Maar niet heusquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doetquote:Op maandag 19 mei 2008 18:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
RTL Boulevard waar Albert Verlinde aanvankelijk steeds vertelde wat voor een walgelijk programma de gouden kooi was en dat ze er maar beter totaal geen aandacht aan konden besteden.
En dat was in de tijd dat er nog een aantal redelijk normale personen in de villa zaten en er nog cursussen van enig niveau waren.
En sinds ze bij RTL zitten moet er constant aandacht aan besteed worden
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek zei vorige week nog dat ze Huub een walgelijk mannetje vond, en dat ze hoopte dat hij niet zou winnen. Kijken hoe ze nu tegen hem doet![]()
dat zal de klabatsss clan wel zijn geweest en nou is de poll dicht en er klopt geen ene malle moer van dus geen serieuse uitslag,en zo ook de telegraaf poll niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Poll van Giel gesloten wegens onregelmatigheden
Clairequote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Claire gaat straks naar Huub en neemt een groot doek mee. De vraag is of zij het mee naar binnen mag nemen voor Huub. Het doek is 1 x 3 meter en er zijn er een aantal gemaakt. Natuurlijk is Nowlive weer de eerste die deze foto heeft en laten wij hem graag aan iedereen zien. Claire heeft er zin in en gooit alles in de strijd haar man Huub te promoten.
[ afbeelding ]
Dat moet ze eens proberen bij Huubquote:Op maandag 19 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk afstandelijk en veel kritische vragen, net op het randje van beledigend.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat enig, ik zie het al helemaal voor me:
B: Hallo, lieve fans..
A: Hallo, allemaal
B: Laat me uitpraten, Mannie,...
A: Sorry, schatje.
B: Laat me uitpraten anders sla ik je op je schmoel.
Het beeld gaat op zwart en de tekst "we hebben even een technische storing" verschijnt
Een paar minuten later komt Amanda weer terug met een blauw oog.
A: Hallo, daar zijn we weer.
Nee, dat kan niet, tegen een heiligequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mensquote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek heeft er ook echt zin in.
Liefde is...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet ze niet onaardig inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook bang dat het weer over hoeren enzo gaat en bij die klootzak Brian alleen over hun fijne relasieeeeeeeequote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
daphne heeft een pijpbekkie en moet gewoon presenteren en anders zwijgen ................tsssssssssssss iedereen huub maar uitschelden doe dat is bij b klabatsss
Zo vind jij dat? En dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat vinnik nou ZO'N ONTZETTEND DOM mens![]()
![]()
Het voorstukje belooft in ieder geval al genoeg..quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Ze zullen Huub echt wel vertellen dat ze hem een vervelend ventje vinden.
Dat zit er dik in.
Eens, Huub (en Jaap) hadden zoveel kunnen doen ,ze hadden Amanda en Brian zoooo voor lul kunnen zetten. Elke dag. Zelfs de laatste week hadden ze het nog kunnen doen, verdomme, zet een pruik op en laat je in elkaar schoppen door Jaap, dat is lachen en dan staan B&A tenminste eens bekend als de kneuzen die ze zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 19:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub is zelf ook dom geweest.Elke avond opnieuw gaf hij Brian weer een podium met zijn vragen.En Huub vroeg nooit iets terug.Hij had Brian veel meer moeten uitlokken met woorden en zorgen dat hij flipte.Maar Jaap en Huub vonden het wel best,want hun wilde zo graag tv maken.Ja en dan loop je ook het risico dat je ook teveel fouten laat zien.Brian kon meestal overal onderuit komen.
Terecht, dat is hij ook.....quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef neehe het volgende:
Ze zullen Huub echt wel vertellen dat ze hem een vervelend ventje vinden.
Dat zit er dik in.
zo voorspelbaar...en zo oneerlijk ookquote:Op maandag 19 mei 2008 19:16 schreef happyme28 het volgende:
Tsja... de trend is gezet bij Boulevard .... zucht
Mag niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eens, Huub (en Jaap) hadden zoveel kunnen doen ,ze hadden Amanda en Brian zoooo voor lul kunnen zetten. Elke dag. Zelfs de laatste week hadden ze het nog kunnen doen, verdomme, zet een pruik op en laat je in elkaar schoppen door Jaap, dat is lachen en dan staan B&A tenminste eens bekend als de kneuzen die ze zijn
Dat begint goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor stinkwijf incident krijgen we met Huub.
En over duivelse, onsportieve en vooral racistische Huub.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:12 schreef rooie3 het volgende:
Ben ook bang dat het weer over hoeren enzo gaat en bij die klootzak Brian alleen over hun fijne relasieeeeeeee
Wedden van niet?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begint goed.Misschien kunnen ze beginnen met het douche incident als Brian woensdag in de uitzending zit.
Is het ook,maar de goede dingen laten ze nooit zien van hem.En van Brian weer wel en dat is het hele kromme geweest van deze kooi zooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terecht, dat is hij ook.....
I knowquote:
Weet ik wel, dat begint met een romantisch samenzijn van B en A, in de tuin met fakkels enzo.quote:
Misschien heeft Brian dat dan ook net iets slimmer gespeeld? Die beelden van die douche waren ook gewoon te zien in de reguliere, dat hij door de deuren heen liep ook...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het ook,maar de goede dingen laten ze nooit zien van hem.En van Brian weer wel en dat is het hele kromme geweest van deze kooi zooi.
Het gaat precies zoals ik verwacht had, waardeloosquote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef Scandalous het volgende:
Right, Huub gaat door ramen en durennooit gezien?
Leuk hoor, maar had ze nou niet ff een andere foto kunnen kiezen???quote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft hooguit 3 minuten tijd gekregen
Letten we even op woensdag met bwian en dellie?
als jij dit zegt, vrees ik het ergstequote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Alles mis mee, tendentieus was het.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, helemaal niets mis mee......met die Boulevard uitzending....
Ik ga voor de 10 minuten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
Huub heeft het goed gedaan imho. Hij is het gewend om afgezeken te worden maar blijft vriendelijk en beschaafd.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
Het gaat precies zoals ik verwacht had, waardeloos![]()
Huub moet zich alleen maar verdedigen.
En hij dóet het ook nog.
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....quote:
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden nog filmpjes enzo ,maar er is geen tijd meer.Wat een stel amateurs zeg.
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:26 schreef RSie het volgende:
Wat eeeen spreker is die man, wat een spreker is die man!!!!
(kennen we hem nog?)
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
Huub wordt weer leuk neergezet bij Boulevard.
Hij houdt zich goed, vind ik.
Benieuwd wat ze van Brian laten zien. Allemaal 'lieve' dingen, neem ik aan.
En nu over Claire. Huub wil z'n geld niet delen. En iedereen vindt dat superslecht.
Precies, hij liet zich niet uit de tent lokken door Flenskoek.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Da's een man die ouwehoeren kan (Seth Gaaikema)![]()
Maar Huub deed het naar omstandigheden goed.
hehehe,.. ik doelde eerder op het geschreeuw van ZDNGMWquote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten.Huub zou wel de beste PR man zijn om die kooi overal te promoten enzo.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij ook 3 minuten krijgen, ze komen net als Huub aan het eind van het programma.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes minuten denk ik....logisch, twee personen...
das waar... en als Queenie en jij hetzelfde zeggen (dat is zo ongeveer dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen)........ kan ik wel concluderen dat hij het goed gedaan heeft (zonder het gezien te hebben)quote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, maar een paar kritische vragen waar hij goed antwoord op gaf. Dat kun je wel aan hem overlaten ook....
Gelukkig, dan is dat probleem alvast uit de wereld. Dat gezeur over oneerlijkheid altijd...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
Iedereen krijgt denk ik gewoon drie minuten zendtijd in Boulevrad. Is een normale tijdsduur voor een normaal item. Zes minuten is veel te lang. Of het nu Huub, Brian, Amanda of Jaap is.
En dat denk ik dus juist niet, daar zullen ze wel handig omheen kletsen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik denk dat zij ook 3 minuten krijgen, ze komen net als Huub aan het eind van het programma.
En reken maar dat ze vragen over het agressieve gedrag van Brian naar Amandel toe.
Ik heb een zwart gat in mijn brein waar de herinnering aan dat mens zat. Ik word er nog steeds voor behandeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef RSie het volgende:
[..]
hehehe,.. ik doelde eerder op het geschreeuw van ZDNGMW
Overmorgen mogen St. Brian en zijn siliconensnol hun opwachting maken. Misschien kan Kwalbert het dan nog even hebben over kapotgeslagen deuren en de doucheslang mag ook aan bod komen.......zal wel niet hè?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef humberto.tan het volgende:
Tsja, het wordt een beetje eentonig. Huub krijgt alle negatieve fragmenten te zien en geeft heel rustig en eerlijk antwoord op de vragen die alleen maar betrekking hebben op zijn negatieve kanten.
En morgen gaat Brian ongetwijfeld weer geprezen worden om zijn grandioze zelfbeheersing die ik helaas nog nooit heb mogen aanschouwen.
RTL
Zo heeft Huub zichzelf dan ook anderhalf jaar lang gepresenteerdquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Spaarne het volgende:
Goed, Huub werd dus neergezet als gewetenloze geldwolf die alles doet voor 'z'n geld en dat geld ook niet met Claire wil delen.
Amanda en Brian gaan natuurlijk weer zitten kirren woensdag. En praten over arme mensen in Afrika.
Maar het is toch ook gewoon een slecht mens?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub wordt neer gezet als een boosaardig slecht persoon...belachelijk gewoon...![]()
Grapjas.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:33 schreef Desii het volgende:
das waar... en als Queenie en jij hetzelfde zeggen (dat is zo ongeveer dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen)........ kan ik wel concluderen dat hij het goed gedaan heeft (zonder het gezien te hebben)
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dat denk ik dus juist niet, daar zullen ze wel handig omheen kletsen.
Daarnet werd zelfs het kapotgooien van deuren al in de schoenen van Huub geschoven, dus ik verwacht helemaal geen kritische vragen ,maar ophemelarij en een heleboel gekir en koetsiekoetsie van dat stel.
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
En trouwens, is het zeker dat Amanda en Brian samen gaan? Aangezien Daphne zei dat ze vanaf vandaag elke dag een andere bewoner hebben in de uitzending?
Zeker weten, Amanda zei tegen Brian, vanmiddag, dat ze het zo fijn vond, dat ze samen mochten.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
En trouwens, is het zeker dat Amanda en Brian samen gaan? Aangezien Daphne zei dat ze vanaf vandaag elke dag een andere bewoner hebben in de uitzending?
Wellicht. Maar toch niet alleen als geldwolf hm.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo heeft Huub zichzelf dan ook anderhalf jaar lang gepresenteerd
Neen. Er komt vast nog wel een filmpje. Kun je alsnog kijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?
Brian heeft Amanda echt als buffer he. Moet je je eens voorstellen als hij er alleen zou zitten...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morgen Jaap, dus woensdag Brian en Amanda....meer dagen hebben we niet tot donderdag.
Nee hoor, het werd echt gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was dat geen slinkse manier om Brian onder de aandacht te brengen in de tijd van Huub?
Perfect toch? Huub meer kans.....quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap is de beste beslissing geweest om niet meer samen te werken met Huub.Je was bijna de winnaar,nu is er niks meer van over.
Bij iemand die dagelijks roept alles voor geld te doen weet je op een gegeven moment niet waar die gens nou ligt, wanneer is ie oprecht en wanneer is het voor de show/het geld. Dat doet voor sommigen afbreuk aan iemands geloofwaardigheid, ook afbreuk aan persoonlijkheid want wie is hij nou echt? Nou, als iemand dagelijks zegt 'ik doe alles voor een miljoen', dan mag je zo iemand best als geldwolf neerzetten. Ongeacht hoe oprecht en puur hij óók kan zijn. Ik begrijp jou ook wel, waarom wordt niet ook vermeld dat hij een eerlijk mannetje kan zijn, want zonder gezichtsverlies durft hij zijn fouten toe te geven, sterker nog, daar komt ie dan ronduit voor uit, maar ja, als je etterbak nr 1 bent dan springt dat meer in het oog.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Wellicht. Maar toch niet alleen als geldwolf hm.
Brian wordt consequent neergezet als een lieve, gevoelige jongen die aanankelijk moeite had zich in te houden als hem onrecht aangedaan werd maar daar inmiddels mee heeft leren omgaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is toch logisch dat Huub kritische vragen krijgt? Of vinden we het allemaal heel normaal wat hij daar gedaan heeft
Reken maar dat Jaap morgen ook aan de beurt is.......en Brian heeft nu eenmaal minder stupide acties en teksten op z'n geweten. Hoe je het ook wend of keert, Huub is de grootste rotzak in DGK. Dat hij daarnaast ook wel eens lief en aardig kan doen, doet daar niets aan af....
dat geloof ik wel, maar werd het niet gezegd om het onderwerp op Brian te krijgen? Omdat Huub dan logischerwijs zou zeggen, dat was ik niet dat was Brian en hoppa de brug naar Brian is gemaakt. Ik zeg maar wat hoor.quote:
Gaat het mij niet om.Jaap had zoveel kunnen doen en wat doet hij,is bang voor Brian.Hij had net zoveel schijt aan Brian moeten hebben.Zo zonde vind ik dat.laat Brian maar para worden,Jaap sla je echt niet gauw neer.Maar Jaap was bang en deed niks.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Perfect toch? Huub meer kans.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |