Ik zag jullie tekst, heb de mijn al weg gehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub zit ook in de voorste auto bij b & a huub is voorin gekropen Jaap zit alleen in de andere auto
ja b zei dat in de keuken tegen Huub dat ze al weg was , Huub zei ja ik was nog wezen kijken maar zag haar niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Smash-it het volgende:
Ellen is er nog gewoon.. Huub dacht dat ze al weg was.
leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ok bedankt!Weet nog niet of ik er rond die tijd kan zijn maar ik zal het proberen
Zal m'n cameraatje meenemen
top super leuk van jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ok bedankt!Weet nog niet of ik er rond die tijd kan zijn maar ik zal het proberen
Zal m'n cameraatje meenemen
??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Jewscky het volgende:
Heb jij wel eens van een rioolrat gehoord?weet zeker dat je meteen weet wie ik bedoel.
Je interpreteert het verkeerd, ze zegt niet dat ze nooit blèrt, ze zegt alleen dat ze het altijd met tegenzin doetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:37 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wrijft met een handdoek over haar gezicht. Hele handdoek is bruin.
A: Zo, een kilootje minder. Ik vind het wel belangrijk om er bij Jensen mooi uit te zien. Ik kom waarschijnlijk niet eens aan het woord. Ik heb geen zin om er door heen te bleren..
Ja, dat verstond ik goed. Amanda en niet bleren. UHU..
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
quote:
Morgenavond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wanneer wordt deze opname van Jensen nu uitgezonden?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Brianfans gaan op de Dam met aardappelen gooien. Het kan er nog aardig uit de hand lopen.
Bron?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Hebben ze dezelfde zelfbeheersing als hun grote Messias?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
wie zegt dat?? oooo das alleen maar mooie recame voor b als zijn fans dat gaan doen whahahahahahahah goed zo b fans ga maar fijn aardappelen gooien naar de ex-miljonairsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk het wèl, vandaar die actiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hebben ze dezelfde zelfbeheersing als hun grote Messias?
maak je niet druk das alleen maar in het nadeel van b dus no-problem het laat weer zien wie zijn fans zijn van paus pias brian de eerstequote:
Goed idee!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef elcastel het volgende:
Kan Natasia niet even achter het CS voor Brian SMSjes collecten ? Ik vind het zo'n sneu verhaal zo.
Dat meen je niet. Waar heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef MargrietV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |