Nee, maar je kan toch wel met meer mensen komen dan dat. Met die mensen heb je denk ik het halve uitvak vol.quote:
Fruitschalen worden volgens mij altijd geboycot door bezoekende clubs?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Werd die niet geboycot ofzo
Geen idee, het is alweer een poosje geleden he...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fruitschalen worden volgens mij altijd geboycot door bezoekende clubs?
Volgens mij wel, Twente moet met de aanstaande uitbreiding het uitvak ook uitbreiden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet dat toch standaard 5% of 10% van de totale capaciteit zijn?
Vraag me af of daar nou echt streng gedefinieerde regels voor zijn. 10% is volgens mij alleen voor Europese wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet dat toch standaard 5% of 10% van de totale capaciteit zijn?
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me af of daar nou echt streng gedefinieerde regels voor zijn. 10% is volgens mij alleen voor Europese wedstrijden.
Als 5% verplicht is, zouden Ajax en Feyenoord een uitvak van 2500 moeten hebben. Andere clubs gaan dan volgens mij weer ruim over die 5% heen.
2500 man is meer dan er bij Excelsior in het hele stadion zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?
dus zijn de uitvakken bij Feyenoord en Ajax ook op te delen. Maar voor Europa is dat dus wel nodig. Bij PSV gaan ze nu ook kijken hoe ze het uitvak in 2en kunnen delenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?
Ben toch benieuwd welke psv-supporter in dat opgedeelde stuk wil gaan zitten, wat een hopeloos geval is dat zeg..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus zijn de uitvakken bij Feyenoord en Ajax ook op te delen. Maar voor Europa is dat dus wel nodig. Bij PSV gaan ze nu ook kijken hoe ze het uitvak in 2en kunnen delen
Clubs moet gewoon zorgen voor flexibele uitvakken. Het is toch aan de andere kant belachelijk dat uitsupporters over elkaar heen vallen om een kaartje te kunnen kopen terwijl de thuis tribunes leeg zitten (vitesse, roda..)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
PSV krijgt ook niet snel een vakkie vol. Tenminste niet in Kerkrade (een 3 kwartier rijden). Met als triest dieptepunt een schamele 200 man 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Clubs moet gewoon zorgen voor flexibele uitvakken. Het is toch aan de andere kant belachelijk dat uitsupporters over elkaar heen vallen om een kaartje te kunnen kopen terwijl de thuis tribunes leeg zitten (vitesse, roda..)
Ja dat vind ik zon bullshit van die boertjes, dan hebben ze een zogenaamde boycot..ja kom dan ook allemaal niet, nu komt er gewoon de 400 man ofzo die altijd wel gaan en als excuus roepen ze dan : "jaaa eeeuuuh boycot".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Werd die niet geboycot ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |