quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef humberto.tan het volgende:[..]
Brian wordt consequent neergezet als een lieve, gevoelige jongen die aanankelijk moeite had zich in te houden als hem onrecht aangedaan werd maar daar inmiddels mee heeft leren omgaan.
Dat vind ik in schril contrast staan met degene die bij het minste of geringste agressief wordt, bijvoorbeeld zodra hij een discussie niet met woorden kan winnen maar ook als zijn vriendinnetje niet onderdanig genoeg is.
Alles wat Brian Huub verwijt heeft hij zelf ook gedaan in de gouden kooi, maar gek genoeg wordt er bij hem nooit naar gevraagd. Zelfs over het eeuwige valsspelen (bijvoorbeeld de spelinfo via notepad en het papiamento spreken met de familie) wordt hij niet aan de tand gevoeld.
Het heeft geen zin om te gaan zitten milimeteren, maar voor mij wint Huub het alle fronten van Brian. Zowel in goede als in slechte zin. Brian is op TV ook niet altijd positief neergezet, en ja, minder vaak dan Huub, dat is waar, maar Huub grossiert dan ook in het oog springende acties die vol zitten met negativiteit.
En dat is nu eenmaal TV, dat is nu eenmaal het ding dat Huub met plezier gedaan heeft. Voor mij is hij de grootste etter, ik begrijp die vragen in zijn richting heel goed. Ik begrijp ook heel goed dat het door de kots rollen aan Jaap blijft kleven, zoals het douche incident (was in de uitzending) ook aan Brian blijft kleven. Maar ook de goede kanten van heer H zijn ruimschoots aan bod geweest, denk maar aan zijn huwelijk (voor zover je dat goed kunt noemen)
Maar het is hier al anderhalf jaar dezelfde teneur, Huub komt tekort, de rest krijgt teveel. Huub is goed, alles wat anderen doen is slecht. Huub z'n familie is tadeloos, de familie van anderen zijn puur slecht, Lieke met Huub is goed, Lieke zonder Huub is slecht, Eric met Huub is perfect, Eric zonder Huub is een minkukel. Weet je wie echt het minst heeft gekregen daar, ongeacht de reden? Dat is Jaap, maar daar hoor ik bijna niemand over, want dat is een lafbek, een klootzak, een verrader, want tja, hij speelt niet met Huub
En zo werken dingen dus echt niet. En nu stop ik er over, donderdag de finale, dan is het over.