Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
En dan moet ik, tot mijn schande, opbiechten dat ik 6 sms-jes voor Huub weg heb gedaan.....
stom... stom.... stom van me, want JdM lacht in zijn vuistje..... en ik stem voor iemand, van wie ik verwacht, dat tie toch niet gaat winnen('k ben rijp voor een inrichting)
@Disana... kaartspel is geen reet aan.... steden&ridders bordspel is wel enorm gaaf
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Al hoop ik dat huub wint, geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar een smsje aan te besteden.
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He knul, jij gaat straks toch ook nog ff een kijkje op de Dam nemen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
en wat is je motivatiequote:
je had toch ook buikgriep???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het zeker gedaan als ik niet zodirect naar Rotterdam moest om te werken
laptop in rugzak mee en hopen op genoeg open wifi verbindingenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga die radio-uitzending missen, baal ik ook al van. Gaat er eindelijk iets leuks gebeuren
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
ja dat vond ik zo aso en zo genant om te zien hoe die 2 zich voor paal deden zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
mwa, beetje erkenning is wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, geef John wat des John's is.....
Volgens mij moet Brian gewoon winnen en wordt Huub geslachtofferd, hoeveel telefoontjes of sms-jes er ook gestuurd worden. Ik heb geen enkele illusie meer wat betreft de eerlijkheid van de mensen die daar de baas zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en wat is je motivatiede febo even buiten beschouwing gelaten die telt ff niet mee puur de bewoners en de fans
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat genant om te zien, Brian en Amanda die bij Huub en Claire komen zitten tetteren over niks![]()
Jammer dat die cavia niet van haar hoofd is getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |