Maar niet heusquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
En sinds ze bij RTL zitten moet er constant aandacht aan besteed worden
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doet![]()
dat zal de klabatsss clan wel zijn geweest en nou is de poll dicht en er klopt geen ene malle moer van dus geen serieuse uitslag,en zo ook de telegraaf poll niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Poll van Giel gesloten wegens onregelmatigheden
Clairequote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Dat moet ze eens proberen bij Huubquote:Op maandag 19 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat enig, ik zie het al helemaal voor me:
B: Hallo, lieve fans..
A: Hallo, allemaal
B: Laat me uitpraten, Mannie,...
A: Sorry, schatje.
B: Laat me uitpraten anders sla ik je op je schmoel.
Het beeld gaat op zwart en de tekst "we hebben even een technische storing" verschijnt
Een paar minuten later komt Amanda weer terug met een blauw oog.
A: Hallo, daar zijn we weer.
Nee, dat kan niet, tegen een heiligequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mensquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Liefde is...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet ze niet onaardig inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook bang dat het weer over hoeren enzo gaat en bij die klootzak Brian alleen over hun fijne relasieeeeeeeequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Zo vind jij dat? En dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mens![]()
![]()
Het voorstukje belooft in ieder geval al genoeg..quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Ze zullen Huub echt wel vertellen dat ze hem een vervelend ventje vinden.
Dat zit er dik in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |