Kon er niks over vinden op de site van de KNVBquote:
Er zijn geen uitwedstrijden. Gelukkig maar. Gewoon lekker in Nederland naar het EK toe werken.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kon er niks over vinden op de site van de KNVB
Inderdaad. Uitwedstrijden zijn helemaal drama. Lekker rustig aan doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er zijn geen uitwedstrijden. Gelukkig maar. Gewoon lekker in Nederland naar het EK toe werken.
Ray: Ik denk dat de Arena volgeboekt is voor concerten en andere onzin. Vandaar dus twee keer in de Kuip.
Waarom zou je uitwedstrijden doen? Zwitserland heeft geen acclimatisatie nodig en de meeste tegenstanders zijn niet zo exotisch op een EK.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
Geen uitwedstrijden?
Dan moeten ze tegelijk met de toppers spelenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:21 schreef RayMania het volgende:
Op papier leuke wedstrijden, niet de makkelijkste tegenstanders.
Wel vreemd dat er twee keer wordt gespeeld in De Kuip en niet in de ArenA?
Nou, ik weet wel wat ik liever ziequote:
Zien we eindelijk een keer echte toppersquote:Op maandag 5 mei 2008 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan moeten ze tegelijk met de toppers spelen
Super de Boer toevallig ?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Hier valt toch ook wel het een en ander over te vertellen
Ik ga op 1 juni met mijn zoontje (7) naar Nederland-Wales in Rotterdam. Heb via mijn werk (sponsor van Oranje) tickets kunnen kopen voor een leuk prijsjeDit wordt de tweede keer dat we samen naar een wedstrijd van Oranje gaan. Zoon verheugt zich er al helemaal op! Ik ook natuurlijk
Dit topic is voor de voor- en napret
Helaas vindt de KNVB het Gelredome te klein voor wedstrijden van Oranjequote:Op maandag 5 mei 2008 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Wales liever in Arnhem gehadMaar goed, omdat die wedstrijd 's middags is kan ik er toch wel heen met zoon
Dan gaat ie maar wat later naar bed
23-24-26 en 27 Mei (de toppers spelen er 3 dagen ) zijn er al concerten in de Arena dus vandaar dat er daar niet gespeeld kan worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:21 schreef RayMania het volgende:
Op papier leuke wedstrijden, niet de makkelijkste tegenstanders.
Wel vreemd dat er twee keer wordt gespeeld in De Kuip en niet in de ArenA?
Nee, een energiebedrijfquote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Super de Boer toevallig ?
Oke die paars gelequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |