Tuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 18:07 schreef Dark het volgende:
Poll Giel:
Amanda 1.4 % (stemmen: 26)
Brian 53.7 % (stemmen: 1022)
Huub 41 % (stemmen: 779)
Jaap 3.9 % (stemmen: 75)
Brian staat weer dik vooraan!
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hupert mag info van buiten halen?
Dat is nu toch niet meer belangrijk ?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk heeft hij daar wat aan. Schreef ik vanmiddag al eerder, als hij hoort dat alle polls voor hem positief staan, hoeft hij niet aan koffers te denken donderdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebben
De febo kennende droppen ze hem eerder voor een uurtje of wat in Beverwijkquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
De febo kennende droppen ze hem eerder voor een uurtje of wat in Beverwijk
Ik geef Amanda echt een goede kans...quote:Op maandag 19 mei 2008 18:11 schreef Dark het volgende:
Poll Giel...........Amanda heeft binnen 10 minuten een reuze sprong gemaakt?
totaal aantal stemmen: 2772
Amanda 20.2 % (stemmen: 559)
quote:
Jezus, wat wordt dat jong weer achtergesteld. Eerst al een Giel Beelen, nu weer Boulevardquote:Op maandag 19 mei 2008 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
huub is naar rtl boulevard
Nou! Daar kan Huub alles mee manipuleren hoor, let maar opquote:Op maandag 19 mei 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof ze nu nog wat aan spelinfo hebben
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze geven hem een groot bord mee " Schop mij ik ben Huub"
Bij mijn post van 18:07 uur heeft Amanda 25 stemmen..........quote:Op maandag 19 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef Amanda echt een goede kans...
O, dat maakt het helemaal anders inderdaad. Daar wordt gewoon uitgesproken waar menigeen voor vreest.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
De poll van Giel heeft dan ook niet de vraagstelling die ik zou willen zien, ze vragen wie gaat de kooi winnen en niet wie moet volgens jou de kooi winnen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn post van 18:07 uur heeft Amanda 25 stemmen..........
Bij mijn post van 18:11 uur heeft Amanda 559 stemmen............?????????????
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, wat wordt dat jong weer achtergesteld. Eerst al een Giel Beelen, nu weer Boulevard
quote:
Zo zie je maar hoe betrouwbaar die stemmen zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
nee ik ga geen cockring grapjes maken
![]()
(Voordat je het weet sturen ze Wicawdo weer terug De Kooi in)
Dat denk ik ook, de beoogde winnaar mag het laatste.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.
Let maar op.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef Scandalous het volgende:
Amanda 25.4 % (stemmen: 917)
net waren het nog 7 stemmen
Daar hebben we het gezeik al.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Poll van Giel gesloten wegens onregelmatigheden
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan Jaap morgen en Amandel en Brian op de belangrijkste dag ,Woendag 1 dag voor de finale bij RTL Boulevard.
Let maar op.
Nee hoor, Amanda heeft nu 1216 stemmen!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Poll van Giel gesloten wegens onregelmatigheden
Waar kan ik zo'n mondknevel kopen ??????quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ricardo komt bij jouw logeren hoorde ik
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn laatste CP's op, na donderdag heb ik daar toch niks meer aan
Kunnen ze nog een laatste rondje Huubbashen doen... Huub is de duivel, hij is de grootste verliezer... ik zit hier het langst, en ik heb als enige zelfbeheersing ...
Je kunt je motor er toch in parkerenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n mondknevel kopen ??????
Giel-poll:
Amanda 31.1 % (stemmen: 1294)
Brian 38.3 % (stemmen: 1593)
Huub 28.2 % (stemmen: 1173)
Jaap 2.4 % (stemmen: 101
een beetje goede hacker weet hier vast wel raad meequote:Op maandag 19 mei 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:29 schreef blomst het volgende:
Gaat ricardo naar huis??
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:29 schreef blomst het volgende:
Gaat ricardo naar huis??
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:36 schreef Scandalous het volgende:
"Huub Huub Huub" straks bij Boulevard. Ze zeggen erbij dat Brian helemaal bovenaan staat en dat het moeilijk gaat worden voor Huub
Amanda heeft mamanda gevraagd om veel te sms'en, omdat het een goede investering isquote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Kun je nagaan, 't kind barst van de fans.....
Ik heb ook echt geen ideequote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenopquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
Weet je, het zou mij totaal niet verbazen dat van ieder telefoon nr. alleen de eerste sms maar geldig is. De rest steekt JdM simpelweg in de zak...quote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda heeft mamanda gevraagd om veel te sms'en, omdat het een goede investering is
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .quote:
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Arme Jaap, die gaat weer helemaal niet natuurlijk....quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenop
Dat zal het zijn Peetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.
Brian MOET de winnaar zijn van DGK, zeker vanwege zijn banden met de onderwereld.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnen![]()
Zo voorspelbaar
Ze gaan morgen toch allemaal daarheen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub had Giel Beelen...
Voor hem komt het einde iets vroeger blijkbaarquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian: klinkt raar maar ik vang zelfs een kogel voor je dat jou niets zal overkomen
Amanda raakt ontroerd
Hij trekt haar snel voor zichquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
Ik heb ook zo mijn twijfels hoor, daarbijquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
Zal wel een Rachel worden..quote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Marrije het volgende:
Rico schrijft een afscheidsbrief aan Jaap
Huub was bij 538. En de rest komt morgen en overmorgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub had Giel Beelen...
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Brian, ik heb het niet snel, maar ik moet nu toch ook even ergens een teiltje opscharrelen...
Brianquote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian: klinkt raar maar ik vang zelfs een kogel voor je dat jou niets zal overkomen
Amanda raakt ontroerd
Lees ik dit goedquote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Brian, ik heb het niet snel, maar ik moet nu toch ook even ergens een teiltje opscharrelen...
Jij bent echt nog maar een schim van de leuke Peter6000 die hier eens postte.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, Brian en Amanda gaan pakketjes samenstellen voor de fans die op de fandagen komen. Met oa wierook en een gedicht.
En ze gaan de fans op de hoogte houden van hun doen en laten via Internet.
Ik zou ze wel willen adviseren geen gastenboek te openen, ivm het tuig dat ook dit subforum vervuilt.
Je zit mij te pesten....quote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
Jups, ben dan ook totaal geen fan van hem, Maar meestal vind ik het niet zo erg wat hij doet als dat men het hier vindt (op geweld tegen Amanda na); dit gaat echter wel ver en het ligt er nu wel erg veel te dik bovenop.quote:
Verlinde is een windvaantje.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
En sinds ze bij RTL zitten moet er constant aandacht aan besteed worden
het mag inmiddels algemeen bekend zijn dat ze er bij boulevard niet vies van zijn om andere RTL programma's te pas en te onpas te pluggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
goed idee ik hou je niet tegen !!!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
....
Ik heb zin om Boulevard te mailen en vragen of ze het doucheincident willen laten zien aan B&A ...Oh nee het is ook rtl
Pics....or it didn't happenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian![]()
Mijn gezicht gaat altijd automatisch zo staan![]()
als ik Brian hoor
![]()
Wat enig, ik zie het al helemaal voor me:quote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel sympathiek, hij wil een filmpje maken van hem en Amanda, voor de fans, omdat die niet meer kunnen streamen en natuurlijk wel willen weten hoe het met hun gaat. Ook gaat hij brieven terug schrijven en cadeautjes meesturen, ook wierrook.
Ja, hartstikke logisch toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:57 schreef RSie het volgende:
[..]
het mag inmiddels algemeen bekend zijn dat ze er bij boulevard niet vies van zijn om andere RTL programma's te pas en te onpas te pluggen.
Ja ja, het wordt ze opgedrongen, dus met merkbare tegenzin zullen ze zometeen Huub lullige vragen gaan stellen, in ieder geval negatief, ik weet het zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |