legaal muckenquote:Op maandag 19 mei 200811:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, je had nog kunnen mucken ook... na post 300 was hij niet meteen automatisch dicht [afbeelding].
How is that possiblequote:Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, je had nog kunnen mucken ook... na post 300 was hij niet meteen automatisch dicht.
Ik denk dat MPG en ik exact op hetzelfde moment een bericht plaatsten, en het forum dus niet meteen doorhad dat er 300 reacties warenquote:
Geen idee, stond op het fok weblogquote:Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef DaMart het volgende:
Maar Jort, wie was nou die chick die eens snel moet stoppen met roken?
brak fok. Ik heb laatst nog eens gemucktquote:
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!quote:
Dom forumquote:Op maandag 19 mei 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat MPG en ik exact op hetzelfde moment een bericht plaatsten, en het forum dus niet meteen doorhad dat er 300 reacties waren.
Maar dat was met hulpquote:Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!
Maar ja, dat was vroegah, toenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren!
waar is die goeie ouwe tijd met 600+ posts in 1 topicquote:Op maandag 19 mei 200811:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb eens gemuckt toen er al 312 posts in een tpoic waren! [afbeelding]
Hij heeft geen unban gevraagdquote:
uitkomst is dus hetzelfdequote:Op maandag 19 mei 200811:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft geen unban gevraagd [afbeelding]
Wel post hij nu met Knekwurst [afbeelding]
Ik zal het naar de firma D. te H. sturenquote:
lijkt Opsporing V. wel zoquote:Op maandag 19 mei 200811:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal het naar de firma D. te H. sturen [afbeelding]
Ik dacht meer aan Peter R. de V.quote:
quote:Op maandag 19 mei 200811:27 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, dat was vroegah, toen
- eer-ik nog mod was
- ik nog geen tag had
- sjowhan en brandx nog geen mod waren
- het werkwoord 'mucken' nog niet bestond
- Lenny geband was (o, dat is nog steeds zo... [afbeelding] )
- ....
[afbeelding]
Ms. V. danquote:Op maandag 19 mei 200811:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Peter R. de V. [afbeelding]
Nee, wel ooit eens genomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
Doe maar niet. Mijn adres te V. is beter.quote:
Dat heb ik nietquote:
_A_ ?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
of gewoon een neukslet voor een avondquote:
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...quote:
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...![]()
Straat is ook pas in 1858 aangelegd...
Dat is een kloon van mequote:
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!
Die heb ik nietquote:
Ze kennen mijn naam zelfs... en als ik het retour afzender stuur, krijg ik het de volgende keer alsnog...quote:Op maandag 19 mei 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...
Welquote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee! Mensen hebben geen seks zonder relatie.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG heeft gelijk, maar het waren twee avonden
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN TT.
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt bindenquote:
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden.
Tja, dat zijn de regeltjes in de natuur inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 200812:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden [afbeelding].
en vervolgens 'uit liefde' negen kinderen bij elkaar neuken.quote:Op maandag 19 mei 200812:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!
Niets liefde, pure lustquote:Op maandag 19 mei 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en vervolgens 'uit liefde' negen kinderen bij elkaar neuken.![]()
Dat 'wit spul'klinkt heel verkeerd na de bovenstaande discussiequote:Op maandag 19 mei 2008 12:24 schreef BrandX het volgende:
Ik mot geen wit spul in mijn koffie. Ik wil het zwarte goud puur, dus zonder wat voor suiker dan ook.
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer... ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!
nee, wit spul moet ik ook niet, maar wat suiker en melk wel.quote:Op maandag 19 mei 200812:24 schreef BrandX het volgende:
Ik mot geen wit spul in mijn koffie. Ik wil het zwarte goud puur, dus zonder wat voor suiker dan ook. [afbeelding]
Welquote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden.
Als je serieus zou zijn zou ik medelijden met je hebben nu.quote:Op maandag 19 mei 200812:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer... ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweest [afbeelding].
quote:Op maandag 19 mei 200812:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel [afbeelding]
Seks is ook bedoeld om plezier aan te beleven, en dat kan ook buiten een relatie. Dat er vervolgens een relatie uit kan rollen is een positieve bijkomstigheid [afbeelding]
Heb je die voorraad van van t weekend nou al op?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Ik kan wel wat gebruiken, ben zo lam als een balletje.
He sjappiequote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je serieus zou zijn zou ik medelijden met je hebben nu.
heb je daar een foto van? Het 'zo lam als een balletje zijn'?quote:Op maandag 19 mei 200812:30 schreef Houniet het volgende:
Gastquote:
Goed punt. Maar waar komt dat verkeerde wereldbeeld dan vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn hele wereldbeeld wordt op zijn kop gezet... dan is het toch niet vreemd dat ik geschokt reageer...
quote:ik bedoel, als ik dit eerder had geweten, dan had ik mij minder kuis gedragen en was mijn celibataire bestaan niet nodig geweest.
Snuppelquote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
een beetje gezond persoon met een normale opvoeding weet wel beter. Ik schat je daarop in.quote:Op maandag 19 mei 200812:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn? [afbeelding]
En die sample dan, van dat partijtje van 150 kg dat ik thuis heb staan?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast.
@ MPG, heb nooit zoveel in huis.
quote:Op maandag 19 mei 200812:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel [afbeelding]
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet [afbeelding]
teruglezenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet
Dan ga ik snel een nieuwe waggie kopenquote:
Teruglezen doen andere voor mequote:
WAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!quote:ze komt komend weekend bij hem
Eerst snuiven, dan neukenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Teruglezen doen andere voor me
[..]
WAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!
NEUKEN!!!!!!
Ik ben heel vroeger wel eens naar de kerk geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt. Maar waar komt dat verkeerde wereldbeeld dan vandaan?
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje gezond persoon met een normale opvoeding weet wel beter. Ik schat je daarop in.
quote:
Ik ook.quote:
[afbeelding]quote:Op maandag 19 mei 200812:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben heel vroeger wel eens naar de kerk geweest [afbeelding].
ik zie het, maar doe er lekker niets aanquote:Op maandag 19 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
Indah, je quotes zijn kapot.
eigen tijd ook nog eensquote:Op maandag 19 mei 200812:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb pauzepauzepuaze. Dan mag ik FOK!ken [afbeelding].
Het is maar een chick.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Snuppel
Heb je je nieuwe liefde nou al gesproken of niet
Nou, hup, batsen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |