Tuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 18:07 schreef Dark het volgende:
Poll Giel:
Amanda 1.4 % (stemmen: 26)
Brian 53.7 % (stemmen: 1022)
Huub 41 % (stemmen: 779)
Jaap 3.9 % (stemmen: 75)
Brian staat weer dik vooraan!
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hupert mag info van buiten halen?
Dat is nu toch niet meer belangrijk ?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk heeft hij daar wat aan. Schreef ik vanmiddag al eerder, als hij hoort dat alle polls voor hem positief staan, hoeft hij niet aan koffers te denken donderdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebben
De febo kennende droppen ze hem eerder voor een uurtje of wat in Beverwijkquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
De febo kennende droppen ze hem eerder voor een uurtje of wat in Beverwijk
Ik geef Amanda echt een goede kans...quote:Op maandag 19 mei 2008 18:11 schreef Dark het volgende:
Poll Giel...........Amanda heeft binnen 10 minuten een reuze sprong gemaakt?
totaal aantal stemmen: 2772
Amanda 20.2 % (stemmen: 559)
quote:
Jezus, wat wordt dat jong weer achtergesteld. Eerst al een Giel Beelen, nu weer Boulevardquote:Op maandag 19 mei 2008 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
huub is naar rtl boulevard
Nou! Daar kan Huub alles mee manipuleren hoor, let maar opquote:Op maandag 19 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebben
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze geven hem een groot bord mee " Schop mij ik ben Huub"
Bij mijn post van 18:07 uur heeft Amanda 25 stemmen..........quote:Op maandag 19 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef Amanda echt een goede kans...
O, dat maakt het helemaal anders inderdaad. Daar wordt gewoon uitgesproken waar menigeen voor vreest.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
De poll van Giel heeft dan ook niet de vraagstelling die ik zou willen zien, ze vragen wie gaat de kooi winnen en niet wie moet volgens jou de kooi winnen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn post van 18:07 uur heeft Amanda 25 stemmen..........
Bij mijn post van 18:11 uur heeft Amanda 559 stemmen............?????????????
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, wat wordt dat jong weer achtergesteld. Eerst al een Giel Beelen, nu weer Boulevard
quote:
Zo zie je maar hoe betrouwbaar die stemmen zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
nee ik ga geen cockring grapjes maken
![]()
(Voordat je het weet sturen ze Wicawdo weer terug De Kooi in)
Dat denk ik ook, de beoogde winnaar mag het laatste.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.
Let maar op.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef Scandalous het volgende:
Amanda 25.4 % (stemmen: 917)
net waren het nog 7 stemmen
Daar hebben we het gezeik al.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Poll van Giel gesloten wegens onregelmatigheden
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.
Let maar op.
Nee hoor, Amanda heeft nu 1216 stemmen!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Waar kan ik zo'n mondknevel kopen ??????quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ricardo komt bij jouw logeren hoorde ik
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn laatste CP's op, na donderdag heb ik daar toch niks meer aan
Kunnen ze nog een laatste rondje Huubbashen doen... Huub is de duivel, hij is de grootste verliezer... ik zit hier het langst, en ik heb als enige zelfbeheersing ...
Je kunt je motor er toch in parkerenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n mondknevel kopen ??????
Giel-poll:
Amanda 31.1 % (stemmen: 1294)
Brian 38.3 % (stemmen: 1593)
Huub 28.2 % (stemmen: 1173)
Jaap 2.4 % (stemmen: 101
een beetje goede hacker weet hier vast wel raad meequote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:29 schreef blomst het volgende:
Gaat ricardo naar huis??
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:29 schreef blomst het volgende:
Gaat ricardo naar huis??
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:36 schreef Scandalous het volgende:
"Huub Huub Huub" straks bij Boulevard. Ze zeggen erbij dat Brian helemaal bovenaan staat en dat het moeilijk gaat worden voor Huub
Amanda heeft mamanda gevraagd om veel te sms'en, omdat het een goede investering isquote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Kun je nagaan, 't kind barst van de fans.....
Ik heb ook echt geen ideequote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenopquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
Weet je, het zou mij totaal niet verbazen dat van ieder telefoon nr. alleen de eerste sms maar geldig is. De rest steekt JdM simpelweg in de zak...quote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda heeft mamanda gevraagd om veel te sms'en, omdat het een goede investering is
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .quote:
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Arme Jaap, die gaat weer helemaal niet natuurlijk....quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenop
Dat zal het zijn Peetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.
Brian MOET de winnaar zijn van DGK, zeker vanwege zijn banden met de onderwereld.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnen![]()
Zo voorspelbaar
Ze gaan morgen toch allemaal daarheen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub had Giel Beelen...
Voor hem komt het einde iets vroeger blijkbaarquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian: klinkt raar maar ik vang zelfs een kogel voor je dat jou niets zal overkomen
Amanda raakt ontroerd
Hij trekt haar snel voor zichquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
Ik heb ook zo mijn twijfels hoor, daarbijquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
Zal wel een Rachel worden..quote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Marrije het volgende:
Rico schrijft een afscheidsbrief aan Jaap
Huub was bij 538. En de rest komt morgen en overmorgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub had Giel Beelen...
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Brian, ik heb het niet snel, maar ik moet nu toch ook even ergens een teiltje opscharrelen...
Brianquote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian: klinkt raar maar ik vang zelfs een kogel voor je dat jou niets zal overkomen
Amanda raakt ontroerd
Lees ik dit goedquote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Brian, ik heb het niet snel, maar ik moet nu toch ook even ergens een teiltje opscharrelen...
Jij bent echt nog maar een schim van de leuke Peter6000 die hier eens postte.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, Brian en Amanda gaan pakketjes samenstellen voor de fans die op de fandagen komen. Met oa wierook en een gedicht.
En ze gaan de fans op de hoogte houden van hun doen en laten via Internet.
Ik zou ze wel willen adviseren geen gastenboek te openen, ivm het tuig dat ook dit subforum vervuilt.
Je zit mij te pesten....quote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
Jups, ben dan ook totaal geen fan van hem, Maar meestal vind ik het niet zo erg wat hij doet als dat men het hier vindt (op geweld tegen Amanda na); dit gaat echter wel ver en het ligt er nu wel erg veel te dik bovenop.quote:
Verlinde is een windvaantje.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
En sinds ze bij RTL zitten moet er constant aandacht aan besteed worden
het mag inmiddels algemeen bekend zijn dat ze er bij boulevard niet vies van zijn om andere RTL programma's te pas en te onpas te pluggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
goed idee ik hou je niet tegen !!!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
....
Ik heb zin om Boulevard te mailen en vragen of ze het doucheincident willen laten zien aan B&A ...Oh nee het is ook rtl
Pics....or it didn't happenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian![]()
Mijn gezicht gaat altijd automatisch zo staan![]()
als ik Brian hoor
![]()
Wat enig, ik zie het al helemaal voor me:quote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.
Ja, hartstikke logisch toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:57 schreef RSie het volgende:
[..]
het mag inmiddels algemeen bekend zijn dat ze er bij boulevard niet vies van zijn om andere RTL programma's te pas en te onpas te pluggen.
Ja ja, het wordt ze opgedrongen, dus met merkbare tegenzin zullen ze zometeen Huub lullige vragen gaan stellen, in ieder geval negatief, ik weet het zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar niet heusquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doet![]()
dat zal de klabatsss clan wel zijn geweest en nou is de poll dicht en er klopt geen ene malle moer van dus geen serieuse uitslag,en zo ook de telegraaf poll niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Clairequote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Dat moet ze eens proberen bij Huubquote:Op maandag 19 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat enig, ik zie het al helemaal voor me:
B: Hallo, lieve fans..
A: Hallo, allemaal
B: Laat me uitpraten, Mannie,...
A: Sorry, schatje.
B: Laat me uitpraten anders sla ik je op je schmoel.
Het beeld gaat op zwart en de tekst "we hebben even een technische storing" verschijnt
Een paar minuten later komt Amanda weer terug met een blauw oog.
A: Hallo, daar zijn we weer.
Nee, dat kan niet, tegen een heiligequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mensquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Liefde is...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet ze niet onaardig inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook bang dat het weer over hoeren enzo gaat en bij die klootzak Brian alleen over hun fijne relasieeeeeeeequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Zo vind jij dat? En dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mens![]()
![]()
Het voorstukje belooft in ieder geval al genoeg..quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Ze zullen Huub echt wel vertellen dat ze hem een vervelend ventje vinden.
Dat zit er dik in.
Eens, Huub (en Jaap) hadden zoveel kunnen doen ,ze hadden Amanda en Brian zoooo voor lul kunnen zetten. Elke dag. Zelfs de laatste week hadden ze het nog kunnen doen, verdomme, zet een pruik op en laat je in elkaar schoppen door Jaap, dat is lachen en dan staan B&A tenminste eens bekend als de kneuzen die ze zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 19:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub is zelf ook dom geweest.Elke avond opnieuw gaf hij Brian weer een podium met zijn vragen.En Huub vroeg nooit iets terug.Hij had Brian veel meer moeten uitlokken met woorden en zorgen dat hij flipte.Maar Jaap en Huub vonden het wel best,want hun wilde zo graag tv maken.Ja en dan loop je ook het risico dat je ook teveel fouten laat zien.Brian kon meestal overal onderuit komen.
Terecht, dat is hij ook.....quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Ze zullen Huub echt wel vertellen dat ze hem een vervelend ventje vinden.
Dat zit er dik in.
zo voorspelbaar...en zo oneerlijk ookquote:Op maandag 19 mei 2008 19:16 schreef happyme28 het volgende:
Tsja... de trend is gezet bij Boulevard .... zucht
Mag niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eens, Huub (en Jaap) hadden zoveel kunnen doen ,ze hadden Amanda en Brian zoooo voor lul kunnen zetten. Elke dag. Zelfs de laatste week hadden ze het nog kunnen doen, verdomme, zet een pruik op en laat je in elkaar schoppen door Jaap, dat is lachen en dan staan B&A tenminste eens bekend als de kneuzen die ze zijn
Dat begint goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor stinkwijf incident krijgen we met Huub.
En over duivelse, onsportieve en vooral racistische Huub.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:12 schreef rooie3 het volgende:
Ben ook bang dat het weer over hoeren enzo gaat en bij die klootzak Brian alleen over hun fijne relasieeeeeeee
Wedden van niet?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begint goed.Misschien kunnen ze beginnen met het douche incident als Brian woensdag in de uitzending zit.
Is het ook,maar de goede dingen laten ze nooit zien van hem.En van Brian weer wel en dat is het hele kromme geweest van deze kooi zooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terecht, dat is hij ook.....
I knowquote:
Weet ik wel, dat begint met een romantisch samenzijn van B en A, in de tuin met fakkels enzo.quote:
Misschien heeft Brian dat dan ook net iets slimmer gespeeld? Die beelden van die douche waren ook gewoon te zien in de reguliere, dat hij door de deuren heen liep ook...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het ook,maar de goede dingen laten ze nooit zien van hem.En van Brian weer wel en dat is het hele kromme geweest van deze kooi zooi.
Het gaat precies zoals ik verwacht had, waardeloosquote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef Scandalous het volgende:
Right, Huub gaat door ramen en durennooit gezien?
Leuk hoor, maar had ze nou niet ff een andere foto kunnen kiezen???quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft hooguit 3 minuten tijd gekregen
Letten we even op woensdag met bwian en dellie?
als jij dit zegt, vrees ik het ergstequote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Alles mis mee, tendentieus was het.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Ik ga voor de 10 minuten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
Huub heeft het goed gedaan imho. Hij is het gewend om afgezeken te worden maar blijft vriendelijk en beschaafd.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
Het gaat precies zoals ik verwacht had, waardeloos![]()
Huub moet zich alleen maar verdedigen.
En hij dóet het ook nog.
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....quote:
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden nog filmpjes enzo ,maar er is geen tijd meer.Wat een stel amateurs zeg.
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef RSie het volgende:
Wat eeeen spreker is die man, wat een spreker is die man!!!!
(kennen we hem nog?)
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
Huub wordt weer leuk neergezet bij Boulevard.
Hij houdt zich goed, vind ik.
Benieuwd wat ze van Brian laten zien. Allemaal 'lieve' dingen, neem ik aan.
En nu over Claire. Huub wil z'n geld niet delen. En iedereen vindt dat superslecht.
Precies, hij liet zich niet uit de tent lokken door Flenskoek.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)![]()
Maar Huub deed het naar omstandigheden goed.
hehehe,.. ik doelde eerder op het geschreeuw van ZDNGMWquote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten.Huub zou wel de beste PR man zijn om die kooi overal te promoten enzo.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij ook 3 minuten krijgen, ze komen net als Huub aan het eind van het programma.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
das waar... en als Queenie en jij hetzelfde zeggen (dat is zo ongeveer dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen)........ kan ik wel concluderen dat hij het goed gedaan heeft (zonder het gezien te hebben)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....
Gelukkig, dan is dat probleem alvast uit de wereld. Dat gezeur over oneerlijkheid altijd...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
Iedereen krijgt denk ik gewoon drie minuten zendtijd in Boulevrad. Is een normale tijdsduur voor een normaal item. Zes minuten is veel te lang. Of het nu Huub, Brian, Amanda of Jaap is.
En dat denk ik dus juist niet, daar zullen ze wel handig omheen kletsen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij ook 3 minuten krijgen, ze komen net als Huub aan het eind van het programma.
En reken maar dat ze vragen over het agressieve gedrag van Brian naar Amandel toe.
Ik heb een zwart gat in mijn brein waar de herinnering aan dat mens zat. Ik word er nog steeds voor behandeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef RSie het volgende:
[..]
hehehe,.. ik doelde eerder op het geschreeuw van ZDNGMW
Overmorgen mogen St. Brian en zijn siliconensnol hun opwachting maken. Misschien kan Kwalbert het dan nog even hebben over kapotgeslagen deuren en de doucheslang mag ook aan bod komen.......zal wel niet hè?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef humberto.tan het volgende:
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.
En morgen gaat Brian ongetwijfeld weer geprezen worden om zijn grandioze zelfbeheersing die ik helaas nog nooit heb mogen aanschouwen.
RTL
Zo heeft Huub zichzelf dan ook anderhalf jaar lang gepresenteerdquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Spaarne het volgende:
Goed, Huub werd dus neergezet als gewetenloze geldwolf die alles doet voor 'z'n geld en dat geld ook niet met Claire wil delen.
Amanda en Brian gaan natuurlijk weer zitten kirren woensdag. En praten over arme mensen in Afrika.
Maar het is toch ook gewoon een slecht mens?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub wordt neer gezet als een boosaardig slecht persoon...belachelijk gewoon...![]()
Grapjas.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:33 schreef Desii het volgende:
das waar... en als Queenie en jij hetzelfde zeggen (dat is zo ongeveer dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen)........ kan ik wel concluderen dat hij het goed gedaan heeft (zonder het gezien te hebben)
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dat denk ik dus juist niet, daar zullen ze wel handig omheen kletsen.
Daarnet werd zelfs het kapotgooien van deuren al in de schoenen van Huub geschoven, dus ik verwacht helemaal geen kritische vragen ,maar ophemelarij en een heleboel gekir en koetsiekoetsie van dat stel.
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
En trouwens, is het zeker dat Amanda en Brian samen gaan? Aangezien Daphne zei dat ze vanaf vandaag elke dag een andere bewoner hebben in de uitzending?
Zeker weten, Amanda zei tegen Brian, vanmiddag, dat ze het zo fijn vond, dat ze samen mochten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
En trouwens, is het zeker dat Amanda en Brian samen gaan? Aangezien Daphne zei dat ze vanaf vandaag elke dag een andere bewoner hebben in de uitzending?
Wellicht. Maar toch niet alleen als geldwolf hm.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo heeft Huub zichzelf dan ook anderhalf jaar lang gepresenteerd
Neen. Er komt vast nog wel een filmpje. Kun je alsnog kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?
Brian heeft Amanda echt als buffer he. Moet je je eens voorstellen als hij er alleen zou zitten...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.
Nee hoor, het werd echt gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?
Perfect toch? Huub meer kans.....quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap is de beste beslissing geweest om niet meer samen te werken met Huub.Je was bijna de winnaar,nu is er niks meer van over.
Bij iemand die dagelijks roept alles voor geld te doen weet je op een gegeven moment niet waar die gens nou ligt, wanneer is ie oprecht en wanneer is het voor de show/het geld. Dat doet voor sommigen afbreuk aan iemands geloofwaardigheid, ook afbreuk aan persoonlijkheid want wie is hij nou echt? Nou, als iemand dagelijks zegt 'ik doe alles voor een miljoen', dan mag je zo iemand best als geldwolf neerzetten. Ongeacht hoe oprecht en puur hij óók kan zijn. Ik begrijp jou ook wel, waarom wordt niet ook vermeld dat hij een eerlijk mannetje kan zijn, want zonder gezichtsverlies durft hij zijn fouten toe te geven, sterker nog, daar komt ie dan ronduit voor uit, maar ja, als je etterbak nr 1 bent dan springt dat meer in het oog.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Wellicht. Maar toch niet alleen als geldwolf hm.
Brian wordt consequent neergezet als een lieve, gevoelige jongen die aanankelijk moeite had zich in te houden als hem onrecht aangedaan werd maar daar inmiddels mee heeft leren omgaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is toch logisch dat Huub kritische vragen krijgt? Of vinden we het allemaal heel normaal wat hij daar gedaan heeft
Reken maar dat Jaap morgen ook aan de beurt is.......en Brian heeft nu eenmaal minder stupide acties en teksten op z'n geweten. Hoe je het ook wend of keert, Huub is de grootste rotzak in DGK. Dat hij daarnaast ook wel eens lief en aardig kan doen, doet daar niets aan af....
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.quote:
Gaat het mij niet om.Jaap had zoveel kunnen doen en wat doet hij,is bang voor Brian.Hij had net zoveel schijt aan Brian moeten hebben.Zo zonde vind ik dat.laat Brian maar para worden,Jaap sla je echt niet gauw neer.Maar Jaap was bang en deed niks.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Perfect toch? Huub meer kans.....
Nee, het was natuurlijk maar erg kort en ze hebben de volle drie minuten besteed aan het aanvallen van Huub. Dus aan Brian wamen ze helemaal niet toe.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.
Nee, was niet om het onderwerp op Brian te krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.
Donderdag zou bij nader inzien inderdaad wel kort dag zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.
Zij zien hem als etter en hebben hem dus als etter behandeld. Ik zal een youtubeje kijken als die voorbij komt. Ben ook benieuwd hoe het zal zijn met Brian en Amanda.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, het was natuurlijk maar erg kort en ze hebben de volle drie minuten besteed aan het aanvallen van Huub. Dus aan Brian wamen ze helemaal niet toe.
Maar ik hoop dat ze woensdag net zo kritisch zullen zijn ,heb daar veel vertrouwen in
Daphne vertelde ook dat ze niet zo veel gezien had, maar dat áls ze keek ze Huub steeds heel agressief had gezien, dat is natuurlijk de pest he, mensen die alleen af en toe tv kijken krijgen een heel ander beeld van de personen in DGK dan de mensen die streams kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij zien hem als etter en hebben hem dus als etter behandeld. Ik zal een youtubeje kijken als die voorbij komt. Ben ook benieuwd hoe het zal zijn met Brian en Amanda.
Keur ook niet alles goed wat hij bij Lieke deed,maar als streamer kan ik de reden wel snappen.Huub heeft er alles aangedaan om Lieke te helpen en ook nog daarna zijn vriendschap aan te bieden,maar dat ijskonijn koos zelf een andere kant en wilde hem eruit stemmen en ging met Brian in bad.Toen knapte het bij Huub,na maandenlang Lieke helpen en verdedigen.Lieke was een secreet en ijskoud.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef neehe het volgende:
De grootste fout van Huub vind ik het kapotmaken van Lieke, daardoor zakte hij ook ineens zo snel in de PP. ( ik haatte hem toen ook terwijl ik toch een Huubfan was.)
Nadat Lieke weg was ben ik toch weer voor Huub gegaan.
Maar hoe zullen de tv kijkers ( en stemmers ) nu over Huub denken ?
Niet zo goed vrees ik.
Eerlijk gezegt denk ik dat ze maar 1 ding hopen, en dat is dat Huub niet wint.
Het heeft geen zin om te gaan zitten milimeteren, maar voor mij wint Huub het alle fronten van Brian. Zowel in goede als in slechte zin. Brian is op TV ook niet altijd positief neergezet, en ja, minder vaak dan Huub, dat is waar, maar Huub grossiert dan ook in het oog springende acties die vol zitten met negativiteit.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian wordt consequent neergezet als een lieve, gevoelige jongen die aanankelijk moeite had zich in te houden als hem onrecht aangedaan werd maar daar inmiddels mee heeft leren omgaan.
Dat vind ik in schril contrast staan met degene die bij het minste of geringste agressief wordt, bijvoorbeeld zodra hij een discussie niet met woorden kan winnen maar ook als zijn vriendinnetje niet onderdanig genoeg is.
Alles wat Brian Huub verwijt heeft hij zelf ook gedaan in de gouden kooi, maar gek genoeg wordt er bij hem nooit naar gevraagd. Zelfs over het eeuwige valsspelen (bijvoorbeeld de spelinfo via notepad en het papiamento spreken met de familie) wordt hij niet aan de tand gevoeld.
graffiti font ofzoquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Brian toch een vreemd handschrift.
[ afbeelding ]
Zo is het en niet anders. Huub wilde het spel blijven spelen met Lieke na het beeindigen van de relatie, Lieke koos ervoor Huub met de grond gelijk te maken. Ik begreep de frustratie van Huub dan ook volkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:00 schreef MargrietV het volgende:
Huub heeft Lieke niet kapot gemaakt, Lieke heeft Huub aardig stuk gemaakt!
quote:
Het spugen naar Stephanquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.quote:
Brian: dat amanda niet altijd naar mij wilde luisteren.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
Gekkiequote:Op maandag 19 mei 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
laat me raden... hij kwam voorbij op de africam?
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.
op zijn balkonnetjequote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef Varen het volgende:
Bian heeft ook zoiets (een vijver?) bij zijn..,Laat maar zitten, geen details
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Wat Claire allemaal moet weten.
wat een gelul die lieke heeft zich mooi voorgedaan en nooit geen ene malle moer om Huub gegeven en daar kwam Huub acxhter dan zou ik ook gaan zieken tot diegene opgerot was hoor. b & a hebben elke dag lieke getreiterd dus hoezo huub een kut kabouter jij praat met 2 mondenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....quote:Op maandag 19 mei 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.
Daar hoef ik geen filmpjes meer voor te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
maar ze rookt nietquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
lekker met je buikpijn en dan buiten in de kou.
Weet alles nog,dus hoef die filmpjes niet meer te zien.Alleen al die eentonige stem van haar, wil ik echt niet meer horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Lieke heeft Huub genaaid bij het leven, die filmpjes zijn allemaal bekend en Huub is zeker geen lieverdje.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
Van sommige users moet je gewoon houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:32 schreef pullup het volgende:
Amanda heeft de posts van Peter zeker gelezen en gaat met haar smurfenpet op zitten poepen om te bewijzen dat Huub niet de enige stinksmurf is.
Wat een zelfbeheersing!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomen
En anders kom je wel met zo'n vent als Brian in de problemen...quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Heb ik inderdaad ook nog nooit gezien. Ik denk dat hij een medaille verwacht omdat hij Amanda nog geen hersenschudding heeft bezorgd?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.
En morgen gaat Brian ongetwijfeld weer geprezen worden om zijn grandioze zelfbeheersing die ik helaas nog nooit heb mogen aanschouwen.
Suzanne (paaldanseres) gaat toch ook mee?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
als je dat maar weet ik heb al meer gezegd die zullen vele uurtjes op het politieburo door gaan brengenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Het Buitenhout College in Almere kan niet wachten tot hij zijn preek gaat houden over zelfbeheersing, de schat.quote:
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachenquote:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Huub draait heerlijke muziek, streamwissel naar die vetklep die in bad gaat.![]()
B en A op de andere streams.....bedankt REDACTIE.
Ik ben net zo boos hoor en kan inmiddels wel janken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
Ik zie alleen de halve finale nog maar bij uitzending gemistquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
[..]
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachen
Brian zegt afstand, afstand.... en Huub zegt... hoe dan... jij houdt mij vast(en dat was ook zo)
Denk om je bloeddrukquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
1. Dat zou je ook kunnen zeggen van rioolratquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
Zow, wat ben ik het gezeik zat.
1. Hoezo kutkabouter, één keer is grappig maar het wordt nu wel erg overtrokken.
2. En Lieke zit er allang niet meer in.
Dat is niks en wordt niks.
Als ie net zo mooi is als de vorigequote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nòg een kunstwerk gemaakt, zou het overkil zijn deze nu al te plaatsen?
OnTopic: Morgen komt Carlos voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |