Misschien is hij bang dat Jensen de douche scene nog een keer laat zien?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ze scheert nog ff snel haar oksels met het scheermes van Brian en gooit dat ding zo weer terug in de lade, zonder schoonspoelen. Die krijgt straks echt weer op haar flikker.
Wat is dit in hemelsnaam voor een wallen-outfit?quote:
I donta know......... zit met verbazing naar dat geval te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef mootie het volgende:
Amanda loopt toch ook gewoon in haar slipje?
kunnen we jensen mailen ofzo of hij die erin wil gooien?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is hij bang dat Jensen de douche scene nog een keer laat zien?
Jeeeez, ik zie nu pas wat Amanda aanheeft......die loopt echt zwaar voor joker.![]()
Ik zit ook al te loeren; ik snap niet hoe dat ding in elkaar zit, tenzij het inderdaad haar slip is die we zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef mootie het volgende:
Amanda loopt toch ook gewoon in haar slipje?
Dus datte......dat kan toch niet? Ik denk dat José wel wat commentaar geeft straks.quote:
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte......dat kan toch niet? Ik denk dat José wel wat commentaar geeft straks.
Het is echt geen gezicht,maar ja haar fans zullen dit out fitje wel wauwie vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:22 schreef Desii het volgende:
[..]
I donta know......... zit met verbazing naar dat geval te kijken
Volgens mij is het een rok, vandaar dat de voorkant korter is dan de achterkant. Die neptetten hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.
Op d'r mond of op d'r kont omdat ze anders oraal of anaal gaat lekken op de bank bij Jensen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Smash-it het volgende:
A; oh daar moet wel even een pleister op.
Waarop? Heeft ze dr oksels gesneden? * hoopt
welnee het is een rok daarom juistquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt niet als jurkje bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |