graffiti font ofzoquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Brian toch een vreemd handschrift.
[ afbeelding ]
Zo is het en niet anders. Huub wilde het spel blijven spelen met Lieke na het beeindigen van de relatie, Lieke koos ervoor Huub met de grond gelijk te maken. Ik begreep de frustratie van Huub dan ook volkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:00 schreef MargrietV het volgende:
Huub heeft Lieke niet kapot gemaakt, Lieke heeft Huub aardig stuk gemaakt!
quote:
Het spugen naar Stephanquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.quote:
Brian: dat amanda niet altijd naar mij wilde luisteren.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
Gekkiequote:Op maandag 19 mei 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
laat me raden... hij kwam voorbij op de africam?
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |