quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners zijn vroeg opgestaan en zitten nu bij Giel Beelen op Radio 3 FM
Huub staat in de poll op 53 %
brian op 43 %
amanda heeft 8 %
en jaap op 0 %
Giel verteld ook nog even dat suus de paaldanseres ook vandaag op de dam is om Huub te promoten![]()
![]()
![]()
De uitzending is afgelopen en de miljonairs gaan weer terug naar de kooi.
Huub is daar naar de studio voor opnames , en vanmiddag om 13.00 gaan ze naar Jensen
mogge, die is leuk hahaha, en heeft Giel ook nog ff de paardentrekkerij genoemd van mafkees Brian?? Dat zou ik nou echt iets voor Giel vinden .
Sorry ging iets mis, ik wilde vragen of Giel nog had genoemd van de paardentrekker Brian, zou echt iets voor Giel zijn om dat ff aan te halen.quote:
hahahaha tuurlijk omdat die poll van de telegraaf in zijn voordeel was hahaha wat is het een slemiel he die bquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef petraa het volgende:
@Jeetje dat de poll uit de telegraaf betrouwbaarder is dan die van Chiel volgens Brian dan!
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde , misschien weet een ander het?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef janny50 het volgende:
[..]
Sorry ging iets mis, ik wilde vragen of Giel nog had genoemd van de paardentrekker Brian, zou echt iets voor Giel zijn om dat ff aan te halen.
Ik zal zo wel ff ergens spieken, ze kunnen van mij die rat niet genoeg afmaken op de radio, brrrr vreselijke vent, en zijn dinnetje is geen haar beter, haatzaaiers!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde , misschien weet een ander het?
Om 16:00 uur kan je onder toezicht van ilona, Eric ,Joris en Suus, paaldanseresquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe laat is die kranslegging op de Dam?
Als je zin en tijd hebt? , kun je het allemaal naluisteren, in de updates staan linkjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat ik heb meegekregen niet , maar het was al bezig toen ik inschakelde ,
misschien weet een ander het?
Van Den Haag naar Amsterdam is mij ook iets te ver.... helaas...of ik moet een lift krijgen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie gaan er van fok naar de dam??? ik woon te ver helaas
Volgens mij was de vraagstelling bij de telegraaf... wie denk je dat de goude kooi gaat winnen. Niet wie wil je dat er wint.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Telegraaf poll is volgens mij (gevoelsmatig) ook betrouwbaarder, om meerdere redenen.
1. Je kunt maar één keer stemmen (tenzij je echt moeilijk gaat doen)
2. Het brede Telegraaf publiek lijkt mij meer DGK kijker dan ieder ander publiek
Dat staken van de 358 streekbussen is ook aan de gang, parkeren is duur of onmogelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie gaan er van fok naar de dam??? ik woon te ver helaas
dat ze dat denken is logisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat staken van de 358 streekbussen is ook aan de gang, parkeren is duur of onmogelijk
in de drukke binnenstad......treinen rijden wel.
Ik kreeg een telefoontje van een kennisje, met de melding; Brian gaat winnen,
dat denken ze bij boulevard , op de radio en in de kranten
@Katewalker, misschien kan Gert?
Amanda slaapt, Jaap en Brian lezen krantquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat is er inmiddels allemaal oan de geng binnen de hekken?
helemoale niks man......Jaap ligt buut'n de krante te lees'nquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat is er inmiddels allemaal oan de geng binnen de hekken?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
helemoale niks man......Jaap ligt buut'n de krante te lees'n
Hoezo mag dat trieste wicht weer pitten? Oh wacht, haar buikgriep/maagvirus speelt zeker weer op?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef petraa het volgende:
Amanda slaapt, Jaap en Brian lezen krant
De poll van Giel is technisch exact dezelfde. Je kunt maar een keer stemmen, tenzij je cookies verwijderd ("moeilijk" doen). Geen van beide polls is betrouwbaar te noemen. Je tweede punt zegt helemaal niets over betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Telegraaf poll is volgens mij (gevoelsmatig) ook betrouwbaarder, om meerdere redenen.
1. Je kunt maar één keer stemmen (tenzij je echt moeilijk gaat doen)
2. Het brede Telegraaf publiek lijkt mij meer DGK kijker dan ieder ander publiek
Ie kun ok niet altied alles ém, gewoon eem deurbiet'nquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:44 schreef RSie het volgende:
wat ben't ok een soaie mens'n doar.
tiet veur wat reuring, verveul me!
De grap is dat zelfs de laatste seconde van de werkelijke finale er niets over zegt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
De poll van Giel is technisch exact dezelfde. Je kunt maar een keer stemmen, tenzij je cookies verwijderd ("moeilijk" doen). Geen van beide polls is betrouwbaar te noemen. Je tweede punt zegt helemaal niets over betrouwbaarheid.
och..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef Desii het volgende:
Goeiemorge...... nu begrijp ik waarom ze gisteren allemaal op tijd gingen slapen
Ik biet al dagen deur, moar t'ken mij me reet niet roesten wat er nu goande is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ie kun ok niet altied alles ém, gewoon eem deurbiet'n
Dat is eigenlijk de enige voor wie de sympathie heel erg schommelde. Met vlagen was ze te erg, en soms toch ook wel weer leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie Palma avatars? Ja, die Palma weet wel op wiens succes ze mee moet liften.....die snolliebollie....
Bij tijd en wijle nam ze het ook voor iedereen op, dat klopt wel. Deze laatste weken heeft ze wel een kant gekozen. Ze was goed voor de show, ontegenzeggelijk. In real zou ik binnen 4 uur stapelgek worden van d'r.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige voor wie de sympathie heel erg schommelde. Met vlagen was ze te erg, en soms toch ook wel weer leuk.
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ik lees elders dat Nadia wederom heeft afgezegd?
Oh laat het waar zijn!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Die zal een dikke buik wel niet erg flatteus vinden staan op TV. Alles voor het uiterlijk!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
Nadia zal inmiddels al behoorlijk aan d'r einde lopen vermoed ik zo!
kan me voorstellen dat zij de drukte nu ff niet zo ziet zitten!
off topic, Drenthe?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:52 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik biet al dagen deur, moar t'ken mij me reet niet roesten wat er nu goande is.
kenst wel merken da de loatste opnames veur tv al maakt sien, die miljenairs ben der tiet oan't uutzit'n doar.
Palma rules!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie Palma avatars? Ja, die Palma weet wel op wiens succes ze mee moet liften.....die snolliebollie....
1 dikke buik is beter dan 3 buiken......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zal een dikke buik wel niet erg flatteus vinden staan op TV. Alles voor het uiterlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |