Gelul, Feyenoord wint prijzen, Heerenveen nooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
O'rly? Elke speler weet dat als je bij Ajax speelt en je goed speelt je binnen de kortste keren gescout gaat worden zelfs speel je geen europees voetbal.
Dus waarom is CL zoveel beter voor een speler dan UEFA cup voetbal, de club verdient een stuk meer met CL maar hij niet.
Oja Feyenoord is geen stap omhoog voor hem, meer een stap omlaag.
En Heerenveen probeert echt structureel bij de tot 5 te horen, iets wat Feyenoord niet meer lukt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelul, Feyenoord wint prijzen, Heerenveen nooit.
En als die kan kiezen tussen ajax en psv gaat die toch naar PSV.
Maar waar hebben we het over, zo super was die niet dit seizoen. Maakten veel kansen niet af
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Heerenveen probeert echt structureel bij de tot 5 te horen, iets wat Feyenoord niet meer lukt.
Geef eens antwoord op mijn andere vraag..Waarom is CL zoveel belangrijker dan UEFA cup voetbal voor een speler?
Niet zo super? dat zeg je ook nu omdat je weet dat hij niet voor Feyenoord te halen is, toen hij in verband werd gebracht met Verbeek was je helemaal lyrisch over hem.
Omdat? In Spanje vooral zenden ze gewoon nog samenvattingen uit van "alle" Ajax wedstrijden hoor. Scouts zitten er zelfs bij Ajax - VVV...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.
Een fc karnten-ajax zal niet bijzonder voor scouts zijn.
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat? In Spanje vooral zenden ze gewoon nog samenvattingen uit van "alle" Ajax wedstrijden hoor. Scouts zitten er zelfs bij Ajax - VVV...
Want wat hebben Huntelaar en Sneijder eigenlijk op CL niveau laten zien de afgelopen jaren?
Het lijkt mij sterk dat een speler 1 jaar komt ballen en het volgende jaar alweer weg wil.
Misschien wel misschien niet, dat blijft toch gokkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die weg
Das nog altijd beter dan een middelmatige selectie hebben waarvoor helemaal geen clubs in de rij staanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die weg
Nou, zou suarez niet kwijt willen , als ik hem had.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan een middelmatige selectie hebben waarvoor helemaal geen clubs in de rij staan
Nee dat klopt, maar Ajax - HSV, Ajax-Ac Milan, Ajax - Valencia en Ajax-Everton zijn prachtwedstrijden!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.
Een fc karnten-ajax zal niet bijzonder voor scouts zijn.
Kleine kans op die wedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar Ajax - HSV, Ajax-Ac Milan, Ajax - Valencia en Ajax-Everton zijn prachtwedstrijden!
Jij moet je eens ergens in gaan verdiepen voordat je hier weer onzin gaat plaatsenquote:
In de CL speel je gemiddeld toch tegen betere clubs/spelers dan in de Uefa cup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn andere vraag..Waarom is CL zoveel belangrijker dan UEFA cup voetbal voor een speler?
Ik verdiep me wel hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij moet je eens ergens in gaan verdiepen voordat je hier weer onzin gaat plaatsen
Het is goed mogelijk dat we tegen 1 van die teams komen...
Vorige jaren staan helemaal los van aankomend jaar, en als je dus wel de poulefase haalt (wat goed te doen moet zijn) loot je waarschijnlijk 1 van die tegenstanders.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Het is onmogelijk dat Ajax tegen 1 van deze wedstrijden moet in de 1e ronde.
Echt ver zijn jullie niet gekomen de afgelopen jaren in Europa.
Dus ik vind het niet van zelfsprekend dat jullie wel ff de poule halen. En ja dan kan je tegen 1 of 2 van deze clubs komen ja.
Ben benieuwd. Lijkt me leuk hoor een Feyenoord - Ajax in de uefa cupquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vorige jaren staan helemaal los van aankomend jaar, en als je dus wel de poulefase haalt (wat goed te doen moet zijn) loot je waarschijnlijk 1 van die tegenstanders.
En onmogelijk is het zeker niet.
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Dus ik vind het niet van zelfsprekend dat jullie wel ff de poule halen. En ja dan kan je tegen 1 of 2 van deze clubs komen ja.
Inderdaad, het halen van de poulefase is verre van vanzelfsprekend tegenwoordig, zoals de afgelopen jaren uitgewezen hebben is Ajax nou niet bepaald een grootmacht tegen subtoppers laat staan toppers, daarom ook zie ik liever dat Ajax Uefa speelt dan CL puur en alleen omdat een team een basis nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Ik heb het afgelopen jaar meer dan genoeg gezeken op Feyenoord hoor. Ik was de 1e van dit forum die riep dat van Marwijk weg moest.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.
Want hoe groot is de kans dat een speler die niet naar Ajax wil wel naar Feyenoord wil komen?
Want hoever is Feyenoord de laatste jaren gekomen in Europa?
Vorige seizoen kwam feyenoord geeneens in de buurt van de titel en dit seizoen gaat dat natuurlijk lukken met bijna de zelfde smalle selectie en met de zelfde oude spelers die nu nog een jaartje ouder zijn.
Je kent Jorien toch wel langer dan vandaag, als wij volgend jaar kampioen worden is hij opeens gedeeltelijk Ajacied en komen er teksten als "Helemaal niets in Eindhoven" in zijn signaturequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.
Want hoe groot is de kans dat een speler die niet naar Ajax wil wel naar Feyenoord wil komen?
Want hoever is Feyenoord de laatste jaren gekomen in Europa?
Vorige seizoen kwam feyenoord geeneens in de buurt van de titel en dit seizoen gaat dat natuurlijk lukken met bijna de zelfde smalle selectie en met de zelfde oude spelers die nu nog een jaartje ouder zijn.
Omdat het een mogelijke keuze was voor die sule nog wat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus waarom begon je ook alweer over fnoord?
De enige reden om voor Feyenoord te gaan in plaats van Ajax zou zijn als Sulemanji een Feyenoord hart heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat het een mogelijke keuze was voor die sule nog wat.
Ajax/Feyenoord/PSV. Daarna kwam er een Feyenoord bash
Ow als Sulemanji moet gaan kiezen tussen Feyenoord en Ajax weet ik ook wel dat hij 100 procent voor Ajax kiest hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:15 schreef Static-NL het volgende:
[..]
De enige reden om voor Feyenoord te gaan in plaats van Ajax zou zijn als Sulemanji een Feyenoord hart heeft.
En zover ik weet heeft hij geen feyenoord verleden en is ook geen giga feyenoord supporter.
PSV zou ik zelf ook ontwijken op dit moment vanwege hun interne problemen en god weet wat daar nog allemaal gaat gebeuren de komende maanden want het lijkt nu rustig maar soms heb ik het gevoel alsof het elk moment gaat ontploffen en diverse spelers vertrekken.
Voordelen aan PSV de CL en de nieuwe trainer Stevens.
Het nadeel aan Ajax is dat je een trainer hebt die alleen een naam heeft en deze naam heeft hij nog van zijn spelers loopbaan en heeft zich dus als trainer absoluut nog niet bewezen. Tevens de kans dat afhankelijk van je positie je best veel concurrentie zult hebben.
PSV is de beste optie ja. Altijd spelers weg, en toch weer kampioen worden. Komend seizoen halen ze weer een doedelzak nr 2 en een nieuwe kezmanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als speler zijnde is een keuze naar PSV ondanks de onstuimigheden nog steeds een vrij simpele keuze, je pakt je prijzen en europees voetbal. Ik kan me geen rustigere, professionelere club dan PSV de afgelopen jaren voor de geest halen. En ongetwijfeld wordt het ook snel weer rustig bij PSV. Sterker nog, een Farfan die een half jaar slecht speelt en 1 europese goal scoort wordt linea recta weer gezien als een wereldtopper waar de fans weer diep vertrouwen in hebben!
Bij Ajax heerst er juist een enorme prestatiedrang die voor jonge spelers nekkend kan zijn!
Die zijn simpelweg financieel niet haalbaar ook al speel je Cl. Het gaat er dus niet om wat je speelt in eerste plaats maar hoeveel je dokt. Bij jonge gasten is het spelen van CL daarom van ondergeschikt belang aan de lange termijn planning van zo'n jongen. Iedereen wil uiteindelijk voor het vette geld en de prijzen gaan .. Een speler die zegt dat niet te willen moet je diorect uit je selectie zetten omdat ie of geen aspiraties heeft of te dom is om een goede leugen te verzinnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wat ook jammer is dat spelers als Riise en Kewell weg moeten bij Liverpool. Maar nooit dat ze naar een NL club zullen gaan hoor.
De afgelopen jaren? Noem die jaren eens dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:14 schreef Chadi het volgende:
Dus dit jaar gaat er niemand naar AC Milan? En maakt FC Basel meer kans opeen speler dan Milan als ze beiden zouden komen?
Dit is de conclusie van Dj_nogwat nog geen enkele nieuwssite heeft dit gemeld, zelfs ajax1.nl nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:45 schreef tha_dark het volgende:
Wat een mongool is die Sulejmani als die niet naar Ajax komt allen vanwege het mislopen van VCL. Als dat echt zijn reden is dan hoeft die van mij ook niet meer te komen.
CL is op clubniveau natuurlijk het hoogste wat je kan halen en dan vind ik het ook niet zo gek dat je dat kiest boven Uefa cup, als ie uberhaupt zou komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:45 schreef tha_dark het volgende:
Wat een mongool is die Sulejmani als die niet naar Ajax komt allen vanwege het mislopen van VCL. Als dat echt zijn reden is dan hoeft die van mij ook niet meer te komen.
Zo´n mannetje dat net een halfjaartje aardig staat te ballen en die meteen denk dat hij wel kan schitteren in de CL....
Real Madrid en Chelsea, eigenlijk iedere CL club die het grote bedrag kan en wil betalen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:42 schreef Chadi het volgende:
En wat is die vergelijkbare optie voor Sulejmani omdat wij nu ineens geen VCL spelen?
Voel je je eigen wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Real Madrid en Chelsea, eigenlijk iedere CL club die het grote bedrag kan en wil betalen.
denk eerder dat Madrid twijfelt denk je niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voel je je eigen wel helemaal lekker?Als Madrid zou komen zou die geen moment twijfelen ook al speelt Ajax CL.
Ver is een halve finale, vind jij dat ze het goed gedaan hebben dan ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
De afgelopen jaren? Noem die jaren eens dan?
Qua punten heeft Ajax de laatste jaren één slecht jaar gehad. Punt.
quote:Bordeaux strikt Gourcuff op huurbasis
Geschreven op zaterdag, 31 mei om 17:29
Yoan Gourcuff speelt volgend seizoen voor Girondins Bordeaux. De veelbelovende middenvelder van Franse komaf wordt voor een jaar gehuurd van AC Milan. Diverse clubs uit Europa, onder meer Ajax, werden met het 21-jarige talent in verband gebracht.
Het is een leuke speler maar nog lang geen top inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
denk eerder dat Madrid twijfelt denk je niet?
Nog steeds 10x zoveel punten gehaald als Feyenoord dus ga maar weer lekker ergens anders trollenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ver is een halve finale, vind jij dat ze het goed gedaan hebben dan ?![]()
1998/99 Champions League Groepsronde er al uit
1999/00 UEFA Cup 3R Spanje RCD Mallorca
2000/01 UEFA Cup 2R Zwitserland Lausanne Sports
2001/02 UEFA Cup 2R Denemarken FC Kopenhagen
2002/03 Champions League 1/4 finale tegen ac milan goed
2003/04 Champions League groepsronde er al uit
2004/05 UEFA Cup 3R Frankrijk AJ Auxerre
2005/06 Champions League 1/8 Italië Inter Milan
2006/07 UEFA Cup 3R Duitsland Werder Bremen
2007/08 UEFA Cup 1R Kroatië Dinamo Zagreb
De 10 jaren europees konden beter zeg maar.
Voor de rest
[..]
Wat heeft Feyenoord er mee te maken ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog steeds 10x zoveel punten gehaald als Feyenoord dus ga maar weer lekker ergens anders trollen![]()
En oud nieuws
Vrij weinig, maar jij kijkt alleen naar Ajax ga lekker meer op je eigen club concentreren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord er mee te maken ?
Kun jij geen andere ava nemen? dadelijk denkt iedereen dat ik poep praatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord er mee te maken ?
Kijk in het feedback topic, ik geloof dat er FA's naar gingen kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kun jij geen andere ava nemen? dadelijk denkt iedereen dat ik poep praat![]()
Anders dadelijk een paar pizzatjes voor je, lul
Ik geef gewoon antwoord op RayManiaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vrij weinig, maar jij kijkt alleen naar Ajax ga lekker meer op je eigen club concentreren.
3x 3R is gewoon niet slecht
Kwart Finale en 1/8 is ook niet verkeerd. Alleen 2001 2002 en 2007 zijn "echt" slecht
Onzin. Je kan een halve finale halen door geen wedstrijd te winnen, je haalt dan amper punten binnen voor de UEFA ranglijst. Als je een derde of vierde ronde haalt met allemaal overwinningen heb je meer resultaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ver is een halve finale, vind jij dat ze het goed gedaan hebben dan ?![]()
Ik zou niet trots zijn op, als je niet verder dan de 3e ronde komt, wat maar 1 ronde verder is dan het belachelijke poule systeem in de uefa cup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin. Je kan een halve finale halen door geen wedstrijd te winnen, je haalt dan amper punten binnen voor de UEFA ranglijst. Als je een derde of vierde ronde haalt met allemaal overwinningen heb je meer resultaat.
Ajax heeft de laatste seizoenen één slecht seizoen gehad qua punten. In welke ronde een club eruit vliegt boeit in principe helemaal niet.
Ik ben altijd trots op Ajax ook al gaan we er na 3rondes uit, ik snap jou punt niet. We hebben sinds 1999 gewoon aardig wat punten binnengehaald,misschien niet zoveel als we zoude willen maar om nou te zeggen dat het niets voorstelt...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou niet trots zijn op, als je niet verder dan de 3e ronde komt, wat maar 1 ronde verder is dan het belachelijke poule systeem in de uefa cup.
1998/99 Champions League Groepsronde er al uit
1999/00 UEFA Cup 3R Spanje RCD Mallorca
2000/01 UEFA Cup 2R Zwitserland Lausanne Sports
2001/02 UEFA Cup 2R Denemarken FC Kopenhagen
2003/04 Champions League groepsronde er al uit
2004/05 UEFA Cup 3R Frankrijk AJ Auxerre
2006/07 UEFA Cup 3R Duitsland Werder Bremen
2007/08 UEFA Cup 1R Kroatië Dinamo Zagreb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |