Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
Van sommige users moet je gewoon houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:32 schreef pullup het volgende:
Amanda heeft de posts van Peter zeker gelezen en gaat met haar smurfenpet op zitten poepen om te bewijzen dat Huub niet de enige stinksmurf is.
Wat een zelfbeheersing!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub roept steeds laat me los laat me los en b nergeerd dus Huub volkomen
En anders kom je wel met zo'n vent als Brian in de problemen...quote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Heb ik inderdaad ook nog nooit gezien. Ik denk dat hij een medaille verwacht omdat hij Amanda nog geen hersenschudding heeft bezorgd?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.
En morgen gaat Brian ongetwijfeld weer geprezen worden om zijn grandioze zelfbeheersing die ik helaas nog nooit heb mogen aanschouwen.
Suzanne (paaldanseres) gaat toch ook mee?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Tommy gaat morgen ook mee naar de dam om Huub te promoten.
als je dat maar weet ik heb al meer gezegd die zullen vele uurtjes op het politieburo door gaan brengenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef neehe het volgende:
Als Brian met Amandel de kroeg in gaat, dan wordt het vechten, daar zorgt Amandel wel voor.
Door zo'n griet kom je altijd in moeilijkheden.
Het Buitenhout College in Almere kan niet wachten tot hij zijn preek gaat houden over zelfbeheersing, de schat.quote:
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachenquote:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Huub draait heerlijke muziek, streamwissel naar die vetklep die in bad gaat.![]()
B en A op de andere streams.....bedankt REDACTIE.
Ik ben net zo boos hoor en kan inmiddels wel janken.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
Ik zie alleen de halve finale nog maar bij uitzending gemistquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
[..]
heb net uitzending gemist zitten kijken en moest zo lachen
Brian zegt afstand, afstand.... en Huub zegt... hoe dan... jij houdt mij vast(en dat was ook zo)
Denk om je bloeddrukquote:Op maandag 19 mei 2008 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik de redacroe zou moeten bedanken... karaktermoord hebben ze op Huub gepleegd. Kapot gemaakt met die gekleurde uitzendingen. Ik ben bang dat het een gelopen race is. Helaas. Walgelijk dat je als streamer zulke laatstse weken voorgeschoteld krijgt. Flens en consorten zijn achterbakse lui. Kunnen niet tegen kritek van de fora en die moeten bloeden.
1. Dat zou je ook kunnen zeggen van rioolratquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
Zow, wat ben ik het gezeik zat.
1. Hoezo kutkabouter, één keer is grappig maar het wordt nu wel erg overtrokken.
2. En Lieke zit er allang niet meer in.
Dat is niks en wordt niks.
Als ie net zo mooi is als de vorigequote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nòg een kunstwerk gemaakt, zou het overkil zijn deze nu al te plaatsen?
OnTopic: Morgen komt Carlos voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |