legaal muckenquote:Op maandag 19 mei 200811:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, je had nog kunnen mucken ook... na post 300 was hij niet meteen automatisch dicht [afbeelding].
How is that possiblequote:Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, je had nog kunnen mucken ook... na post 300 was hij niet meteen automatisch dicht.
Ik denk dat MPG en ik exact op hetzelfde moment een bericht plaatsten, en het forum dus niet meteen doorhad dat er 300 reacties warenquote:
Geen idee, stond op het fok weblogquote:Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef DaMart het volgende:
Maar Jort, wie was nou die chick die eens snel moet stoppen met roken?
brak fok. Ik heb laatst nog eens gemucktquote:
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!quote:
Dom forumquote:Op maandag 19 mei 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat MPG en ik exact op hetzelfde moment een bericht plaatsten, en het forum dus niet meteen doorhad dat er 300 reacties waren.
Maar dat was met hulpquote:Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!
Maar ja, dat was vroegah, toenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!
waar is die goeie ouwe tijd met 600+ posts in 1 topicquote:Op maandag 19 mei 200811:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren! [afbeelding]
Hij heeft geen unban gevraagdquote:
uitkomst is dus hetzelfdequote:Op maandag 19 mei 200811:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft geen unban gevraagd [afbeelding]
Wel post hij nu met Knekwurst [afbeelding]
Ik zal het naar de firma D. te H. sturenquote:
lijkt Opsporing V. wel zoquote:Op maandag 19 mei 200811:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal het naar de firma D. te H. sturen [afbeelding]
Ik dacht meer aan Peter R. de V.quote:
quote:Op maandag 19 mei 200811:27 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, dat was vroegah, toen
- eer-ik nog mod was
- ik nog geen tag had
- sjowhan en brandx nog geen mod waren
- het werkwoord 'mucken' nog niet bestond
- Lenny geband was (o, dat is nog steeds zo... [afbeelding] )
- ....
[afbeelding]
Ms. V. danquote:Op maandag 19 mei 200811:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Peter R. de V. [afbeelding]
Nee, wel ooit eens genomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
Doe maar niet. Mijn adres te V. is beter.quote:
Dat heb ik nietquote:
_A_ ?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
of gewoon een neukslet voor een avondquote:
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...quote:
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...![]()
Straat is ook pas in 1858 aangelegd...
Dat is een kloon van mequote:
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!
Die heb ik nietquote:
Ze kennen mijn naam zelfs... en als ik het retour afzender stuur, krijg ik het de volgende keer alsnog...quote:Op maandag 19 mei 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...
Welquote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee! Mensen hebben geen seks zonder relatie.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG heeft gelijk, maar het waren twee avonden
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN TT.
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt bindenquote:
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden.
Tja, dat zijn de regeltjes in de natuur inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 200812:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden [afbeelding].
en vervolgens 'uit liefde' negen kinderen bij elkaar neuken.quote:Op maandag 19 mei 200812:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!
Niets liefde, pure lustquote:Op maandag 19 mei 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en vervolgens 'uit liefde' negen kinderen bij elkaar neuken.![]()
Dat 'wit spul'klinkt heel verkeerd na de bovenstaande discussiequote:Op maandag 19 mei 2008 12:24 schreef BrandX het volgende:
Ik mot geen wit spul in mijn koffie. Ik wil het zwarte goud puur, dus zonder wat voor suiker dan ook.
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer... ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!
nee, wit spul moet ik ook niet, maar wat suiker en melk wel.quote:Op maandag 19 mei 200812:24 schreef BrandX het volgende:
Ik mot geen wit spul in mijn koffie. Ik wil het zwarte goud puur, dus zonder wat voor suiker dan ook. [afbeelding]
Welquote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden.
Als je serieus zou zijn zou ik medelijden met je hebben nu.quote:Op maandag 19 mei 200812:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer... ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweest [afbeelding].
quote:Op maandag 19 mei 200812:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel [afbeelding]
Seks is ook bedoeld om plezier aan te beleven, en dat kan ook buiten een relatie. Dat er vervolgens een relatie uit kan rollen is een positieve bijkomstigheid [afbeelding]
Heb je die voorraad van van t weekend nou al op?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Ik kan wel wat gebruiken, ben zo lam als een balletje.
He sjappiequote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je serieus zou zijn zou ik medelijden met je hebben nu.
heb je daar een foto van? Het 'zo lam als een balletje zijn'?quote:Op maandag 19 mei 200812:30 schreef Houniet het volgende:
Gastquote:
Goed punt. Maar waar komt dat verkeerde wereldbeeld dan vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer...
quote:ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweest.
Snuppelquote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
een beetje gezond persoon met een normale opvoeding weet wel beter. Ik schat je daarop in.quote:Op maandag 19 mei 200812:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn? [afbeelding]
En die sample dan, van dat partijtje van 150 kg dat ik thuis heb staan?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast.
@ MPG, heb nooit zoveel in huis.
quote:Op maandag 19 mei 200812:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel [afbeelding]
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet [afbeelding]
teruglezenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet
Dan ga ik snel een nieuwe waggie kopenquote:
Teruglezen doen andere voor mequote:
WAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!quote:ze komt komend weekend bij hem
Eerst snuiven, dan neukenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Teruglezen doen andere voor me
[..]
WAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!
NEUKEN!!!!!!
Ik ben heel vroeger wel eens naar de kerk geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt. Maar waar komt dat verkeerde wereldbeeld dan vandaan?
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje gezond persoon met een normale opvoeding weet wel beter. Ik schat je daarop in.
quote:
Ik ook.quote:
[afbeelding]quote:Op maandag 19 mei 200812:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben heel vroeger wel eens naar de kerk geweest [afbeelding].
ik zie het, maar doe er lekker niets aanquote:Op maandag 19 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
Indah, je quotes zijn kapot.
eigen tijd ook nog eensquote:Op maandag 19 mei 200812:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb pauzepauzepuaze. Dan mag ik FOK!ken [afbeelding].
Het is maar een chick.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet
Nou, hup, batsen danquote:
nou, hup, werken danquote:Op maandag 19 mei 2008 13:44 schreef OA het volgende:
Zo, uitgepauzedet
Ik ben niet zoeen player als jij!quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens en nog en nog eens en nog eens en als je een ons weegt, probeer het dan nog eens. Anders veel succes met de rest van je leven.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Zap-de-negerquote:Op maandag 19 mei 2008 13:52 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7582/1/-superworm:-Negertje-zappen.html
[ afbeelding ]
quote:
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzoquote:
Houniet doe eens niet zo dwarsquote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Het was vast een Coke Zeroquote:Op maandag 19 mei 200814:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?
ftlquote:
Ik mis de grap effequote:
Kneusjesquote:
quote:
quote:
Nah die liftende mensen zijn kansloos.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ff checken dan
= edit: kansloos=
Nee, die kutkoters in die autoquote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
ik zie alleen mensen die wachten op een busquote:Op maandag 19 mei 200815:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
gaat denk ik niet om het wel of niet durven. Klein vermoeden.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden [afbeelding]?
en zelfs zonder pet is dat nog laag.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puberhumor... dat gaat onze pet te onder [afbeelding].
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Ik had het ook niet gedaan, dat even terzijde. Ik heb best wel humor maar dit is inderdaad laagquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijn
Lager dan het nulpunt jaquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en zelfs zonder pet is dat nog laag.
Dat is je geraden!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten
quote:
Wie had het hier over spammen ?quote:
quote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 27197
2 MPG - 25769
3 OA - 23541
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13438
6 vrolijke-frits - 12216
7 Kuukske - 10996
8 Pheno - 10678
9 Houniet - 9272
10 Papierversnipperaar - 9187
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus van spammen is geen sprake
Louter kwaliteitsposts. EN dat sinds #3quote:
Heb net top 25 opgevraagd, zal deze ook ff opvragenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?
lijkt me een duidelijke conclusiequote:Op maandag 19 mei 200815:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus van spammen is geen sprake [afbeelding]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jortquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?
nu niet alles op de spits drijven hequote:Op maandag 19 mei 200815:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan? [afbeelding]
haha... ik sta er ook wel ergens in, maar ik ben een vrij constante posterquote:Op maandag 19 mei 200815:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort [afbeelding]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregenquote:Op maandag 19 mei 200815:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten [afbeelding]
Nee, die had ik wel door, maar de humor achter dat plaatje van Jort ontging mij even...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....quote:
Redelijk actueel hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....
Ook heel gunstig voor mij...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort
Wie verzorgt tegenwoordig deze stats dan?quote:
Pilesquote:
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggenquote:Op maandag 19 mei 200815:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregen [afbeelding] [afbeelding]
Ben je dat nog niet dan?quote:
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggen
hij ging trouwens niet rebootenquote:Op maandag 19 mei 200815:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebben [afbeelding]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!quote:
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die cokequote:Op maandag 19 mei 2008 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!
OMGquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/wilco.html
Daar gaat je baan
bedankt he!quote:Op maandag 19 mei 200816:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!! [afbeelding]
"en hij ging als een raket" ....quote:Op maandag 19 mei 200816:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die coke [afbeelding]
Vrij normaal in deze contreien.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die coke
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar gaat je baan
Hehequote:Op maandag 19 mei 2008 16:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering! Ik wist dat je vrij was, maar dit is wel erg gortig!
Af en toe moet je een beetje provoceren om iedereen wakker te houden....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar gaat je baan
Die neem ik mee naar TTK!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Ga dan niet liften.
Je weet dat dit kan gebeuren het is zouzo triest om via andermans auto te willen reizen.
Koop zelf een auto of ga met de trein of met een vriend mee ofzo.
Daarom is het wel lache haha OWNED
Je was toch wel uit je nest zeker?quote:
quote:
Dat dus.quote:[..]
als dat een provocatie is dan ben je echt helemaal ingepolderd zeg..quote:Op maandag 19 mei 200816:11 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe moet je een beetje provoceren om iedereen wakker te houden.... [afbeelding]
Meteen een beetje reclame voor de KSC... Of het al dan niet positief is, laat ik in het midden...quote:
vrij normaal?quote:Op maandag 19 mei 200816:11 schreef OA het volgende:
[..]
Vrij normaal in deze contreien. [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
dan worden we dadelijk onder de voet gelopen hierquote:Op maandag 19 mei 200816:14 schreef OA het volgende:
[..]
Meteen een beetje reclame voor de KSC... Of het al dan niet positief is, laat ik in het midden... [afbeelding]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dusquote:Op maandag 19 mei 2008 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
flinke verbastering van het origineel zeg
ommige mensen nemen werkelijk aan alles aanstoot en happen meteen...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als dat een provocatie is dan ben je echt helemaal ingepolderd zeg..
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?quote:
Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?
O ja, dat moet ik vanavond ook nog doen met de onderschriften!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!
whehehequote:Op maandag 19 mei 200816:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dus [afbeelding].
Originele taal- en spelfouten #24 [afbeelding].
ja, ommige mensen zijn echt erg.quote:Op maandag 19 mei 200816:16 schreef OA het volgende:
S
[..]
ommige mensen nemen werkelijk aan alles aanstoot en happen meteen... [afbeelding]
68 en 70 dus niet?quote:Op maandag 19 mei 200816:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dus geen gekke standjes ofzo [afbeelding]
waarom?quote:Op maandag 19 mei 200816:20 schreef OA het volgende:
Moet ik de KSC van gisteravond teruglezen?
vuile drugsgebruiker!quote:Op maandag 19 mei 200816:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert! [afbeelding]
Dat vind ik mooi verwoordquote:Op maandag 19 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!
Dan zou ik toch een bankje uitzoeken hoor.quote:Op maandag 19 mei 200816:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!
Zal ook best fijner liggen jaquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een bankje uitzoeken hoor.
liefst met wat kussentjes erbij en zo.quote:Op maandag 19 mei 200816:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal ook best fijner liggen ja [afbeelding]
Joo, slaap lekker alvastquote:Op maandag 19 mei 2008 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
kutjes wat ben ik moe... ik ga nog ff voor de buis hangen en dan naar bed.
Ik geloof een provinciegenoot op z'n woord!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!
Wat zei ik?!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in de Randstad![]()
Muckiequote:
Ik ben er doorheenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Whehe, zit iedereen 'gevangen' achter de foutmeldingen?
Gereageert ouwe.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dus.
Originele taal- en spelfouten #24.
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Whisky met en zonder stenen...![]()
Een nieuwe KSC'er. Hoi Scarface, ik ben OA.![]()
Snuiven [ afbeelding ]
[..]
Wat zei ik?!
jaquote:Op maandag 19 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Whehe, zit iedereen 'gevangen' achter de foutmeldingen?
Nog immer op de TUquote:
quote:
quote:Een nieuwe KSC'er. Hoi Scarface, ik ben OA.![]()
quote:Snuiven [ afbeelding ]
quote:[..]
Wat zei ik?!
Projectquote:
bleghquote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Project
En het werkt niet
Morgen deelbeoordeling
Krijg ik wel behoefte aanquote:
Zie tpoic van gisteravond. Teveel gezopen?quote:
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef Muck het volgende:
heeft een van jullie toevallig vodafone?
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef Muck het volgende:
heeft een van jullie toevallig vodafone?
quote:
hehe, inderdaadquote:
Lekker handigquote:Op maandag 19 mei 2008 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, inderdaad
Ik heb het wél en kan al de hele dag niet bellen of sms'en![]()
Zelfs de klantenservice kan ik niet bellen
Hehe, ja ik dacht eerst al dat je had teruggelezenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Whisky met en zonder stenen...![]()
Een nieuwe KSC'er. Hoi Scarface, ik ben OA.![]()
Snuiven [ afbeelding ]
[..]
Wat zei ik?!
quote:Top 25 Posters
1 eer-ik - 27200
2 MPG - 25787
3 OA - 23563
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13449
6 vrolijke-frits - 12225
7 Kuukske - 10996
8 Pheno - 10678
9 Houniet - 9277
10 Papierversnipperaar - 9187
11 indahnesia.com - 8838
12 JortK - 8156
13 BrandX - 7435
14 Frutsel - 6673
15 crossover - 6151
16 Lenny_Leonard - 4897
17 Sander170 - 3888
18 Sjowhan - 3813
19 DaMart - 3533
20 cablegunmaster - 2841
21 Sebasser - 2666
22 vdvorst - 2172
23 Memento-Mori - 2069
24 covie - 1957
25 buzzer - 1456
Wel Vodafone hier. En de hele dag al bereikbaar, pas de problèmequote:Op maandag 19 mei 2008 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, inderdaad
Ik heb het wél en kan al de hele dag niet bellen of sms'en![]()
Zelfs de klantenservice kan ik niet bellen
dan weet ik nu in elk geval dat het probleem niet bij het netwerk ligt, thanksquote:Op maandag 19 mei 2008 19:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel Vodafone hier. En de hele dag al bereikbaar, pas de problèmeAl zo'n 8 jaar trouwens, nooit problemen mee gehad!
Ik ga je nu wat sturenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dan weet ik nu in elk geval dat het probleem niet bij het netwerk ligt, thanks
is there any chance dat je me een SMS'je stuurt om te kijken of dat aankomt?
Maar niet enkelt in KSC...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:07 schreef Tmaatje het volgende:
Hmm waar ben ik ?? ik zit inmiddels al over de 5000
Binnenkort vierde. JJ zien we niet meer terug...quote:
Whehe. Provinciegenoten voelen elkaar aan!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja ik dacht eerst al dat je had teruggelezen
helaas niks ontvangenquote:
Dat denk ik ook niet neequote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Binnenkort vierde. JJ zien we niet meer terug...![]()
pwnquote:Op maandag 19 mei 2008 19:23 schreef Muck het volgende:
[..]
helaas niks ontvangen
toch bedankt voor de moeite
O,dat zei je zelf al....quote:morgenvroeg eerst een langs de vodapwn winkel in Arnhem gaan dan
Is dat alweer voorbij dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee
hoeveel heeft ze er inmiddels na PeZu gehad?
quote:
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandiendenquote:
Ik zal het proberen maar:quote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef OA het volgende:
Frits, open jij eens een nieuw voetbalonderschrijfttopicdeeltjedinges. Ik ga iig geen tpoic openen in VBL...![]()
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet dat OA en ik vier handen op een buik zijn, dus daarom snap ik deze opmerking
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet dat OA en ik vier handen op een buik zijn, dus daarom snap ik deze opmerking
ik vraag me ook altijd af waarom ik dat soort dingen gewoon weetquote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandienden
Ja, het is echt een gevalletje "quote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik ook niet. Maar goed, ik wist ook pas dat de vorige relaties over waren toen de volgende gegadigden zich al aandienden
Zeker. Heb al een zak leeg en de tweede is reeds aangebroken!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens senseo black op?
Goed te drinken dus?!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Heb al een zak leeg en de tweede is reeds aangebroken!
ja, lekker!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens senseo black op?
Net gedaanquote:
Goed spul ja.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Heb al een zak leeg en de tweede is reeds aangebroken!
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #123] Met nieuwe spelers
OA, Mart!
Zekersquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net gedaan
Senseo al een tijd niet gebruikt, drink zat pleur op de zaak.
Maar dacht: effe die black proeven, toen maar schoongemaakt.
Vind ik ook!quote:[..]
Goed spul ja.
Beste senseo verkrijgbaar imo.
ik zag in de folder van de Makro trouwens ook ice coffee pads staan voor de senseoquote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net gedaan
Senseo al een tijd niet gebruikt, drink zat pleur op de zaak.
Maar dacht: effe die black proeven, toen maar schoongemaakt.
[..]
Goed spul ja.
Beste senseo verkrijgbaar imo.
Ik wil de loterij winnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef OA het volgende:
Ik wil deze smilie () in mijn UI verwerkt hebben!
![]()
Heel klein i de linkerbovenhoek ofzo.
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef OA het volgende:
Ik wil deze smilie () in mijn UI verwerkt hebben!
![]()
Heel klein i de linkerbovenhoek ofzo.
DaAardbeienquote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport... nu tijd voor brood met aardbeien.
Ik zag het ook ja.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag in de folder van de Makro trouwens ook ice coffee pads staan voor de senseo
moet je ijsklontjes bij gooien dacht ik te zien aan de zak, maar hoe het nou precies werkt?
ben je nu verbaasd?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten. Ook al tijden niet gesproken meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |