Misschien willen ze aardappels uitdelen aan zwervers zodat die ook wat te eten hebben, net zoals Brian in al zijn goedheid ook een zwerver een nieuwe kans heeft gegeven!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Omdat aardappels harder zijn dan tomaten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
tsja, behoorlijk kinderachtig als ze inderdaad met aardappels (??wie gooit er nou met aardappels??) gaan gooien.
Ik meld de misdaad alvast anoniem en laat de politie uit voorzorg iedereen die op de dam loopt met een zak aardappels aanhouden.
Aah..niet fijn..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik kan wel wat afleiding gebruiken want mijn kat is weg en ik zit hier maar met een knoop in mijn buik.
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef BarryK het volgende:
Wanneer en wat gaan ze doen op de dam dan?
Daar zit ik 100m vandaan
De palmbomen worden neergehaald
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wou Brian zeker ook nog naar huis sturen.
misschien zijn het wel medewerkers en is er tegen ze gezegd dat alles in de villa vanaf nu meegenomen mag worden (met uitzondering van de persoonlijke bezittingen) dus dachten er een stelletje,.. laat ik die boom maar meenemen, dat is de bewuste boom waar het Brian spuugt en slaat Amanda shot is opgenomen dus wellicht brengt het nog wat op op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die boom stond natuurlijk in de weg voor het eindshot van het huis donderdagavond....
En de volgens boom is aan de beurt om verwijderd te worden..
"de miljonairs zijn op pad"
Dat ga ik ook maar ff doen...
Heeft het corps mariniers ook niet ooit eens een schoonveegactie gehouden om de Dam van gespuis te ontdoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Er komen updates van Eric op NL geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
om 16.00 uur op de dam in amsterdam maak je foto's voor ons en vraag je hoe Huub er voor staat???
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef RSie het volgende:
Oh ja! Nettyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Netty op die Hyves pagina zei dat Eric praat alsof hij een aardappel in zijn gore mond had?
Te trieste actie, mocht dit echt het plan zijn. Soort zoekt klaarblijkelijk soort.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb het bezoek van Claire nog niet terug kunnen vinden op clipser.... heeft iemand een linkje?
Woohoo, dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14070&start=125
Ehm... het is een gesteriliseerde poesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef hondjes het volgende:
wat erg van je kat...veel sterkte.....
misschien komt hij straks weer aanlopen...katers zwerven...komen weer terug....voorjaar he...
Nowlivequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |