Dus jij denkt dat die zwarte heks klanten trekt (no pun intended).....duhhhhh.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef elcastel het volgende:
Kan Natasia niet even achter het CS voor Brian SMSjes collecten ? Ik vind het zo'n sneu verhaal zo.
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk morgenavond
Ey, als er aardappels gegooid gaan worden ga ik niet naar de Damof ik moet die conjo's bekogelen met tomaten
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze leren
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...
Humorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
eej ze zijn gewoon de tuin aan het gappen
Ziek hè. Dat hebben ze van Brian geleerd : zelfreflectie ... relativeren ....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:11 schreef humberto.tan het volgende:
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
Mag ik een linkjuuuuuuh naar het aardappelgedoe?
Leuk filmpje! Leuk jurkje ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Even naar beneden scrollen filmpje van Claire.
Ik ga het zonnetje in, laterzzzzz.
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Was leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Py het volgende:
[..]
... en nog ontopic ook![]()
goh, de miljonairs zijn 'op pad'
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug johquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen, Schildersbuurt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt dat?? oooo das alleen maar mooie recame voor b als zijn fans dat gaan doen whahahahahahahah goed zo b fans ga maar fijn aardappelen gooien naar de ex-miljonairs
ik lees morgen wel in de krant
Woedende Brian fans verwonden onschuldige ex bewoners en personeel uit De Gouden Kooi.![]()
![]()
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien willen ze aardappels uitdelen aan zwervers zodat die ook wat te eten hebben, net zoals Brian in al zijn goedheid ook een zwerver een nieuwe kans heeft gegeven!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Omdat aardappels harder zijn dan tomaten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Aah..niet fijn..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef BarryK het volgende:
Wanneer en wat gaan ze doen op de dam dan?
Daar zit ik 100m vandaan
De palmbomen worden neergehaald
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.
misschien zijn het wel medewerkers en is er tegen ze gezegd dat alles in de villa vanaf nu meegenomen mag worden (met uitzondering van de persoonlijke bezittingen) dus dachten er een stelletje,.. laat ik die boom maar meenemen, dat is de bewuste boom waar het Brian spuugt en slaat Amanda shot is opgenomen dus wellicht brengt het nog wat op op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....
En de volgens boom is aan de beurt om verwijderd te worden..
"de miljonairs zijn op pad"
Dat ga ik ook maar ff doen...
Heeft het corps mariniers ook niet ooit eens een schoonveegactie gehouden om de Dam van gespuis te ontdoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Er komen updates van Eric op NL geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Oh ja! Nettyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?
Te trieste actie, mocht dit echt het plan zijn. Soort zoekt klaarblijkelijk soort.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb het bezoek van Claire nog niet terug kunnen vinden op clipser.... heeft iemand een linkje?
Woohoo, dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125
Ehm... het is een gesteriliseerde poesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef hondjes het volgende:
wat erg van je kat...veel sterkte.....
misschien komt hij straks weer aanlopen...katers zwerven...komen weer terug....voorjaar he...
Nowlivequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug joh
Ken het gevoel, dat is klote. Ik hoop dat ze gauw terugkomtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.
Mannetje met telefoon ijsbeert heen en weer.
'Straks'. Ware het niet dat elke minuut een eeuwigheid duurt als je zit te wachten en niets kunt doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straks
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
om 17.00 uur komt kennix oa voor brian dus zijn ze weer terug .
Disana ik leef met je mee maar de kat komt zeker weer terug.
Ben aan het zoeken op now live.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Korreweg. Woon jij in de Schildersbuurt?
Is hij helemaal niet gewend aan buitenzijn? Het geeikte rammelen met voedsel heb je ongetwijfeld al geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al weg dan? Onze katten waren laatst ook ineens weg met z'n twee, overal zoeken, de buren hebben zelfs nog gezocht maar nergens te vinden. Kwamen de buren ineens rond 11 uur bij ons binnengestormt met Bink en Lotje, waren ze bij hun ineens tevoorschijn gekomen. Hadden zich heel de avond heel stilletjes verstopt daarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat die kat dan ook niet opneemt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
istie al terug......... altijd eng héquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
schietpartijen bij de witte bergen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me zit nu te lunchen in 'De witte Bergen', hij had het erover dat het ook bekend staat om zijn schietpartijen. Ik ga es ff googelen.
Ha, nee, ik speel het niet. Heb het kaartspel wel eens gehad, maar dat heb ik weggegeven aan een echte fanaat. Liefquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:03 schreef Desii het volgende:
[..]
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nl
Ik zal m er weer onder zettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
Ah, ik zie dat Nowlive Radio (Rising Flow Radio) om drie uur de lucht in gaat en vanaf vier uur met updates vanaf de Dam komt.
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Ik kan het niet vinden, vraag later vandaag wel om een link, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
schietpartijen bij de witte bergen?
zou goed kunnen, ligt best afgelegen en een ideale plaats om een handeltje te doen.
maar heb persoonlijk niks gehoord over schietpartijen (al komen die tegenwoordig overal voor).
Kort antwoord: NEEquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een vraag zo tussen neus en lippen door , wat denken jullie maakt HUUB een kans of niet??
+1quote:
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
En dan moet ik, tot mijn schande, opbiechten dat ik 6 sms-jes voor Huub weg heb gedaan.....
stom... stom.... stom van me, want JdM lacht in zijn vuistje..... en ik stem voor iemand, van wie ik verwacht, dat tie toch niet gaat winnen('k ben rijp voor een inrichting)
@Disana... kaartspel is geen reet aan.... steden&ridders bordspel is wel enorm gaaf
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
en wat is je motivatiequote:
je had toch ook buikgriep???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
laptop in rugzak mee en hopen op genoeg open wifi verbindingenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga die radio-uitzending missen, baal ik ook al van. Gaat er eindelijk iets leuks gebeuren
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
mwa, beetje erkenning is wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, geef John wat des John's is.....
Volgens mij moet Brian gewoon winnen en wordt Huub geslachtofferd, hoeveel telefoontjes of sms-jes er ook gestuurd worden. Ik heb geen enkele illusie meer wat betreft de eerlijkheid van de mensen die daar de baas zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en wat is je motivatiede febo even buiten beschouwing gelaten die telt ff niet mee puur de bewoners en de fans
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
en sneue Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |