Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?
O ja, dat moet ik vanavond ook nog doen met de onderschriften!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!
whehehequote:Op maandag 19 mei 200816:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dus [afbeelding].
Originele taal- en spelfouten #24 [afbeelding].
ja, ommige mensen zijn echt erg.quote:Op maandag 19 mei 200816:16 schreef OA het volgende:
S
[..]
ommige mensen nemen werkelijk aan alles aanstoot en happen meteen... [afbeelding]
68 en 70 dus niet?quote:Op maandag 19 mei 200816:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dus geen gekke standjes ofzo [afbeelding]
waarom?quote:Op maandag 19 mei 200816:20 schreef OA het volgende:
Moet ik de KSC van gisteravond teruglezen?
vuile drugsgebruiker!quote:Op maandag 19 mei 200816:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert! [afbeelding]
Dat vind ik mooi verwoordquote:Op maandag 19 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!
Dan zou ik toch een bankje uitzoeken hoor.quote:Op maandag 19 mei 200816:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat Frits whiskydrinkend op de straatstenen heeft gelegen gisterenavond!
Zal ook best fijner liggen jaquote:Op maandag 19 mei 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een bankje uitzoeken hoor.
liefst met wat kussentjes erbij en zo.quote:Op maandag 19 mei 200816:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal ook best fijner liggen ja [afbeelding]
Joo, slaap lekker alvastquote:Op maandag 19 mei 2008 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
kutjes wat ben ik moe... ik ga nog ff voor de buis hangen en dan naar bed.
Ik geloof een provinciegenoot op z'n woord!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees maar terug. En dan mag jij uitmaken wat er van waar is. Ik heb jou hoog in achting zitten, dus ga er vanuit dat jij een weloverwogen mening construeert!
Wat zei ik?!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in de Randstad![]()
Muckiequote:
Ik ben er doorheenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Whehe, zit iedereen 'gevangen' achter de foutmeldingen?
Gereageert ouwe.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dus.
Originele taal- en spelfouten #24.
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Whisky met en zonder stenen...![]()
Een nieuwe KSC'er. Hoi Scarface, ik ben OA.![]()
Snuiven [ afbeelding ]
[..]
Wat zei ik?!
jaquote:Op maandag 19 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Whehe, zit iedereen 'gevangen' achter de foutmeldingen?
Nog immer op de TUquote:
quote:
quote:Een nieuwe KSC'er. Hoi Scarface, ik ben OA.![]()
quote:Snuiven [ afbeelding ]
quote:[..]
Wat zei ik?!
Projectquote:
bleghquote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Project
En het werkt niet
Morgen deelbeoordeling
Krijg ik wel behoefte aanquote:
Zie tpoic van gisteravond. Teveel gezopen?quote:
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef Muck het volgende:
heeft een van jullie toevallig vodafone?
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef Muck het volgende:
heeft een van jullie toevallig vodafone?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |