Ik heb ook echt geen ideequote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenopquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
Weet je, het zou mij totaal niet verbazen dat van ieder telefoon nr. alleen de eerste sms maar geldig is. De rest steekt JdM simpelweg in de zak...quote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda heeft mamanda gevraagd om veel te sms'en, omdat het een goede investering is
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Het is echt zo, B en A gaan woensdag naar RTL Boulevard....
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .quote:
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo gek hè? Al die tijd Huub bovenaan in elke poll met een enorm verschil, soms 50% en nu in de laatste weken ineens Brian? Wat klopt hier niet?
Arme Jaap, die gaat weer helemaal niet natuurlijk....quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, het ligt er helemaal niet dik bovenop
Dat zal het zijn Peetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alle polls worden natuurlijk gemanipuleerd door Deborah Flens en John de Mol.
Brian MOET de winnaar zijn van DGK, zeker vanwege zijn banden met de onderwereld.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaaa ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnen![]()
Zo voorspelbaar
Ze gaan morgen toch allemaal daarheen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub had Giel Beelen...
Voor hem komt het einde iets vroeger blijkbaarquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie weer een 'boeking' heeft? Hij heeft meerderemalen gezegd dat hij tot het einde zou blijven, gisteren nog. . .
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian: klinkt raar maar ik vang zelfs een kogel voor je dat jou niets zal overkomen
Amanda raakt ontroerd
Hij trekt haar snel voor zichquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
Ik heb ook zo mijn twijfels hoor, daarbijquote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha...een salmiakkogel denk ik. Wedden dat hij wegduikt en Amanda die kogel terug laat koppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |