Ik denk morgenavondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wanneer wordt deze opname van Jensen nu uitgezonden?
Dus jij denkt dat die zwarte heks klanten trekt (no pun intended).....duhhhhh.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef elcastel het volgende:
Kan Natasia niet even achter het CS voor Brian SMSjes collecten ? Ik vind het zo'n sneu verhaal zo.
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk morgenavond
Ey, als er aardappels gegooid gaan worden ga ik niet naar de Damof ik moet die conjo's bekogelen met tomaten
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem mijn pureermachine wel mee. Dat zal ze leren
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat moeten dezelfde fans zijn die altijd klagen over de opvliegerigheid van Huub. Echt, waar sommige 'mensen' zitten met hun 'hoofd' ...
Humorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
eej ze zijn gewoon de tuin aan het gappen
Ziek hè. Dat hebben ze van Brian geleerd : zelfreflectie ... relativeren ....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:11 schreef humberto.tan het volgende:
Inderdaad, de mensen die Huub een agressief mannetje noemen, maar die maar wat graag Brian hadden zien los gaan op hem in een partijtje "sparren".
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
Mag ik een linkjuuuuuuh naar het aardappelgedoe?
Leuk filmpje! Leuk jurkje ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Even naar beneden scrollen filmpje van Claire.
Ik ga het zonnetje in, laterzzzzz.
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Was leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Py het volgende:
[..]
... en nog ontopic ook![]()
goh, de miljonairs zijn 'op pad'
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug johquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen, Schildersbuurt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt dat?? oooo das alleen maar mooie recame voor b als zijn fans dat gaan doen whahahahahahahah goed zo b fans ga maar fijn aardappelen gooien naar de ex-miljonairs
ik lees morgen wel in de krant
Woedende Brian fans verwonden onschuldige ex bewoners en personeel uit De Gouden Kooi.![]()
![]()
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |