Die twee andere zijn nu vast wel mooi strak getrokken.....Ik hoop maar dat die feut alvast geen "shaking baby syndrom" heeft opgelopen van dat trilapparaat destijds...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
1 dikke buik is beter dan 3 buiken......
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die twee andere zijn nu vast wel mooi strak getrokken.....Ik hoop maar dat die feut alvast geen "shaking baby syndrom" heeft opgelopen van dat trilapparaat destijds...
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia verwacht de baby rond 4 augustus, even tellen dus nu 6 1/2 maand zwanger?
130 euro, maar echt superrelaxed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die fatboy ziet er wel heel relaxed uit. Zal weer weer mega-duur zijn zo'n ding....
Ze is 3 december vertrokken. Zelf zegt het stel dat de conceptie op 23 november heeft plaatsgevonden. Ze hebben het teruggekeken op YT.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?
Alleen de bolletjes die erin zitten verpulveren als je er vaak op zit, zodat je elk jaar een nieuwe Fatboy moet kopen. Bij mijn dochter op school hebben ze een lokaal met fatboys begin van het schooljaaar gekocht en nu zijn ze al zo goed als plat. Ik heb er één voor mijn hond gekocht, die heb ik al moeten bijvullen.quote:
Broek!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is 3 december vertrokken. Zelf zegt het stel dat de conceptie op 23 november heeft plaatsgevonden. Ze hebben het teruggekeken op YT.
Edit: Blijkbaar kan Broek tegen een stootje, die dr. Sachez ging als een gek tekeer met dat trilapparaat.
Van sinterklaas tot 4 augustus is 8 maanden... conceptie rond 6 november.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
......conceptie dus rond Sinterklaas. Wanneer is ze eruit gegaan?
welnee is pas in augustus uitgerekendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!
kan me voorstellen dat zij de drukte nu ff niet zo ziet zitten!
oja, kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van sinterklaas tot 4 augustus is 8 maanden... conceptie rond 6 november.
Die zegt wel bevruchtingsdatum maar bedoelt eigenlijk begin van de zwangerschap.... want als je bij de bovenste calculator 28 oktober als eerste dag van de laatste menstruatie invult (dat is officieel het begin van een zwangerschap) dan wordt de uitgerekende datum 3 augustus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef mspoez het volgende:
De zwangerscapscalculator zegt bij 4 augustus dat de vermoedelijke bevruchtingsdatum 28 oktober is. Een maand eerder dus. Kind erg groot? Nu al dikkerdje?
ja ze heeft echt een veels te dik en groot hoofdquote:
*Reageert nooit maar kan het nu toch echt even niet laten.*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zegt wel bevruchtingsdatum maar bedoelt eigenlijk begin van de zwangerschap.... want als je bij de bovenste calculator 28 oktober als eerste dag van de laatste menstruatie invult (dat is officieel het begin van een zwangerschap) dan wordt de uitgerekende datum 3 augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |