Nee, het was natuurlijk maar erg kort en ze hebben de volle drie minuten besteed aan het aanvallen van Huub. Dus aan Brian wamen ze helemaal niet toe.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.
Nee, was niet om het onderwerp op Brian te krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.
Donderdag zou bij nader inzien inderdaad wel kort dag zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.
Zij zien hem als etter en hebben hem dus als etter behandeld. Ik zal een youtubeje kijken als die voorbij komt. Ben ook benieuwd hoe het zal zijn met Brian en Amanda.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, het was natuurlijk maar erg kort en ze hebben de volle drie minuten besteed aan het aanvallen van Huub. Dus aan Brian wamen ze helemaal niet toe.
Maar ik hoop dat ze woensdag net zo kritisch zullen zijn ,heb daar veel vertrouwen in
Daphne vertelde ook dat ze niet zo veel gezien had, maar dat áls ze keek ze Huub steeds heel agressief had gezien, dat is natuurlijk de pest he, mensen die alleen af en toe tv kijken krijgen een heel ander beeld van de personen in DGK dan de mensen die streams kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij zien hem als etter en hebben hem dus als etter behandeld. Ik zal een youtubeje kijken als die voorbij komt. Ben ook benieuwd hoe het zal zijn met Brian en Amanda.
Keur ook niet alles goed wat hij bij Lieke deed,maar als streamer kan ik de reden wel snappen.Huub heeft er alles aangedaan om Lieke te helpen en ook nog daarna zijn vriendschap aan te bieden,maar dat ijskonijn koos zelf een andere kant en wilde hem eruit stemmen en ging met Brian in bad.Toen knapte het bij Huub,na maandenlang Lieke helpen en verdedigen.Lieke was een secreet en ijskoud.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef neehe het volgende:
De grootste fout van Huub vind ik het kapotmaken van Lieke, daardoor zakte hij ook ineens zo snel in de PP. ( ik haatte hem toen ook terwijl ik toch een Huubfan was.)
Nadat Lieke weg was ben ik toch weer voor Huub gegaan.
Maar hoe zullen de tv kijkers ( en stemmers ) nu over Huub denken ?
Niet zo goed vrees ik.
Eerlijk gezegt denk ik dat ze maar 1 ding hopen, en dat is dat Huub niet wint.
Het heeft geen zin om te gaan zitten milimeteren, maar voor mij wint Huub het alle fronten van Brian. Zowel in goede als in slechte zin. Brian is op TV ook niet altijd positief neergezet, en ja, minder vaak dan Huub, dat is waar, maar Huub grossiert dan ook in het oog springende acties die vol zitten met negativiteit.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian wordt consequent neergezet als een lieve, gevoelige jongen die aanankelijk moeite had zich in te houden als hem onrecht aangedaan werd maar daar inmiddels mee heeft leren omgaan.
Dat vind ik in schril contrast staan met degene die bij het minste of geringste agressief wordt, bijvoorbeeld zodra hij een discussie niet met woorden kan winnen maar ook als zijn vriendinnetje niet onderdanig genoeg is.
Alles wat Brian Huub verwijt heeft hij zelf ook gedaan in de gouden kooi, maar gek genoeg wordt er bij hem nooit naar gevraagd. Zelfs over het eeuwige valsspelen (bijvoorbeeld de spelinfo via notepad en het papiamento spreken met de familie) wordt hij niet aan de tand gevoeld.
graffiti font ofzoquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Brian toch een vreemd handschrift.
[ afbeelding ]
Zo is het en niet anders. Huub wilde het spel blijven spelen met Lieke na het beeindigen van de relatie, Lieke koos ervoor Huub met de grond gelijk te maken. Ik begreep de frustratie van Huub dan ook volkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:00 schreef MargrietV het volgende:
Huub heeft Lieke niet kapot gemaakt, Lieke heeft Huub aardig stuk gemaakt!
quote:
Het spugen naar Stephanquote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.quote:
Brian: dat amanda niet altijd naar mij wilde luisteren.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:03 schreef humberto.tan het volgende:
Wat ik een leuke vraag zou vinden voor morgen aan Brian is de volgende:
Wat vind je zelf je dieptepunt in de gouden kooi?
Dan zou er ongetwijfeld een politiek correct nietzeggend antwoord komen dat extra glijerig wordt uitgesproken.
En dat hij dan als volgende vraag krijgt, o, dus niet 1 van deze dingen?
En dan de volgende 3 fragmenten:
-Brian die Amanda in haar gezicht spuugt
-Brian die onder de douche bezig is met dame in de dop Elly, op uiterst agressieve wijze verhaal gaat halen bij Amanda en vervolgens weer verder gaat met Elly
-Brian die het adres van Cora roept en vervolgens tegen Amanda en Natasia hier trots over vertelt ("en dan noemen ze mij brainless")
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie, maar helaas zullen we die nooit te zien krijgen.
Gekkiequote:Op maandag 19 mei 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
laat me raden... hij kwam voorbij op de africam?
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
rtlboulevard..hij was ervandaag in de uitzending.
op zijn balkonnetjequote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef Varen het volgende:
Bian heeft ook zoiets (een vijver?) bij zijn..,Laat maar zitten, geen details
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Wat Claire allemaal moet weten.
wat een gelul die lieke heeft zich mooi voorgedaan en nooit geen ene malle moer om Huub gegeven en daar kwam Huub acxhter dan zou ik ook gaan zieken tot diegene opgerot was hoor. b & a hebben elke dag lieke getreiterd dus hoezo huub een kut kabouter jij praat met 2 mondenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er twijfel is over het feit of Huub Lieke emotioneel down the drain heeft geholpen, dan verzoek ik die mensen om de filmpjes hier rustig te bekijken. De beelden spreken voor zich van die misseljike kabouter.
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....quote:Op maandag 19 mei 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat ijskonijn verdiende het.Stom wijf was het en maar janken in bed over Brian.Heb er vanaf de eerste dag al niet gemogen.
Daar hoef ik geen filmpjes meer voor te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
maar ze rookt nietquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
lekker met je buikpijn en dan buiten in de kou.
Weet alles nog,dus hoef die filmpjes niet meer te zien.Alleen al die eentonige stem van haar, wil ik echt niet meer horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo snel kun je geen filmpjes kijken....
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze lieten in het voorstukje voor morgen beelden zien van tijdens de streamlock. Brian gaf Huub een flinke swieper.
Lieke heeft Huub genaaid bij het leven, die filmpjes zijn allemaal bekend en Huub is zeker geen lieverdje.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
Van sommige users moet je gewoon houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:32 schreef pullup het volgende:
Amanda heeft de posts van Peter zeker gelezen en gaat met haar smurfenpet op zitten poepen om te bewijzen dat Huub niet de enige stinksmurf is.
Wat een zelfbeheersing!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomen
En anders kom je wel met zo'n vent als Brian in de problemen...quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Heb ik inderdaad ook nog nooit gezien. Ik denk dat hij een medaille verwacht omdat hij Amanda nog geen hersenschudding heeft bezorgd?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.
En morgen gaat Brian ongetwijfeld weer geprezen worden om zijn grandioze zelfbeheersing die ik helaas nog nooit heb mogen aanschouwen.
Suzanne (paaldanseres) gaat toch ook mee?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
als je dat maar weet ik heb al meer gezegd die zullen vele uurtjes op het politieburo door gaan brengenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Het Buitenhout College in Almere kan niet wachten tot hij zijn preek gaat houden over zelfbeheersing, de schat.quote:
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachenquote:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Huub draait heerlijke muziek, streamwissel naar die vetklep die in bad gaat.![]()
B en A op de andere streams.....bedankt REDACTIE.
Ik ben net zo boos hoor en kan inmiddels wel janken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
Ik zie alleen de halve finale nog maar bij uitzending gemistquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
[..]
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachen
Brian zegt afstand, afstand.... en Huub zegt... hoe dan... jij houdt mij vast(en dat was ook zo)
Denk om je bloeddrukquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
1. Dat zou je ook kunnen zeggen van rioolratquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
Zow, wat ben ik het gezeik zat.
1. Hoezo kutkabouter, één keer is grappig maar het wordt nu wel erg overtrokken.
2. En Lieke zit er allang niet meer in.
Dat is niks en wordt niks.
Als ie net zo mooi is als de vorigequote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nòg een kunstwerk gemaakt, zou het overkil zijn deze nu al te plaatsen?
OnTopic: Morgen komt Carlos voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |