Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh, hoe lang al? Ik word daar ook altijd helemaal gek van maar uiteindelijk komen ze toch altijd weer terug joh
Ken het gevoel, dat is klote. Ik hoop dat ze gauw terugkomtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik ben zo bang dat ze ergens opgesloten zit.
Mannetje met telefoon ijsbeert heen en weer.
'Straks'. Ware het niet dat elke minuut een eeuwigheid duurt als je zit te wachten en niets kunt doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi sterkte, dat is altijd zo kloterig en dan voel je je zo machteloos, maar krullie komt vast vanzelf weer aanwandelen straks
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ga even op Nowlive kijken, daar kun je het lezen! Zelf kan ik dat niet, dus kan ik ook geen link geven.
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
om 17.00 uur komt kennix oa voor brian dus zijn ze weer terug .
Disana ik leef met je mee maar de kat komt zeker weer terug.
Ben aan het zoeken op now live.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nowlivers zijn nogal paranoïde, dus daar neem ik niet alles direct van aan. Maar geen link dus naar dat forum waar die aardappelactie (...) op staat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Korreweg. Woon jij in de Schildersbuurt?
Is hij helemaal niet gewend aan buitenzijn? Het geeikte rammelen met voedsel heb je ongetwijfeld al geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al weg dan? Onze katten waren laatst ook ineens weg met z'n twee, overal zoeken, de buren hebben zelfs nog gezocht maar nergens te vinden. Kwamen de buren ineens rond 11 uur bij ons binnengestormt met Bink en Lotje, waren ze bij hun ineens tevoorschijn gekomen. Hadden zich heel de avond heel stilletjes verstopt daarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat die kat dan ook niet opneemt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
istie al terug......... altijd eng héquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zo laat pas terug? Ik heb afleiding nodig!
schietpartijen bij de witte bergen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me zit nu te lunchen in 'De witte Bergen', hij had het erover dat het ook bekend staat om zijn schietpartijen. Ik ga es ff googelen.
Ha, nee, ik speel het niet. Heb het kaartspel wel eens gehad, maar dat heb ik weggegeven aan een echte fanaat. Liefquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:03 schreef Desii het volgende:
[..]
kan je kolonisten??? doen we ff een potje online op xplorers.nl
Ik zal m er weer onder zettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
Ah, ik zie dat Nowlive Radio (Rising Flow Radio) om drie uur de lucht in gaat en vanaf vier uur met updates vanaf de Dam komt.
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Ik kan het niet vinden, vraag later vandaag wel om een link, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
schietpartijen bij de witte bergen?
zou goed kunnen, ligt best afgelegen en een ideale plaats om een handeltje te doen.
maar heb persoonlijk niks gehoord over schietpartijen (al komen die tegenwoordig overal voor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |