op zijn balkonnetjequote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef Varen het volgende:
Bian heeft ook zoiets (een vijver?) bij zijn..,Laat maar zitten, geen details
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Wat Claire allemaal moet weten.
wat een gelul die lieke heeft zich mooi voorgedaan en nooit geen ene malle moer om Huub gegeven en daar kwam Huub acxhter dan zou ik ook gaan zieken tot diegene opgerot was hoor. b & a hebben elke dag lieke getreiterd dus hoezo huub een kut kabouter jij praat met 2 mondenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....quote:Op maandag 19 mei 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.
Daar hoef ik geen filmpjes meer voor te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
maar ze rookt nietquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
lekker met je buikpijn en dan buiten in de kou.
Weet alles nog,dus hoef die filmpjes niet meer te zien.Alleen al die eentonige stem van haar, wil ik echt niet meer horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Lieke heeft Huub genaaid bij het leven, die filmpjes zijn allemaal bekend en Huub is zeker geen lieverdje.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |