Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft hooguit 3 minuten tijd gekregen
Letten we even op woensdag met bwian en dellie?
als jij dit zegt, vrees ik het ergstequote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Alles mis mee, tendentieus was het.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Ik ga voor de 10 minuten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
Huub heeft het goed gedaan imho. Hij is het gewend om afgezeken te worden maar blijft vriendelijk en beschaafd.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
Het gaat precies zoals ik verwacht had, waardeloos![]()
Huub moet zich alleen maar verdedigen.
En hij dóet het ook nog.
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....quote:
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden nog filmpjes enzo ,maar er is geen tijd meer.Wat een stel amateurs zeg.
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef RSie het volgende:
Wat eeeen spreker is die man, wat een spreker is die man!!!!
(kennen we hem nog?)
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
Huub wordt weer leuk neergezet bij Boulevard.
Hij houdt zich goed, vind ik.
Benieuwd wat ze van Brian laten zien. Allemaal 'lieve' dingen, neem ik aan.
En nu over Claire. Huub wil z'n geld niet delen. En iedereen vindt dat superslecht.
Precies, hij liet zich niet uit de tent lokken door Flenskoek.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)![]()
Maar Huub deed het naar omstandigheden goed.
hehehe,.. ik doelde eerder op het geschreeuw van ZDNGMWquote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten.Huub zou wel de beste PR man zijn om die kooi overal te promoten enzo.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij ook 3 minuten krijgen, ze komen net als Huub aan het eind van het programma.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
das waar... en als Queenie en jij hetzelfde zeggen (dat is zo ongeveer dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen)........ kan ik wel concluderen dat hij het goed gedaan heeft (zonder het gezien te hebben)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |