quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners zijn vroeg opgestaan en zitten nu bij Giel Beelen op Radio 3 FM
Huub staat in de poll op 53 %
brian op 43 %
amanda heeft 8 %
en jaap op 0 %
Giel verteld ook nog even dat suus de paaldanseres ook vandaag op de dam is om Huub te promoten![]()
![]()
![]()
De uitzending is afgelopen en de miljonairs gaan weer terug naar de kooi.
Huub is daar naar de studio voor opnames , en vanmiddag om 13.00 gaan ze naar Jensen
mogge, die is leuk hahaha, en heeft Giel ook nog ff de paardentrekkerij genoemd van mafkees Brian?? Dat zou ik nou echt iets voor Giel vinden .
Sorry ging iets mis, ik wilde vragen of Giel nog had genoemd van de paardentrekker Brian, zou echt iets voor Giel zijn om dat ff aan te halen.quote:
hahahaha tuurlijk omdat die poll van de telegraaf in zijn voordeel was hahaha wat is het een slemiel he die bquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef petraa het volgende:
@Jeetje dat de poll uit de telegraaf betrouwbaarder is dan die van Chiel volgens Brian dan!
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde , misschien weet een ander het?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef janny50 het volgende:
[..]
Sorry ging iets mis, ik wilde vragen of Giel nog had genoemd van de paardentrekker Brian, zou echt iets voor Giel zijn om dat ff aan te halen.
Ik zal zo wel ff ergens spieken, ze kunnen van mij die rat niet genoeg afmaken op de radio, brrrr vreselijke vent, en zijn dinnetje is geen haar beter, haatzaaiers!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde , misschien weet een ander het?
Om 16:00 uur kan je onder toezicht van ilona, Eric ,Joris en Suus, paaldanseresquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe laat is die kranslegging op de Dam?
Als je zin en tijd hebt? , kun je het allemaal naluisteren, in de updates staan linkjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde ,
misschien weet een ander het?
Van Den Haag naar Amsterdam is mij ook iets te ver.... helaas...of ik moet een lift krijgen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie gaan er van fok naar de dam??? ik woon te ver helaas
Volgens mij was de vraagstelling bij de telegraaf... wie denk je dat de goude kooi gaat winnen. Niet wie wil je dat er wint.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Telegraaf poll is volgens mij (gevoelsmatig) ook betrouwbaarder, om meerdere redenen.
1. Je kunt maar één keer stemmen (tenzij je echt moeilijk gaat doen)
2. Het brede Telegraaf publiek lijkt mij meer DGK kijker dan ieder ander publiek
Dat staken van de 358 streekbussen is ook aan de gang, parkeren is duur of onmogelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie gaan er van fok naar de dam??? ik woon te ver helaas
dat ze dat denken is logisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat staken van de 358 streekbussen is ook aan de gang, parkeren is duur of onmogelijk
in de drukke binnenstad......treinen rijden wel.
Ik kreeg een telefoontje van een kennisje, met de melding; Brian gaat winnen,
dat denken ze bij boulevard , op de radio en in de kranten
@Katewalker, misschien kan Gert?
Amanda slaapt, Jaap en Brian lezen krantquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat is er inmiddels allemaal oan de geng binnen de hekken?
helemoale niks man......Jaap ligt buut'n de krante te lees'nquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat is er inmiddels allemaal oan de geng binnen de hekken?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
helemoale niks man......Jaap ligt buut'n de krante te lees'n
Hoezo mag dat trieste wicht weer pitten? Oh wacht, haar buikgriep/maagvirus speelt zeker weer op?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef petraa het volgende:
Amanda slaapt, Jaap en Brian lezen krant
De poll van Giel is technisch exact dezelfde. Je kunt maar een keer stemmen, tenzij je cookies verwijderd ("moeilijk" doen). Geen van beide polls is betrouwbaar te noemen. Je tweede punt zegt helemaal niets over betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Telegraaf poll is volgens mij (gevoelsmatig) ook betrouwbaarder, om meerdere redenen.
1. Je kunt maar één keer stemmen (tenzij je echt moeilijk gaat doen)
2. Het brede Telegraaf publiek lijkt mij meer DGK kijker dan ieder ander publiek
Ie kun ok niet altied alles ém, gewoon eem deurbiet'nquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:44 schreef RSie het volgende:
wat ben't ok een soaie mens'n doar.
tiet veur wat reuring, verveul me!
De grap is dat zelfs de laatste seconde van de werkelijke finale er niets over zegt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
De poll van Giel is technisch exact dezelfde. Je kunt maar een keer stemmen, tenzij je cookies verwijderd ("moeilijk" doen). Geen van beide polls is betrouwbaar te noemen. Je tweede punt zegt helemaal niets over betrouwbaarheid.
och..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef Desii het volgende:
Goeiemorge...... nu begrijp ik waarom ze gisteren allemaal op tijd gingen slapen
Ik biet al dagen deur, moar t'ken mij me reet niet roesten wat er nu goande is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ie kun ok niet altied alles ém, gewoon eem deurbiet'n
Dat is eigenlijk de enige voor wie de sympathie heel erg schommelde. Met vlagen was ze te erg, en soms toch ook wel weer leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie Palma avatars? Ja, die Palma weet wel op wiens succes ze mee moet liften.....die snolliebollie....
Bij tijd en wijle nam ze het ook voor iedereen op, dat klopt wel. Deze laatste weken heeft ze wel een kant gekozen. Ze was goed voor de show, ontegenzeggelijk. In real zou ik binnen 4 uur stapelgek worden van d'r.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige voor wie de sympathie heel erg schommelde. Met vlagen was ze te erg, en soms toch ook wel weer leuk.
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ik lees elders dat Nadia wederom heeft afgezegd?
Oh laat het waar zijn!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Die zal een dikke buik wel niet erg flatteus vinden staan op TV. Alles voor het uiterlijk!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!
kan me voorstellen dat zij de drukte nu ff niet zo ziet zitten!
off topic, Drenthe?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:52 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik biet al dagen deur, moar t'ken mij me reet niet roesten wat er nu goande is.
kenst wel merken da de loatste opnames veur tv al maakt sien, die miljenairs ben der tiet oan't uutzit'n doar.
Palma rules!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie Palma avatars? Ja, die Palma weet wel op wiens succes ze mee moet liften.....die snolliebollie....
1 dikke buik is beter dan 3 buiken......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zal een dikke buik wel niet erg flatteus vinden staan op TV. Alles voor het uiterlijk!!
Die twee andere zijn nu vast wel mooi strak getrokken.....Ik hoop maar dat die feut alvast geen "shaking baby syndrom" heeft opgelopen van dat trilapparaat destijds...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
1 dikke buik is beter dan 3 buiken......
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die twee andere zijn nu vast wel mooi strak getrokken.....Ik hoop maar dat die feut alvast geen "shaking baby syndrom" heeft opgelopen van dat trilapparaat destijds...
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia verwacht de baby rond 4 augustus, even tellen dus nu 6 1/2 maand zwanger?
130 euro, maar echt superrelaxed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die fatboy ziet er wel heel relaxed uit. Zal weer weer mega-duur zijn zo'n ding....
Ze is 3 december vertrokken. Zelf zegt het stel dat de conceptie op 23 november heeft plaatsgevonden. Ze hebben het teruggekeken op YT.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?
Alleen de bolletjes die erin zitten verpulveren als je er vaak op zit, zodat je elk jaar een nieuwe Fatboy moet kopen. Bij mijn dochter op school hebben ze een lokaal met fatboys begin van het schooljaaar gekocht en nu zijn ze al zo goed als plat. Ik heb er één voor mijn hond gekocht, die heb ik al moeten bijvullen.quote:
Broek!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is 3 december vertrokken. Zelf zegt het stel dat de conceptie op 23 november heeft plaatsgevonden. Ze hebben het teruggekeken op YT.
Edit: Blijkbaar kan Broek tegen een stootje, die dr. Sachez ging als een gek tekeer met dat trilapparaat.
Van sinterklaas tot 4 augustus is 8 maanden... conceptie rond 6 november.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?
welnee is pas in augustus uitgerekendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!
kan me voorstellen dat zij de drukte nu ff niet zo ziet zitten!
oja, kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van sinterklaas tot 4 augustus is 8 maanden... conceptie rond 6 november.
Die zegt wel bevruchtingsdatum maar bedoelt eigenlijk begin van de zwangerschap.... want als je bij de bovenste calculator 28 oktober als eerste dag van de laatste menstruatie invult (dat is officieel het begin van een zwangerschap) dan wordt de uitgerekende datum 3 augustus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef mspoez het volgende:
De zwangerscapscalculator zegt bij 4 augustus dat de vermoedelijke bevruchtingsdatum 28 oktober is. Een maand eerder dus. Kind erg groot? Nu al dikkerdje?
ja ze heeft echt een veels te dik en groot hoofdquote:
*Reageert nooit maar kan het nu toch echt even niet laten.*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zegt wel bevruchtingsdatum maar bedoelt eigenlijk begin van de zwangerschap.... want als je bij de bovenste calculator 28 oktober als eerste dag van de laatste menstruatie invult (dat is officieel het begin van een zwangerschap) dan wordt de uitgerekende datum 3 augustus.
ik heb de Cossen even nagekeken en zag dat er rond 28 november in ieder geval een boel stennis was rond "Broek"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:45 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
*Reageert nooit maar kan het nu toch echt even niet laten.*
Dus als ze zelf denken dat ze op 23 november een kind hebben verwekt is dat volgens officiele berekeningen eigenlijk drie dagen voor ze weer ongesteld moet worden...
Ok, whatever![]()
Waarom moet dit in de herhaling??? Kreeg je er gisteren geen reakties genoeg op en hoop je nu op meer?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:43 schreef Borga het volgende:
De toekomst van Held Huub, er is nog hoop voor hem.
http://www.dailymail.co.u(...)est-bodybuilder.html
Alsof er hier anders nooit iets wordt herhaaltquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom moet dit in de herhaling??? Kreeg je er gisteren geen reakties genoeg op en hoop je nu op meer?
Ik hoop dat Huub nog wel op tijd is om van de paarden afscheid te nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:57 schreef Disana het volgende:
Ellen is er vandaag voor het laatst.
Is hij de hele dag weg? Ik heb ook iets gelezen over Jensen, is dat ook vandaag?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub nog wel op tijd is om van de paarden afscheid te nemen.
Antwoorden,antwoordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is hij de hele dag weg? Ik heb ook iets gelezen over Jensen, is dat ook vandaag?
Vragen, vragen
Haha, dankjewel. Een stille dag voor ons streamers dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Antwoorden,antwoorden![]()
Denk dat hij om 1 uur thuis komt en daarna gingen ze naar Jensen.
en dat snap ik...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, dankjewel. Een stille dag voor ons streamers dus.
Amanda vindt het belangrijk er mooi uit te zien bij Jensen.
Ik hoop op een overview van de o zo gezonde relaasie van Amanda en Brian. Kies ervoor!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
a zegt ik moet me rok jurk wel een beetje schoonmaken , tja als je eet zoals zij doet vallt er meer naast als in je mond.
b zegt misschien is er bij jensen ook wel weer een grappie , ja zegt a dat kan , ik hoop op ............Bart .
Als ze in dat ding gaat, zit ze echt zwaar voor gek. Ten eerste lijkt het meer op een négligee, en ten tweede hangt het van voren een heel eind hoger.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
a zegt ik moet me rok jurk wel een beetje schoonmaken , tja als je eet zoals zij doet vallt er meer naast als in je mond.
b zegt misschien is er bij jensen ook wel weer een grappie , ja zegt a dat kan , ik hoop op ............Bart .
Had ze nu maar nog niet bijna alle mooie kleding naar huis gestuurd, dan hoefde ze nu geen wasgoed aan te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:10 schreef rooie3 het volgende:
Amanda trekt een jurk aan ,maar ze moet hem wel een beetje schoonmaken.
Hmm ja, ik zou het nog beter van haar snappen als ze zich ernaar zou kleden en gedragenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:13 schreef Desii het volgende:
[..]
en dat snap ik...
B: wat vind je belangrijker er mooi uit zien of innerlijk![]()
A: allebei![]()
Ik snap best wat het politiek correcte antwoord moet zijn (dat zei Amanda ook)......... maar kom op zeg, nu is Amanda kapsel-en kledingkeuze niet de mijne....... toch snap ik haar antwoord wel
Het is ook geen jurk denk ik. Ze was hem net kwijt en vroeg toen of Palma wist waar haar 'zwarte babydoll' gebleven was, want die wilde ze aan naar jensenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
die jurk is echt geen gezicht , de achterkant is veel langer als de voorkant.
Misschien is hij bang dat Jensen de douche scene nog een keer laat zien?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ze scheert nog ff snel haar oksels met het scheermes van Brian en gooit dat ding zo weer terug in de lade, zonder schoonspoelen. Die krijgt straks echt weer op haar flikker.
Wat is dit in hemelsnaam voor een wallen-outfit?quote:
I donta know......... zit met verbazing naar dat geval te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef mootie het volgende:
Amanda loopt toch ook gewoon in haar slipje?
kunnen we jensen mailen ofzo of hij die erin wil gooien?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is hij bang dat Jensen de douche scene nog een keer laat zien?
Jeeeez, ik zie nu pas wat Amanda aanheeft......die loopt echt zwaar voor joker.![]()
Ik zit ook al te loeren; ik snap niet hoe dat ding in elkaar zit, tenzij het inderdaad haar slip is die we zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef mootie het volgende:
Amanda loopt toch ook gewoon in haar slipje?
Dus datte......dat kan toch niet? Ik denk dat José wel wat commentaar geeft straks.quote:
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte......dat kan toch niet? Ik denk dat José wel wat commentaar geeft straks.
Het is echt geen gezicht,maar ja haar fans zullen dit out fitje wel wauwie vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:22 schreef Desii het volgende:
[..]
I donta know......... zit met verbazing naar dat geval te kijken
Volgens mij is het een rok, vandaar dat de voorkant korter is dan de achterkant. Die neptetten hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.
Op d'r mond of op d'r kont omdat ze anders oraal of anaal gaat lekken op de bank bij Jensen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Smash-it het volgende:
A; oh daar moet wel even een pleister op.
Waarop? Heeft ze dr oksels gesneden? * hoopt
welnee het is een rok daarom juistquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.
Ze heeft ook al geen lipgloss meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
welnee het is een rok daarom juist
ik denk dat b zich vreselijk zit te ergeren aan a en zich echt moet inhouden
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
het lijkt wel of Amanda steeds meer afglijdt naar tokkiestatus.
Ze ruikt huis.
Gaat Amanda zó naar Jensen? Nee toch hè? Zeg dat het niet waar isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
Het koningskoppel de Tokkies.
[ afbeelding ]
Werk ze.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
De auto is er. Nou, mooi. Kan ik terug naar kantoor! Tot vanavond y'all.
Het is waar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:40 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat Amanda zó naar Jensen? Nee toch hè? Zeg dat het niet waar is
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
Het koningskoppel de Tokkies.
[ afbeelding ]
Ze vindt het zelf helemaal geweldig, erg hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:40 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat Amanda zó naar Jensen? Nee toch hè? Zeg dat het niet waar is
Ze staan er vanaf 16.00 uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Scandalous het volgende:
Weet iemand hoe laatEric
enzo op de Dam zijn?
Waarschijnlijk om hem in de gaten te houden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
Haha, H gaat in de voorste auto. J in de achterste. B&A stappen achterin bij H.
B:Ah fack.
om 16.00 en please maak je foto's en vraag even hoe huub zijn kansen liggen??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Weet iemand hoe laatEric
enzo op de Dam zijn?
*edit* Amanda en Brian komen dus morgen bij Jensen?Jaaaa weer een weddenschap met mezelf gewonnen! *telt CP's*
Huub zit ook in de voorste auto bij b & a huub is voorin gekropen Jaap zit alleen in de andere autoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:44 schreef Varen het volgende:
Naar Jensen
[ afbeelding ]
Amanda en Brian in de peugeot, Huub en Jaap in de bus
Nee, ze hadden niet door dat H voorin was gaan zitten. Ze kwamen net wat later aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef happyme28 het volgende:
Waarschijnlijk om hem in de gaten te houden?
ik hoorde het ook.......... goeie van Huubiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:42 schreef Smash-it het volgende:
Haha, H gaat in de voorste auto. J in de achterste. B&A stappen achterin bij H.
B:Ah fack.
Ok bedankt!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
om 16.00 en please maak je foto's en vraag even hoe huub zijn kansen liggen??
Hier staat je verstand bij stil, is er daar dan niemand die tegen haar zegt dat zoiets niet kan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vindt het zelf helemaal geweldig, erg hè?
Tja matennaaiers zijn niet erg geliefdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub zit ook in de voorste auto bij b & a huub is voorin gekropen Jaap zit alleen in de andere auto
yep... hij was Ellen al aan het zoeken, maar ze was weg (dacht tie)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Smash-it het volgende:
Ellen is er nog gewoon.. Huub dacht dat ze al weg was.
Heb jij wel eens van een rioolrat gehoord?weet zeker dat je meteen weet wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Smash-it het volgende:
J: Beste Jaapfans, pak die canvas dingen van Bram af, verf over het woord Huub Jaap.
Ik zag jullie tekst, heb de mijn al weg gehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub zit ook in de voorste auto bij b & a huub is voorin gekropen Jaap zit alleen in de andere auto
ja b zei dat in de keuken tegen Huub dat ze al weg was , Huub zei ja ik was nog wezen kijken maar zag haar niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Smash-it het volgende:
Ellen is er nog gewoon.. Huub dacht dat ze al weg was.
leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ok bedankt!Weet nog niet of ik er rond die tijd kan zijn maar ik zal het proberen
Zal m'n cameraatje meenemen
top super leuk van jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ok bedankt!Weet nog niet of ik er rond die tijd kan zijn maar ik zal het proberen
Zal m'n cameraatje meenemen
??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Jewscky het volgende:
Heb jij wel eens van een rioolrat gehoord?weet zeker dat je meteen weet wie ik bedoel.
Je interpreteert het verkeerd, ze zegt niet dat ze nooit blèrt, ze zegt alleen dat ze het altijd met tegenzin doetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:37 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wrijft met een handdoek over haar gezicht. Hele handdoek is bruin.
A: Zo, een kilootje minder. Ik vind het wel belangrijk om er bij Jensen mooi uit te zien. Ik kom waarschijnlijk niet eens aan het woord. Ik heb geen zin om er door heen te bleren..
Ja, dat verstond ik goed. Amanda en niet bleren. UHU..
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
quote:
Morgenavond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wanneer wordt deze opname van Jensen nu uitgezonden?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
Bron?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Hebben ze dezelfde zelfbeheersing als hun grote Messias?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
wie zegt dat?? oooo das alleen maar mooie recame voor b als zijn fans dat gaan doen whahahahahahahah goed zo b fans ga maar fijn aardappelen gooien naar de ex-miljonairsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk het wèl, vandaar die actiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hebben ze dezelfde zelfbeheersing als hun grote Messias?
maak je niet druk das alleen maar in het nadeel van b dus no-problem het laat weer zien wie zijn fans zijn van paus pias brian de eerstequote:
Goed idee!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef elcastel het volgende:
Kan Natasia niet even achter het CS voor Brian SMSjes collecten ? Ik vind het zo'n sneu verhaal zo.
Dat meen je niet. Waar heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk morgenavondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wanneer wordt deze opname van Jensen nu uitgezonden?
Dus jij denkt dat die zwarte heks klanten trekt (no pun intended).....duhhhhh.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef elcastel het volgende:
Kan Natasia niet even achter het CS voor Brian SMSjes collecten ? Ik vind het zo'n sneu verhaal zo.
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk morgenavond
Ey, als er aardappels gegooid gaan worden ga ik niet naar de Damof ik moet die conjo's bekogelen met tomaten
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze leren
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...
Humorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
eej ze zijn gewoon de tuin aan het gappen
Ziek hè. Dat hebben ze van Brian geleerd : zelfreflectie ... relativeren ....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:11 schreef humberto.tan het volgende:
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
Mag ik een linkjuuuuuuh naar het aardappelgedoe?
Leuk filmpje! Leuk jurkje ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Even naar beneden scrollen filmpje van Claire.
Ik ga het zonnetje in, laterzzzzz.
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Was leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Py het volgende:
[..]
... en nog ontopic ook![]()
goh, de miljonairs zijn 'op pad'
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug johquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen, Schildersbuurt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt dat?? oooo das alleen maar mooie recame voor b als zijn fans dat gaan doen whahahahahahahah goed zo b fans ga maar fijn aardappelen gooien naar de ex-miljonairs
ik lees morgen wel in de krant
Woedende Brian fans verwonden onschuldige ex bewoners en personeel uit De Gouden Kooi.![]()
![]()
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien willen ze aardappels uitdelen aan zwervers zodat die ook wat te eten hebben, net zoals Brian in al zijn goedheid ook een zwerver een nieuwe kans heeft gegeven!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Omdat aardappels harder zijn dan tomaten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Aah..niet fijn..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef BarryK het volgende:
Wanneer en wat gaan ze doen op de dam dan?
Daar zit ik 100m vandaan
De palmbomen worden neergehaald
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.
misschien zijn het wel medewerkers en is er tegen ze gezegd dat alles in de villa vanaf nu meegenomen mag worden (met uitzondering van de persoonlijke bezittingen) dus dachten er een stelletje,.. laat ik die boom maar meenemen, dat is de bewuste boom waar het Brian spuugt en slaat Amanda shot is opgenomen dus wellicht brengt het nog wat op op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....
En de volgens boom is aan de beurt om verwijderd te worden..
"de miljonairs zijn op pad"
Dat ga ik ook maar ff doen...
Heeft het corps mariniers ook niet ooit eens een schoonveegactie gehouden om de Dam van gespuis te ontdoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Er komen updates van Eric op NL geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Oh ja! Nettyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?
Te trieste actie, mocht dit echt het plan zijn. Soort zoekt klaarblijkelijk soort.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb het bezoek van Claire nog niet terug kunnen vinden op clipser.... heeft iemand een linkje?
Woohoo, dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125
Ehm... het is een gesteriliseerde poesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef hondjes het volgende:
wat erg van je kat...veel sterkte.....
misschien komt hij straks weer aanlopen...katers zwerven...komen weer terug....voorjaar he...
Nowlivequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug joh
Ken het gevoel, dat is klote. Ik hoop dat ze gauw terugkomtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.
Mannetje met telefoon ijsbeert heen en weer.
'Straks'. Ware het niet dat elke minuut een eeuwigheid duurt als je zit te wachten en niets kunt doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straks
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
om 17.00 uur komt kennix oa voor brian dus zijn ze weer terug .
Disana ik leef met je mee maar de kat komt zeker weer terug.
Ben aan het zoeken op now live.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Korreweg. Woon jij in de Schildersbuurt?
Is hij helemaal niet gewend aan buitenzijn? Het geeikte rammelen met voedsel heb je ongetwijfeld al geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al weg dan? Onze katten waren laatst ook ineens weg met z'n twee, overal zoeken, de buren hebben zelfs nog gezocht maar nergens te vinden. Kwamen de buren ineens rond 11 uur bij ons binnengestormt met Bink en Lotje, waren ze bij hun ineens tevoorschijn gekomen. Hadden zich heel de avond heel stilletjes verstopt daarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat die kat dan ook niet opneemt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
istie al terug......... altijd eng héquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
schietpartijen bij de witte bergen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me zit nu te lunchen in 'De witte Bergen', hij had het erover dat het ook bekend staat om zijn schietpartijen. Ik ga es ff googelen.
Ha, nee, ik speel het niet. Heb het kaartspel wel eens gehad, maar dat heb ik weggegeven aan een echte fanaat. Liefquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:03 schreef Desii het volgende:
[..]
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nl
Ik zal m er weer onder zettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
Ah, ik zie dat Nowlive Radio (Rising Flow Radio) om drie uur de lucht in gaat en vanaf vier uur met updates vanaf de Dam komt.
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Ik kan het niet vinden, vraag later vandaag wel om een link, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
schietpartijen bij de witte bergen?
zou goed kunnen, ligt best afgelegen en een ideale plaats om een handeltje te doen.
maar heb persoonlijk niks gehoord over schietpartijen (al komen die tegenwoordig overal voor).
Kort antwoord: NEEquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een vraag zo tussen neus en lippen door , wat denken jullie maakt HUUB een kans of niet??
+1quote:
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
En dan moet ik, tot mijn schande, opbiechten dat ik 6 sms-jes voor Huub weg heb gedaan.....
stom... stom.... stom van me, want JdM lacht in zijn vuistje..... en ik stem voor iemand, van wie ik verwacht, dat tie toch niet gaat winnen('k ben rijp voor een inrichting)
@Disana... kaartspel is geen reet aan.... steden&ridders bordspel is wel enorm gaaf
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
en wat is je motivatiequote:
je had toch ook buikgriep???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
laptop in rugzak mee en hopen op genoeg open wifi verbindingenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga die radio-uitzending missen, baal ik ook al van. Gaat er eindelijk iets leuks gebeuren
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
mwa, beetje erkenning is wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, geef John wat des John's is.....
Volgens mij moet Brian gewoon winnen en wordt Huub geslachtofferd, hoeveel telefoontjes of sms-jes er ook gestuurd worden. Ik heb geen enkele illusie meer wat betreft de eerlijkheid van de mensen die daar de baas zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en wat is je motivatiede febo even buiten beschouwing gelaten die telt ff niet mee puur de bewoners en de fans
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
en sneue Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |