de eerdere relletjes omtrent uitspraken over Picornie etc). Bovendien is dit 11 jaar geleden en is het een randverschijnsel, daar is al een topic over.
Geedit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Engeland - Verenigde Staten live BBC
Deze post verziekt de sfeer op het forum
Denk dat hij hier de aandacht wel krijgt die hij in 'het echte' leven tekort komt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Ik wist altijd al dat jorientje een identiteitscrisis had met al die verschillende clubvoorkeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |