abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:22:55 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58780977
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58781012
even een vraag zo tussen neus en lippen door , wat denken jullie maakt HUUB een kans of niet??
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58781037
Verstuurd via: (DGK) Eric (Hyves)
Lieve Fans van Eric!

Aanstaande dinsdag (20 mei) om 16:00 uur zullen ex-Miljonairs Eric en Sylvia van De Gouden Kooi op de Dam staan in Amsterdam voor een exclusieve Meet & Greet. Ook paaldanslerares Suzanne en avondbutler Tommy zullen aanwezig zijn. Iedereen kan met een van de ex-Miljonairs of personeelsleden op de foto in ruil voor een stem per sms voor Huub.

So be there, voor meer informatie lees hieronder het persbericht;

Aanstaande dinsdag (20 mei) om 16:00 uur zullen ex-Miljonairs Eric en Sylvia van De Gouden Kooi op de Dam staan in Amsterdam voor een exclusieve Meet & Greet. Ook paaldanslerares Suzanne en avondbutler Tommy zullen aanwezig zijn. Iedereen kan met een van de ex-Miljonairs of personeelsleden op de foto in ruil voor een stem per sms voor Huub.

De ex-Miljonairs en personeelsleden willen daarmee hun voorkeur uitspreken voor Huub als winnaar van De Gouden Kooi. Huub heeft extra veel stemmen nodig, nadat hij tijdens de halve finale het laagst aantal punten kreeg toebedeeld door zijn mede-Miljonairs en in de steek werd gelaten door zijn teammaatje Jaap.

De ex-Miljonairs zijn nog steeds solidair met Huub, vandaar dat ze zichzelf in de strijd gooien om extra aandacht én stemmen voor Huub te genereren. De ex-Miljonairs vinden dat Huub zijn spel het best heeft gespeeld en het meest van zichzelf heeft gegeven en daarom de enige echte terechte winnaar van De Gouden Kooi is. Daarnaast heeft Huubs grootste concurrent Brian bij het betreden van De Gouden Kooi al 50.000 euro gewonnen en vrezen de ex-Miljonairs dat de achterban van Brian dit geld zal inzetten om meer stemmen te verkrijgen, zodat Brian meer kans heeft op het winnen van De Gouden Kooi.

Veel fans van De Gouden Kooi denken nog met weemoed terug aan de tijd dat Huub, Eric & Sylvia een onafscheidelijk trio vormden. Het trio werd liefkozend SHE genoemd door de fans.

Ex-Miljonair Sylvia woont in het dagelijks leven in Barcelona en verblijft zelden in Nederland. Eric verliet De Gouden Kooi vorig jaar juni en was in februari en maart terug als gastspeler in De Gouden Kooi.

Avondbutler Tommy die onlangs een stevige aanvaring had met Brian zet zich ook in voor Huub, net als paaldanslerares Suzanne, die nota bene paaldansles gaf aan Amanda.

Naast de Meet & Greet zal er geflyerd worden door fans en vrienden in het centrum van Amsterdam om stemmen te verkrijgen en om de Meet & Greet onder de aandacht te brengen bij het winkelend publiek.

De actie is opgezet op initiatief van de familie en vrienden van Huub, de genoemde ex-Miljonairs en personeelsleden. Ook de familie van Claire steunt de actie.

Lieve Groetjes,
Wiebe Kuipers & (DGK) Eric
Bron VOL
het water roept
pi_58781041
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een vraag zo tussen neus en lippen door , wat denken jullie maakt HUUB een kans of niet??
Kort antwoord: NEE
pi_58781247
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:27 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

+1

En dan moet ik, tot mijn schande, opbiechten dat ik 6 sms-jes voor Huub weg heb gedaan.....
stom... stom.... stom van me, want JdM lacht in zijn vuistje..... en ik stem voor iemand, van wie ik verwacht, dat tie toch niet gaat winnen ('k ben rijp voor een inrichting)

@Disana... kaartspel is geen reet aan.... steden&ridders bordspel is wel enorm gaaf
pi_58781279
quote:

[..]

Vast wel, als men maar meer smsjes stuurt voor Huub
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:40:56 #282
131703 pullup
smartie
pi_58781286
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef Desii het volgende:

[..]

+1

En dan moet ik, tot mijn schande, opbiechten dat ik 6 sms-jes voor Huub weg heb gedaan.....
stom... stom.... stom van me, want JdM lacht in zijn vuistje..... en ik stem voor iemand, van wie ik verwacht, dat tie toch niet gaat winnen ('k ben rijp voor een inrichting)

@Disana... kaartspel is geen reet aan.... steden&ridders bordspel is wel enorm gaaf
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:43:49 #283
175062 Lobasca
exorcist
pi_58781324
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58781337
Hoi
Naar de radio zie ik ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:46:36 #285
131703 pullup
smartie
pi_58781372
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:48:19 #287
175062 Lobasca
exorcist
pi_58781402
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga die radio-uitzending missen, baal ik ook al van. Gaat er eindelijk iets leuks gebeuren
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:48:23 #288
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58781403
Ik heb nog nooit iets betaald aan John
pi_58781406
quote:

[..]

en wat is je motivatie de febo even buiten beschouwing gelaten die telt ff niet mee puur de bewoners en de fans
pi_58781428
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:

[..]

je had toch ook buikgriep???
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:51:02 #291
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58781454
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik ga die radio-uitzending missen, baal ik ook al van. Gaat er eindelijk iets leuks gebeuren
laptop in rugzak mee en hopen op genoeg open wifi verbindingen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:51:08 #292
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58781455
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58781470
Laatste nieuws omtrent de actie op de Dam is dat er veel media aandacht voor is. RTL Boulevard, Radio.nl, Trouw, Het Parool etc. zijn op de hoogte en hebben dit aan het actie team laten weten. Vanaf 16:00 uur zullen wij de laatste nieuwtjes vanaf de dam hier op de site bij gaan houden.

leuk !!!!!

bron NL
pi_58781480
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb nog nooit iets betaald aan John
Ach, geef John wat des John's is.....
pi_58781496
quote:

[..]

Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....

Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..

Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...

Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...

We zullen zien..

Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..

Wij willen dat Huub wint! Klaar!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58781500
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:53:30 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58781507
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach, geef John wat des John's is.....
mwa, beetje erkenning is wel op zijn plaats
maar niet van mij
pi_58781514
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wat is je motivatie de febo even buiten beschouwing gelaten die telt ff niet mee puur de bewoners en de fans
Volgens mij moet Brian gewoon winnen en wordt Huub geslachtofferd, hoeveel telefoontjes of sms-jes er ook gestuurd worden. Ik heb geen enkele illusie meer wat betreft de eerlijkheid van de mensen die daar de baas zijn.
Heel erg jammer en ik baal als een stekker, heb lang gehoopt dat Huub zou winnen, en blijf natuurlijk hopen, maar ik geloof er niet meer in.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:54:09 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58781520
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Erg hè?
En de domme manier waarop ook. Stelletje mafkezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')