Gelul, Feyenoord wint prijzen, Heerenveen nooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
O'rly? Elke speler weet dat als je bij Ajax speelt en je goed speelt je binnen de kortste keren gescout gaat worden zelfs speel je geen europees voetbal.
Dus waarom is CL zoveel beter voor een speler dan UEFA cup voetbal, de club verdient een stuk meer met CL maar hij niet.
Oja Feyenoord is geen stap omhoog voor hem, meer een stap omlaag.
En Heerenveen probeert echt structureel bij de tot 5 te horen, iets wat Feyenoord niet meer lukt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelul, Feyenoord wint prijzen, Heerenveen nooit.
En als die kan kiezen tussen ajax en psv gaat die toch naar PSV.
Maar waar hebben we het over, zo super was die niet dit seizoen. Maakten veel kansen niet af
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Heerenveen probeert echt structureel bij de tot 5 te horen, iets wat Feyenoord niet meer lukt.
Geef eens antwoord op mijn andere vraag..Waarom is CL zoveel belangrijker dan UEFA cup voetbal voor een speler?
Niet zo super? dat zeg je ook nu omdat je weet dat hij niet voor Feyenoord te halen is, toen hij in verband werd gebracht met Verbeek was je helemaal lyrisch over hem.
Omdat? In Spanje vooral zenden ze gewoon nog samenvattingen uit van "alle" Ajax wedstrijden hoor. Scouts zitten er zelfs bij Ajax - VVV...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.
Een fc karnten-ajax zal niet bijzonder voor scouts zijn.
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat? In Spanje vooral zenden ze gewoon nog samenvattingen uit van "alle" Ajax wedstrijden hoor. Scouts zitten er zelfs bij Ajax - VVV...
Want wat hebben Huntelaar en Sneijder eigenlijk op CL niveau laten zien de afgelopen jaren?
Het lijkt mij sterk dat een speler 1 jaar komt ballen en het volgende jaar alweer weg wil.
Misschien wel misschien niet, dat blijft toch gokkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die weg
Das nog altijd beter dan een middelmatige selectie hebben waarvoor helemaal geen clubs in de rij staanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Suarez zeker hoor, Als er deze zomer een club uit engeland/spanje/italie voor de deur staat waar die meer kan verdienen wil die weg
Nou, zou suarez niet kwijt willen , als ik hem had.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan een middelmatige selectie hebben waarvoor helemaal geen clubs in de rij staan
Nee dat klopt, maar Ajax - HSV, Ajax-Ac Milan, Ajax - Valencia en Ajax-Everton zijn prachtwedstrijden!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat er meer gescout zal worden bij CL wedstrijden, want meer mensen/clubs zien zulke wedstrijden.
Een fc karnten-ajax zal niet bijzonder voor scouts zijn.
Kleine kans op die wedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar Ajax - HSV, Ajax-Ac Milan, Ajax - Valencia en Ajax-Everton zijn prachtwedstrijden!
Jij moet je eens ergens in gaan verdiepen voordat je hier weer onzin gaat plaatsenquote:
In de CL speel je gemiddeld toch tegen betere clubs/spelers dan in de Uefa cup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn andere vraag..Waarom is CL zoveel belangrijker dan UEFA cup voetbal voor een speler?
Ik verdiep me wel hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij moet je eens ergens in gaan verdiepen voordat je hier weer onzin gaat plaatsen
Het is goed mogelijk dat we tegen 1 van die teams komen...
Vorige jaren staan helemaal los van aankomend jaar, en als je dus wel de poulefase haalt (wat goed te doen moet zijn) loot je waarschijnlijk 1 van die tegenstanders.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Het is onmogelijk dat Ajax tegen 1 van deze wedstrijden moet in de 1e ronde.
Echt ver zijn jullie niet gekomen de afgelopen jaren in Europa.
Dus ik vind het niet van zelfsprekend dat jullie wel ff de poule halen. En ja dan kan je tegen 1 of 2 van deze clubs komen ja.
Ben benieuwd. Lijkt me leuk hoor een Feyenoord - Ajax in de uefa cupquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vorige jaren staan helemaal los van aankomend jaar, en als je dus wel de poulefase haalt (wat goed te doen moet zijn) loot je waarschijnlijk 1 van die tegenstanders.
En onmogelijk is het zeker niet.
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Dus ik vind het niet van zelfsprekend dat jullie wel ff de poule halen. En ja dan kan je tegen 1 of 2 van deze clubs komen ja.
Inderdaad, het halen van de poulefase is verre van vanzelfsprekend tegenwoordig, zoals de afgelopen jaren uitgewezen hebben is Ajax nou niet bepaald een grootmacht tegen subtoppers laat staan toppers, daarom ook zie ik liever dat Ajax Uefa speelt dan CL puur en alleen omdat een team een basis nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik verdiep me wel hoor.
Ik heb het afgelopen jaar meer dan genoeg gezeken op Feyenoord hoor. Ik was de 1e van dit forum die riep dat van Marwijk weg moest.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.
Want hoe groot is de kans dat een speler die niet naar Ajax wil wel naar Feyenoord wil komen?
Want hoever is Feyenoord de laatste jaren gekomen in Europa?
Vorige seizoen kwam feyenoord geeneens in de buurt van de titel en dit seizoen gaat dat natuurlijk lukken met bijna de zelfde smalle selectie en met de zelfde oude spelers die nu nog een jaartje ouder zijn.
Je kent Jorien toch wel langer dan vandaag, als wij volgend jaar kampioen worden is hij opeens gedeeltelijk Ajacied en komen er teksten als "Helemaal niets in Eindhoven" in zijn signaturequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd maar te zeiken over Ajax. Dit creëert bij mij het idee dat je niet in staat bent naar je eigen club te kijken of dat je gigantisch jaloers bent op Ajax.
Want hoe groot is de kans dat een speler die niet naar Ajax wil wel naar Feyenoord wil komen?
Want hoever is Feyenoord de laatste jaren gekomen in Europa?
Vorige seizoen kwam feyenoord geeneens in de buurt van de titel en dit seizoen gaat dat natuurlijk lukken met bijna de zelfde smalle selectie en met de zelfde oude spelers die nu nog een jaartje ouder zijn.
Omdat het een mogelijke keuze was voor die sule nog wat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus waarom begon je ook alweer over fnoord?
De enige reden om voor Feyenoord te gaan in plaats van Ajax zou zijn als Sulemanji een Feyenoord hart heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat het een mogelijke keuze was voor die sule nog wat.
Ajax/Feyenoord/PSV. Daarna kwam er een Feyenoord bash
Ow als Sulemanji moet gaan kiezen tussen Feyenoord en Ajax weet ik ook wel dat hij 100 procent voor Ajax kiest hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:15 schreef Static-NL het volgende:
[..]
De enige reden om voor Feyenoord te gaan in plaats van Ajax zou zijn als Sulemanji een Feyenoord hart heeft.
En zover ik weet heeft hij geen feyenoord verleden en is ook geen giga feyenoord supporter.
PSV zou ik zelf ook ontwijken op dit moment vanwege hun interne problemen en god weet wat daar nog allemaal gaat gebeuren de komende maanden want het lijkt nu rustig maar soms heb ik het gevoel alsof het elk moment gaat ontploffen en diverse spelers vertrekken.
Voordelen aan PSV de CL en de nieuwe trainer Stevens.
Het nadeel aan Ajax is dat je een trainer hebt die alleen een naam heeft en deze naam heeft hij nog van zijn spelers loopbaan en heeft zich dus als trainer absoluut nog niet bewezen. Tevens de kans dat afhankelijk van je positie je best veel concurrentie zult hebben.
PSV is de beste optie ja. Altijd spelers weg, en toch weer kampioen worden. Komend seizoen halen ze weer een doedelzak nr 2 en een nieuwe kezmanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als speler zijnde is een keuze naar PSV ondanks de onstuimigheden nog steeds een vrij simpele keuze, je pakt je prijzen en europees voetbal. Ik kan me geen rustigere, professionelere club dan PSV de afgelopen jaren voor de geest halen. En ongetwijfeld wordt het ook snel weer rustig bij PSV. Sterker nog, een Farfan die een half jaar slecht speelt en 1 europese goal scoort wordt linea recta weer gezien als een wereldtopper waar de fans weer diep vertrouwen in hebben!
Bij Ajax heerst er juist een enorme prestatiedrang die voor jonge spelers nekkend kan zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |