quote:Op maandag 19 mei 200811:27 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, dat was vroegah, toen
- eer-ik nog mod was
- ik nog geen tag had
- sjowhan en brandx nog geen mod waren
- het werkwoord 'mucken' nog niet bestond
- Lenny geband was (o, dat is nog steeds zo... [afbeelding] )
- ....
[afbeelding]
Ms. V. danquote:Op maandag 19 mei 200811:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Peter R. de V. [afbeelding]
Nee, wel ooit eens genomenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
Doe maar niet. Mijn adres te V. is beter.quote:
Dat heb ik nietquote:
_A_ ?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Neukvlees.
of gewoon een neukslet voor een avondquote:
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...quote:
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
En het mooie is, dat als je gaat zoeken, je een verkeerde straat vindt. De straat waar ik woon bestaat volgens veel registers niet...![]()
Straat is ook pas in 1858 aangelegd...
Dat is een kloon van mequote:
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, krijg je ook geen Postcodekloterijspam!
Die heb ik nietquote:
Ze kennen mijn naam zelfs... en als ik het retour afzender stuur, krijg ik het de volgende keer alsnog...quote:Op maandag 19 mei 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Vaak staat dat niet op naam en wordt iedereen slachtoffer van die spam, ook als je in een onbestaande straat woont...
Welquote:Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee! Mensen hebben geen seks zonder relatie.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG heeft gelijk, maar het waren twee avonden
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN TT.
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt bindenquote:
Scheert u weg naar den EO vuile gristen slet!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nietus... seks is alleen bestemd om voort te planten, en dat doe je niet met iedere willekeurige persoon van het andere geslacht, behalve als je die persoon leuk vindt en je genen aan die van haar wilt binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |