Ik ga voort overal Jorien afzeiken. Totdat ie oprot of normaal gaat doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef RayMania het volgende:
Opgeschoond. Weg met dat joriengezeik hier.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:04 schreef tong80 het volgende:
Wout Blanken speelt de bal naar Theo van gemert. Henry Stehman loopt de diepte in. Krijgt toch de bal. Passeert drie man. Wil een vierde passeren maar er is geen tegenstander meer. Geeft de bal aan Peter Schultes. Houdt het overzicht en ziet de mee opgekomen Joop Bekker vrij lopen. Wat nu ? Denkt Joop dan maar een voorzet Robie Roding kopt de bal op de paal. Maar wie staat daar Rienie Hein. Wil niet alle eer hebben geeft de bal aan Sjaak Jansen. Edelmoedig als ie is geeft ie Dick Hildebrand alle egards. Dick scoort voor het eerst van zijn leven en wordt door André Schalk en Edwin Middelkoop op de schouders van het veld gedragen
En nu een slotje
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jorien moet kappen. Niet de schuld bij anderen leggen.
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg, hoe kinderachtig ben je als je iemand zijn avatar gaat jatten. TerroRobbie zijn avatar zou hij ook gaan jatten vertelde hij, omdat hij alle mensen op Fok! maar triest zou vinden en zo. Hij genoot er echt van dat mensen pissig werden. Dan ben je toch triest?
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Danny leest meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Wij (VBL Mods) kunnen uiteraard niet zien wat jullie allemaal per PM versturen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien doet dit soort dingen ook maar dan over PM, maar daar kan hij zeker niet voor gestraft worden?
Dat ligt aan het e-mailadres, sommigen hebben bijvoorbeeld wel hun privenaam in het e-mailadres staan. Bovendien kan je wel meer dingen doen waar iemand niet op zit te wachten als je zijn e-mailadres hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou iemands emailadres geven gaat wel heel erg ver inderdaad.
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Allebei hoort jorien ook bij, dus ik leg de schuld ook gedeeltelijk bij jorien. Zo'n post als denthemen plaatste is gewoon niet nodig, hoe irritant iemand ook is.
Ik had het hier dus niet over jou TR.
[..]
Dat is nog altijd geen reden om te iemands e-mailadres aan anderen te geven als ze daar interesse in hebben.Dat is toch ook triest? Ik begrijp dat er enigzins een reactie op een actie ontstaat, maar daarin ga jij te ver.
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"quote:
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?quote:Sat 10 May 2008 16:38u door jorienvdherik
dude als je uit
huizen komt heb je echt een probleem ff serieus
Dit kan ik uitleggen, Jij bent het dus niet ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
Met een afsluiter als dit
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Tweakersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[q]
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Neequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar hij is gewoon kansloos, laatst kreeg ik ook 5 pm's in minder dan 30 minuten met dit soort onzin "Woon je in Arnhem, Den Haag, Huizen, Alkmaar"
[..]
Ik kom sowieso niet uit huizen en maak me niet druk om zo'n wijfje als Jorien. Maar dit is zeker niet te melden bij FA's ofzo?
Sowieso is Joriens email zo uit zijn profiel op tweakers.net te halen![]()
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Als iemand gewoon normaal tegen Jorien kan zeggen dat het irritant is als hij iemand zijn avatar gebruikt.
Iemand zijn mail adres hebben hoeft niet meteen te betekenen dat je iemand gaat bedreigen of zo, tenminste, ik mag hopen dat men hier een ander niveau heeft
Communiceren en Jorien in 1 zinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is gewoon onnodig, als iemand zijn e-mailadres openbaar wil maken dan zet hij/ zij het wel in zijn profiel. Anderen hoeven er niet voor te zorgen dat een e-mailadres van jorien bekend wordt bij andere FOK! Users.
Hier kan er ook gewoon per PM gecommuniceerd worden met jorien, zijn e-mailadres aan anderen geven is dus helemaal niet nodig en kan onnodig problemen opleveren. Jij weet zelf ook wel dat niet iedereen hier de liefste jongetjes uit de klas zijn, veronderstellen dat ze jorien alleen zouden mailen om te zeggen dat hij triest bezig is met die avatars is een beetje naïef.
Per e-mail communiceert hij echt niet anders dan per pm hoor. Nogmaals, het is gewoon niet nodig om te dreigen iemands e-mailadres weg te geven.quote:
Gaat ze je mailenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Geen idee, zal het er achter over hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kon dat op het forum maar....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Kerst 2015quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jorien zou er net als DAM ook gewoon weer tot en met de Kerst afgegooid kunnen worden.
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon z'n moeder bellen, krijgt hij meteen een internetverbod.
Gast, daag me nou niet uit he. Want ik bel echt. En ik weet zeker dat ze, zeker na de vorige keer, niet blij zullen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga jij nou maar verder met het maken van de site over hoe jij over het hek van school klom en allemaal ging kloten daar...
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zal het er achter over hebben.
Maar als jorien echt irriteert via de pm dan kun je hem ook blokkeren.
Nou dan ben je een held hoor!quote:Ey lul
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?quote:
Je houd je wel bezig met mij he ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is gewoon al belachelijk dat hij hem zou moeten blokkeren. Hij moet zich gewoon gedragen
Hij is zo triest dat hij net met zijn hyve pagina (althans, ik neem aan dat die van hem is) mij heeft opgezocht om me een bericht te sturen:
[..]
Nou dan ben je een held hoor!
Ik snap sowieso niet dat hij terug mocht komen, dubbele account's, FA's de dood in wensen etc
Om het minste of geringste wordt er -sinds nieuwe ajax topic beleid- al een post van je verwijderd. Maar dit offtopic gelul kan ineens wel door de beugel?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
De posts die ik bedoelde zijn wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar nu echt wat niet door de beugel kan? Het overgrote deel is 'gewoon' een inhoudelijke discussie over voetbal. Je kunt iemand toch niet dwingen om alleen in het topic van zijn favo club te posten?
Toen ik in het Ajax-topic keek zag ik inderdaad alleen maar on-topic reacties, vandaar dat ik zei dat er niet off-topic gepost was. Ik ben nogal druk, vandaar dat ik niet hele dagen op FOK! zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het kon toch niet door de beugel.
Idd, ik maak me daarom ook geen zorgenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Bedoel irritant bedrag in het algemeen in heel VBL, waaronder het meerdere malen stelen van avatars van VBL-users.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef denthemen het volgende:
Eerder hoorde we nog: Er kan niks gedaan worden want 't mag
Of zijn er nu dingen anders?
Zag het toevallig net, toch bedanktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #375: Assistentenjacht duurt voort.
Bizarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Ray (of iemand anders), kunnen jullie dit even ter sprake stellen achter?
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaatsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten het feit dat ik je reactie sowieso een beetje overdreven vind, lijkt dit me niet de plek om misstanden in andere fora te rapporteren danwel te bespreken.
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.quote:
Open er een topic over in Feedback, dit gaat enkel over VBL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:17 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Fuck off man, kijk dat plaatje, en ik heb al uitgelegd waarom ik dit hier plaats
Zijn nieuwe avatar is ook weer prachtig, ik zou me schamen als Jorien een Ajacied wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Na de zomer ben ik hier toch wegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk ben je mooi een jaartje weg, kan je even opgroeien en hopelijk ooit als een serieuze user terug komen. Al blijft dat wishful thinking.
Want?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Nieuwe kloon.quote:
Dan maakt hij "GertJanVerbeek" aanquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na de zomer ben ik hier toch weg
Boys?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij gaat samenwonen met zo'n vatsige negerin in de Bijlmer.
Hmm, sorry. Dat moet je echt in de FB van INT vragen, of een topic openen in Feedback. Of anders mailen naar forum@fok.nl. Ik heb totaal geen idee van andere fora en wat het beleid daar is, ik kijk alleen in VBL en EK.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Negers <> blanken.
Ik heb het al bij INT aangekaart maar daar zit kennelijk een of andere droplul die het wel oke vindt dat iemand een plaatje heeft van een gelynchte neger.
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's offtopic is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX #996
Zou het over Ajax kunnen gaan. Dit heeft niets met Ajax te maken.
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ray heeft al vaker gezegd dat 1 of 2 offtopic posts geen flikker uit maken, zolang het er maar geen pagina's over gaat.
Oja en dat juist jij dit hier komt plaatsen
Is geen apart livetopic voor. Hier een algemeen topic; De aanloop naar het EK: de oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef Adothehague het volgende:
Heeft iemand een link voor Roemenie - Montenegro??
Kijken. K-I-J-K-E-N.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke, omdat er 1 reactie van mij vanmiddag over Rise en Kewell zonder pardon verwijderd was, na een klacht in dit topic.
Wat wil je als hij zoveel nietszeggende posts plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijken. K-I-J-K-E-N.
Als je al geen eens meer weet waar je eigen posts staan...
Straks Ernst, straks.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:53 schreef RayMania het volgende:
Niks mis mee toch om voor de beste te zijn?
Scherp +10quote:
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef djnospinzone het volgende:
Negers <> blanken.
En beste, maar momenteel een dipjequote:
ik heb drie keer geklaagd stomme kut. 'oh ik weet niet of het kan, het is natuurlijk wel een tekening'quote:Op zondag 1 juni 2008 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, ging het je niet snel genoeg? Nog één keer dan: het ligt bij de FA's, zij zijn de enigen die icons kunnen verwijderen, ík kan het alleen aangeven ter beoordeling.
Ow en klachten over mij kun je gewoon aan mij addresseren. Ironisch dat je mij een lafaard noemt..
Wist ik niet. Ik zal er nu mee stoppen want ik snap dat jij het niet toestaat dat ik voregay zeg, dus zal ik het niet meer doen hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Een is wat anders dan één Ado. Maar verder een discussie aangaan is verspilde energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |