Goh, als Amanda haar papiertje had gehaald, hoe lang zou het hebben geduurd voordat zij hem mocht ophalen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
Huub kan zijn rijbewijs niet ophalen want dat kan alleen in Oldenzaal.
Amanda: dan doe je dat toch lekker thuis.
Gelukkig gaat zij nu autorijden, lekker golfen en maandag de studio in.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
Brian: Buiten hoorden we al, Claire gaat het koffertje pakken. Dat was dus ook zo.
Net beweerde Amanda dat ze het niet wisten van het koffertje.
Alsjeblieft hoor. Hoe moeilijk is het om je aan een script te houden??
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Toch blijf ik er bij dat Jaap een domme zet heeft gedaan .Als Jaap voor huub had gekozen, en de huub fans zouden zien dat huub het niet zou kunnen winnen, had ik zeer zeker voor jaap gegaan, om de reden: ik het brian niet gun( vrouwen mepper) en Amanda ( schreeuw schuur) ook niet!
alleen door een deal te verbreken die hij met huub had, zal ik ook zeker niet voor jaap gaan stemmen, huub weg, dan zoeken ze het maar uit!
Typerend, ik zeg verder niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:03 schreef Varen het volgende:
Charlotte zoekt haar plu, maar die heeft Amanda dus net meegenomen
Charlotte gaat echt zo niet door de regen, dan ziet ze er uit als een verzopen kat.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
meneer is aan het genieten van "het buitenlucht".
Leer eens Nederlands man, flutdichter, dorpsgek dat je er bent![]()
Een prima idee!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Kunnen we Brian opgeven voor het nationaal dictee?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Varen het volgende:
Palma zegt tegen Huub in de private, dat ze blij was, dat Huub er nog inzit.
Ze vindt, dat ze dit uit mag spreken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha.. emo-Huub. Foto's van Claire bekijken op de computer in de private en triestige muziek (Wonderwall) draaien.
Je zal elkaar maar een hele week moeten missen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
Deze???
Ik dacht dat de stem wat rauwer klonk in de versie van Huub.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:35 schreef Smash-it het volgende:
Huub luistert naar Freek de Jonge.. er is leven, er is leven na de dood. Sfeer zit er goed in!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Al met al met Huub minimaal 32,5 van alle stemmen trekken. En heeft ie 14 procent achterstand op Jaap.
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie in de toekomst. Maar Huub wordt daar wel op afgerekend. Al met al vind ik deze stemming gewoon een blamage en schoffiring van de Huubfans.
Het draait dus werkelijk alleen om geld. Waardering van de Febo richting Huub is er totaal niet.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis. De Febo te kakken gezet. En ze had maximaal slechts 20 procent van de SMS-jes nodig gehad. Want met een totaal van 50% gezet en was dan de absolute winnaar. In de praktijk had ze waarschijnlijk veel minder nodig gehad. Huubfans die Huub had kunnen oproepen om voor Claire te gaan.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten omdat er weinig leuks meer van Huub te verwachten valt. Een Jaap die Huub monddood maakt. Een stel hyena's die er als de kippen bij zijn om Huub de grond in te boren met de meest walgelijke verhalen. De Febo heeft heeft Huub het sociale contact ontnomen. En dat laatste is wat ik het meest in Huub waardeer. Al met al Huub heeft alles moeten inleveren en de rest helemaal niets. Dat JdM en kornuiten op een een persoonlijk faillissement mogen afstormen.![]()
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:52 schreef blomst het volgende:
net de finale gekeken, maar hadden ze daar nu twee dagen voor nodig??
Zal wel zijn dat maasland veel over moest doen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
En dan de echte finale live. Nou, heb er zin an!!
Hoe voel je je? Kom op, mensen! Nog even en de lijnen zijn gesloten..!!
En de winaar van dgk is....
*10 minuten later*
Brian!!!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigen
-acteerlessen
-in een film spelen
-wereldreis met mannie
-blog gaan bijhouden voor de buitenwereld
.........................................
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:02 schreef akveor het volgende:
Streamverwachting van de komende week...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik wou je de heeeeele morgen al bellen
C: Ik volg je al de hele tijd
H: Wat een goed stuk in de Telegraaf!!
C: Ja he?!
Mijn OP inspiratie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef Vandaag... het volgende:
Claire moet op Fok komen. Schatje..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Smash-it het volgende:
C: Die fans van jou, je staat overal op nummer 1
H: Ook op internet?
C: Ja, overal. Ik heb met tranen in mijn ogen dingen terug gelezen.
Zou leuk zijn als Claire ook komt FOK!ken!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Wat vind je van mijn zet met Jaap? Onze samenwerking?
C: Moet ik me nog even in verdiepen.. Misschien kun je beter alles alleen doen op dit moment.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:15 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft Huub verteld dat hij bovenaan staat in alle polls, aldus Huub.
Spelinfo doorgeven mag dus deze laatste week.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:16 schreef Marrije het volgende:
Palma neemt een beetje de houding van een lieve tante aan voor Huub.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:20 schreef Marrije het volgende:
Huub nestelt zich lekker tegen Palma aan: wat heb jij eigenlijk lekkere dikke tieten
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef feit het volgende:
Het is zeker niet te voorspellen wie het gaat winnen, die met meer punten krijgt minder smsjes, die met minder punten veel smsjes, ze gaan allemaal heel dicht bij elkaar in procenten te staan en daar kan Febo heel goed mee manipuleren!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
Claire is er toch nog een beetje.
Als streamer vind ik het zo verrot dat je niet eens normaal afscheid van haar hebt kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:34 schreef Smash-it het volgende:
Ja, dat vind ik ook vreemd. Alleen wat je op tv zag hebben we 'gekregen', dat ze zelfs nog moest lopen met haar koffer. Net zoals die Russen, die kregen volgens mij als enige ook geen auto. Huub zei net nog aan de telefoon over toen ze wegging, ze weet zelf wel via waar. Zal wel niet via de poort zijn vertrokken dus.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Slijmspoor heeft Rat onwijs leren omgaan met stress.
Rat: Zeker weten, zeker weten
Nou regie, wanneer kunnen we die bestseller dvd over zelfbeheersing bestellen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor tegen Briain: Je hebt leren omgaan met stress, weet je wel hoe waardevol dat is?
Met behulp van pammetjes lukt hem niet eens, laat staan zonder. Achterlijk wijf.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Varen het volgende:
Huub vliegt ineens van de behandelstoel, na het lezen van de Plasma
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
Misgunnen ze Huub zelfs een massage....waarom moet hij uitgerekend nu naar achter?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef Marrije het volgende:
Huub wist niet welke kleding van Claire was en wat van Amanda was dus heeft hij Amanda gevraagd te kijken of er nog kleding van Claire tussen het wasgoed lag.
Brian: ben je al klaar?
Amanda: ja, was makkelijk, alles wat zwart was. . .
Oh, Ricardo heeft een boeking en is vanavond ook nog weg
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 1.88 mimuten met Cora gebeld. Op de Plasma staat 3.09 over, maar Jaap wil 3.12 minuten
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef pullup het volgende:
Godsamme dat was pas een zakelijk telefoontje met Cora
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Amanda loopt te verkondigen dat ik haar aangerand heb.
Slijmspoor: Amanda is een schatje.
Dat wijf spoort echt niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Varen het volgende:
Charlotte haar mobiel gaat af. Ze snapt het niet, niemand heeft haar nummer. Het is Mandy
En bij deze is hij af, met enig nostalgisch gevoel, wees lief voor elkaar, het is bijna klaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
De rug van Huub is knalrood, dat is toch niet echt de bedoeling tijdens een ontspannende massage?
Ze doet het gewoon expres, net als toen met epileren. Ze zei tegen Amanda: Ik heb hem expres pijn gedaan.
Biatch.
Dan kun je altijd de anwb bellen of 112.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je aan een mobiel als niemand je nummer heeft?
Zo'n bospaadje waar je geen bereik hebt??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als je op eenzame bospaadjes wordt geslagen met een boomstronk omdat je Charlotte bent, toch handig als je dan 112 kan bellen ofzo.
leuk als je je bedenkt dat 1 op de 5.88 mensen die gisteren naar de tv keken dus de halve finale zaten te kijken!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden gister dus ruim 1 miljoen kijkers, best redelijk.
Dat mens heeft grootheidswaanzin, natuurlijk heeft iedereen haar nummer. Ze liegt dat ze barst, het is n.b. een zakenvrouw met een eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Dan kun je altijd de anwb bellen of 112.
Daarom heb ik hem dus ook. Ga niet 24uur per dag bereikbaar zijn.
Brian op TV, wat moet hij brengen dan...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef DrsH het volgende:
Als ik zo alle kandidaat millionairs bekijk denk ik persoonlijk dat Brian de meeste kans maakt om nog regelmatig op Televisie te verschijnen, Jaap zijn kansen zijn wat dat betreft nihil.
Jazeker. Ik heb zelfs nog mensen mee kunnen krijgen die het stiekem ook wilden kijken! Werd nog best gezellig hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:13 schreef petraa het volgende:
Smash-it heb je nog migraine kunnen faken?
Ik zie meer in Huub, wie wil die rat nou nog op TV hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef DrsH het volgende:
Als ik zo alle kandidaat millionairs bekijk denk ik persoonlijk dat Brian de meeste kans maakt om nog regelmatig op Televisie te verschijnen, Jaap zijn kansen zijn wat dat betreft nihil.
af en toe aan tafel schuiven in nietszeggende programma'squote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian op TV, wat moet hij brengen dan...
In het politiebericht na het acht uur journaal?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef DrsH het volgende:
Het (schijnheilige- en voorgekauwde) Woord van de Verlosser..Praise the LordBrianquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian op TV, wat moet hij brengen dan...
Volgens mij zei Huub zelfs 'met dé hoge baas van DGK', die tegen de dokter zei 'Hallo, dit is Huub. Hij zit in een programma van mij en ik wil weten of hij vergiftigd is.' Waarop de dokter doodleuk zei 'oke, prima' en bloed afnam. Huub was te lam en zat alleen maar te giechelen en met alle buisjes en draadjes te spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:16 schreef Varen het volgende:
Huub vertelt het verhaal van het nockout zijn op de verjaardag van Natasia
Brian had slaapmiddelen...
Huub zat in het ziekenhuis met een hoge baas van DGK.
Oooh op die manierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
Nou eigenlijk denk ik meer aan programma's als Opsporing verzocht en Opgelicht
Huub zegt zondag of maandag. Maar ja, misschien is het inderdaad al opgenomen. Hij zei 'Kijk maar gewoon iedere dag, half 8, rtl 5'.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:
Het gevecht is al geweest?
nee. Wordt mooie TV, zegt Huubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:
Het gevecht is al geweest?
Nee joh, bekijk het eens van deze kant, wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij niet gaat sparren maar vechten. Wat is het toch een eikel dat hij dit doorzet.
Heb ik ook. Bij mij hebben maar drie mensen mijn mobiele nummer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun je altijd de anwb bellen of 112.
Daarom heb ik hem dus ook. Ga niet 24uur per dag bereikbaar zijn.
met ik het niet mee eens, brian kan zich namelijk niet goed verwoorden en dat is wel een eerste vereiste als je in een programma komt praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef DrsH het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
Aha, op die fiets.......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef DrsH het volgende:
charlotte is zelf niet zo heel erg slim, dat wordt wel steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Charlotte denkt niet dat Huub slimmer is dan Brian.
En afkraken is niet de juiste benaming. Hij zet zichzelf enkel voor lul.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef HiDiHo het volgende:
Brian, Huub weer aan het afkraken??
Heeft die gozer nu echt niets anders te doen
En het ergste is dat ie het zelf niet door heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En afkraken is niet de juiste benaming. Hij zet zichzelf enkel voor lul.
ehhhhh.....ik geef het op....wie???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub huub
Wie doe ik na?
Echt ,100 euro in de maand heb ik er voor over om de staatsmongool na de kooi te kunnen volgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En het ergste is dat ie het zelf niet door heeft
wat heeft ie gezegd dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:25 schreef MargrietV het volgende:
Brian gaat de bak in.... Justitie Aruba zal hem zeker gaan ondervragen over de uitspraken die hij heeft gedaan over Joran v.d. Sloot.
Wtf? Ik luister naar Huub.. Wat denkt zij dat een kredietcrisis is dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je moet maar hopen dat het goed gaat met de kredietcrisis, als die overslaat naar Nederland...
Dellie: maar ik ken iemand die heeft het laatst gedaan en dat pakte goed uit.
Alsje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:32 schreef RSie het volgende:
wat heeft ie gezegd dan?
die heb ik kennelijk gemist (heb me behoorlijk zitten inlezen in het hele v/d Sloot zaakje en ben wel nieuwsgierig)
zit op mijn werk en heb hier geen geluid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285320&EMB=TaF
Dat bevat ze toch niet johquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wtf? Ik luister naar Huub.. Wat denkt zij dat een kredietcrisis is dan?
Niets zeggen kan Brian als de beste, het liefst met heel veel woorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef RSie het volgende:
[..]
af en toe aan tafel schuiven in nietszeggende programma's
Aha. Amanda leest een brochure over de Antillen. Op een gegeven moment zegt Brian:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
zit op mijn werk en heb hier geen geluid.
maar toch bedankt!
Ik denk dat zij eerder last heeft van een kredietscrisis wanneer ze de creditcard van d'r mams niet mee mag nemen naar de PCquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat bevat ze toch niet joh
Als ze rood staat is dat voor haar de kredietcrisis.
Dieenebart vond het ook.. (en de rest van de COS).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
ligt 't aan mij of krijst die Amanda alles wat ze uitblaat? Als je daarmee moet praten word je toch helemaal gek
Ze zal vast wel haar eigen CC hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder last heeft van een kredietscrisis wanneer ze de creditcard van d'r mams niet mee mag nemen naar de PC
Ik merk dat je haar niet echt kent.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
ligt 't aan mij of krijst die Amanda alles wat ze uitblaat? Als je daarmee moet praten word je toch helemaal gek
Je kunt daar ook geen gesprek mee voeren, dus dat scheelt dan weer. Tenzij je graag "okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' wil horen na iedere zin natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef Svantovit het volgende:
Jaap valt er echt van afquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha. Amanda leest een brochure over de Antillen. Op een gegeven moment zegt Brian:
Daar ligt Nathalie, dat heeft Joran tegen me gezegd.
Waarschijnlijk denkt Amanda dat het om een creditcard gaat die geweigerd werd maar even daarna het toch weer deedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is toch als je moeder je even geen Euro's kan toestoppen en je dus tot morgen moet wachten totdat je die nieuwe schoenen kunt kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
Ze hadden het over een nieuwbouw-huis kopen, vervolgens roept Jaap iets over de kredietcrisis, en Amanda reageert met dat ze iemand kent die het ook gedaan heeft en dat dat goed uitpakte.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee joh, dan pijp je die rijke vent van een eindje verderop, en krijg je ze toch nog dezelfde dagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch als je moeder je even geen Euro's kan toestoppen en je dus tot morgen moet wachten totdat je die nieuwe schoenen kunt kopen?
Jij bent wel origineel he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke
Heel heel lang geleden, maar het was meer andersomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Smash-it het volgende:
Heeft Huub met Eric lopen rotzooien? Haha, wanneer dan? (hoeeeeee dan??)
Nenaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke
Kortom dom kind.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden het over een nieuwbouw-huis kopen, vervolgens roept Jaap iets over de kredietcrisis, en Amanda reageert met dat ze iemand kent die het ook gedaan heeft en dat dat goed uitpakte.
Amanda reageerde dus niet op direct op de kredietcrisis opmerking van Jaap, maar had het nog over het onderwerp zelf; een nieuwbouw-huis kopen.
Mooie OP kahaarinquote:
Hoorde je dat ook gister?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda? Is wel de slimste vrouw die nog in de finale zit
Niemand heeft daar Jaap en Jaap heeft niemand. Dat vooropgesteld. Jaap speelt het de hele tijd alleen, en soms mogen mensen meeliften in het kader van synergie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij dat Jaap Brian heeft. Zonder Brian was Jaap écht niet leuk geweest. Zonder Brian zou Jaap het spel niet kunnen spelen. Dankzij Brian heeft Jaap nu ook zoveel punten.
Zeg het me, jij als die hard Jaap-aanhanger, wat vind je daar nu van?
Heul geen ouwe koeien, alles komt uit de vorige COS.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit Joran van der Sloot halen hè?Top!
Neeheeeeeeeeeeeeee... ik was de deur uit, maar ze herhaalde het vanmorgen nog ffquote:
Waarom? Omdat ze niet gelijk reageert op de opmerking die Jaap tussendoor gooit?quote:
Als je als 20jarige geen besef hebt van de kredietcrisis noem ik je domquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze niet gelijk reageert op de opmerking die Jaap tussendoor gooit?
Ze is idd niet bijster intelligent, maar ze kunt haar moeilijk verwijten dat ze simpelweg niet reageerde op Jaap z'n kredietcrisis opmerking. Ze weet kennelijk niet waar hij het over heeft (of begrijpt het niet) en blijft dus gewoon bij het originele onderwerp...
Kredietcrises kent ze ook niet iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze niet gelijk reageert op de opmerking die Jaap tussendoor gooit?
Ze is idd niet bijster intelligent, maar ze kunt haar moeilijk verwijten dat ze simpelweg niet reageerde op Jaap z'n kredietcrisis opmerking. Ze weet kennelijk niet waar hij het over heeft (of begrijpt het niet) en blijft dus gewoon bij het originele onderwerp...
Don't mention the warquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan zegt hij dat hij niet meer met Lieke bezig is.
Huub ligt liever met het lijk van Adolf Hitler in bed dan vrienden te worden met Brian.
Maar dat wisten we al lang dat Huub een obsessie voor Hitler heeft
Duidelijk rigged.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:54 schreef happyme28 het volgende:
Fijne poll ook weer...
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Claire heeft de Gouden Kooi verlaten. Wie had jij graag zien vertrekken?
Claire
5%
Huub
38%
Brian
9%
Jaap
7%
Amanda
4%
Is dat vreselijke programma nu nog niet afgelopen?
38%
Well, who is this then?!quote:
FEBO in actiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:54 schreef happyme28 het volgende:
Fijne poll ook weer...
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Claire heeft de Gouden Kooi verlaten. Wie had jij graag zien vertrekken?
Claire
5%
Huub
38%
Brian
9%
Jaap
7%
Amanda
4%
Is dat vreselijke programma nu nog niet afgelopen?
38%
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:54 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat moet het leven heerlijk eenvoudig zijn als je lekker simpel bent.
LOLquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Ludo aan de telefoon: zou het voor jou een probleem zijn om op te treden in een parenclub?
Hoepla Dellie aan de bak!
Ik kom niet meer bij.
Daar koop je geen Chanel en Versace van hoor Dellie![]()
die onderste stream wil je me nooit meer zo laten schrikkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef mazaru het volgende:
Het varkensgedrag van de rat wordt gecensureerd.
Iedere keer als die hapt dan springt de stream weg
[ afbeelding ]
Niet dat het wat uitmaakt hoor. We weten toch wel hoe dat gaat
[ afbeelding ]
ik ook maar b & a happen gelijk toe want dan hebben ze extra optredens b zal die wel beheren danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Langzaam maar zeker wordt het wicht klaargestoomd voor haar verdeee loopbaan.
Ik zou me toch zwaar beledigd voelen als mijn 'manager' me deze otpie zou geven.
Het niveau gaat elke dag meer omhoog in die kooiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
del moet optreden in een parenclub whahahahahahhaha
Van Dale en het groene boekje kennen ook geen kredietcrisis, het is dus een nieuw begrip.quote:
Er komt iedere dag een krant binnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Dale en het groene boekje kennen ook geen kredietcrisis, het is dus een nieuw begrip.
Maar goed, gelukkig kijkt Amanda achter iedere dag het 8 uur journaal, dus ze had makkelijk kunnen weten wat het is.
En straks gaan Brian bellen en dan gaan ze vragen of hij wil optreden in een paardenclubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ludo Voeten vraagt Amanda op ze op wil treden in een parenclub.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die onderste stream wil je me nooit meer zo laten schrikken
Ach gut, dan kunnen ze blijkbaar echt niks anders voor haar vinden. Ben benieuwd wat Brian hier van vindt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef Dementor het volgende:
Ludo aan de telefoon: zou het voor jou een probleem zijn om op te treden in een parenclub?
Hoepla Dellie aan de bak!
Ik kom niet meer bij.
Daar koop je geen Chanel en Versace van hoor Dellie![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef mazaru het volgende:
Het varkensgedrag van de rat wordt gecensureerd.
Iedere keer als die hapt dan springt de stream weg
[ afbeelding ]
Niet dat het wat uitmaakt hoor. We weten toch wel hoe dat gaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ludo Voeten vraagt Amanda op ze op wil treden in een parenclub.
En die leest ze niet... dus krijgt ze ook niets onbewust mee, zoals je normaal bij radio en TV wel krijgt.quote:
i like it that you are back.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:58 schreef Lobasca het volgende:
Ludo???!!Amanda, zou jij willen optreden in een parenclub?
![]()
De huishoer met er nog over nadenken![]()
![]()
Buikpijn ...de cirkel is rond
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die leest ze niet... dus krijgt ze ook niets onbewust mee, zoals je normaal bij radio en TV wel krijgt.
Welke carrière?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:07 schreef Lobasca het volgende:
Niks mis met parenclubs hoorMaar die 2 idioten kennen elkaar niet eens
Dellie; Schaadt dat de rest van mijn carriëre niet? OMFG
Haha, net zoals Nienke Disco. Was ook al zo'n briljant licht bij dat belspel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
HAHAHA presenteren, ze komt niet verder dan een belspel.
Ik had de streams niet aan maar dit kan ze toch echt niet gezegd hebben ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:07 schreef Lobasca het volgende:
Niks mis met parenclubs hoorMaar die 2 idioten kennen elkaar niet eens
Dellie; Schaadt dat de rest van mijn carriëre niet? OMFG
Wat denkt dat kind wel nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt of het schadelijk is omdat ze later wil presenteren.
Ik wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, net zoals Nienke Disco. Was ook al zo'n briljant licht bij dat belspel.
Presenteren in een parenclub?quote:
She did!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de streams niet aan maar dit kan ze toch echt niet gezegd hebben ?
ik ben vanaf vanmorgen al aan het bidden dat dieene weer komt .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat denkt dat kind wel niet![]()
dieenebart je je hebt nog een week, waar blijf:')
Niet dat ze daar kans op maakt, maar het is wel een van de weinige zinnige dingen die ze daar ooit gezegd heeft... valt me nog mee dat ze zich realiseert dat er zoiets is als "imagoschade"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef schatje het volgende:
Amanda vraagt of het schadelijk is omdat ze later wil presenteren.
Hahahaha....daarom ben ik zo dol op Huub, dit soort reactiesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Smash-it het volgende:
A vraagt H zijn mening over parenclubs.
H: Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Jullie hebben jezelf toch al neergezet als pornostel.
Slisrat uit Almere beweert er nooit geweest te zijn, maar weet te vertellen dat de entree hoog is..Ja voor zielige Conjo Bo Mama's wel..vrouwen mogen gratis naar binnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:15 schreef Smash-it het volgende:
Ja hoor, Huub weet alles van parenclubs. Hahaha.. Hij legt het helemaal uit aan Amanda. Ze hangt aan zijn lippen
H: Het is niet zo dat je struikelt over de mensen in de receptie.. oh sorry, je bent aan het pijpen..
Palma: Is het sjiek?
H: Ik ben er 3x geweest, naar hele sjieke.
Menig bedrijf kan nog heel wat leren van de zelfbeheersing van Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:10 schreef Dementor het volgende:
Brian denkt door bedrijven geboekt te worden.
Die kerel is knettergek.
schitterend antwoordquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Smash-it het volgende:
A vraagt H zijn mening over parenclubs.
H: Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Jullie hebben jezelf toch al neergezet als pornostel.
Denk het. Totdat haar manager (...) haar ervan overtuigd dat ze meer geld kan verdienen in een privéclub ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Wat moet Amanda daar eigenlijk doen dan, paaldansen? Zingen?
Dat denkt zequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Wat moet Amanda daar eigenlijk doen dan Zingen?
Het schijnt dat ze opeens zangeres is. Hoe dat opeens gebeurd is weet ik ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
In lingerie een beetje rondwaggelen en giechelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
aan palen hangenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Dat heeft ze nog niet gevraagd dus weet ze dat niet......handig hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Dan loop ik zwaar achter, oeps.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef Scandalous het volgende:
Brian: het is tegenwoordig bioscoop, discotheek, parenclub..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef Scandalous het volgende:
Brian: het is tegenwoordig bioscoop, discotheek, parenclub..
ja zeg maar lieke niveauquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Hoe geil op geld ben je, eerst anderen afkeuren, en zelf alleen maar dollartekens zien
Doe jij dat nooit? Wij wel, na het clubben gaan we naar de parenclub, een beetje vozen met vijftigers in 'eroties' ondergoedquote:
'Opeens heb je het. Je wordt ... '(vul zelf maar in wat hiet van toepassing is)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:23 schreef Scandalous het volgende:
Amanda's carriere en toekomst begint vandaag![]()
je kan het Mannie!!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
De huishoeren gaan het doen..van millionair tot goedkope hoer![]()
Schitterend concept![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het. Totdat haar manager (...) haar ervan overtuigt dat ze meer geld kan verdienen in een privéclub ...
Moet ik hier nu serieus op antwoorden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef elcastel het volgende:
Brian : vraag gewoon de vraag die je net al stelde ...
Leert die drol nou nooit van zijn fouten, zoals hij zelf altijd beweerd ?
PIMPquote:
De winnaar van de gouden kooi word dus gepromoot in parenclubs.Wat een afgang zegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef Scandalous het volgende:
Ludo "Met alle respect, ik hoef het niet aan H of J te vragen. Met jullie imago... "
Zolang B en A niks in de gaten hebben is er niks aan het handje toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
Ludo beledigt er lekker op los, zo te lezen.
Een soort groepskorting zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef Smash-it het volgende:
Ludo tegen Brian: Stel... dat jij wint. Ik kan de zaterdag, 24 mei, op één avond drie optredens krijgen. Die mensen willen alleen niet drie keer de volledige gage betalen.
Hij gaat dit zo ook aan de rest vragen.
En maar lullen dat Huub zijn ziel verkooptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang B en A niks in de gaten hebben is er niks aan het handje toch?
Ik heb er speciaal streams voor aangeslingerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De winnaar van de gouden kooi word dus gepromoot in parenclubs.Wat een afgang zeg![]()
Hij zei toch niets verkeerds en B&A hebben toch geen probleem nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef T-lex het volgende:
Als Ludo zo tegen Huub had zitten lullen zat nu z'n mailbox al vol met de meest uiteenlopende bedreigingen.
Hilarisch inderdaad, Brian heeft het liever niet over de streams, waarna echt de hele lijst met locatie's wordt besproken ....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
De datums niet op de stream graag.
ok, dus de 23e in breda en de 24e in ....
Weet iemand hoeveel Brian 'kost'? Edit: 2.525,- dus voor 50 minuten. OH. MY. GOD.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef elcastel het volgende:
Brian vraagt flink meer dan een Amanda bleek ook al. maarja, wat is flink meer als je God in huis haalt ?.
Hoog inzetten, dan is er nog ruimte voor onderhandelen misschien?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Er is een nieuwe lijst, wat een prijzen zeg. Dat gaat toch een hond betalen?
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
Heeft het veel nut denk je ?quote:
Ik pies ondertussen ook in mijn broek. How low can you go?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel Brian 'kost'?
A gaat weer even plassen..
Stinksmurf wil zo natuurlijk symphatie winnen bij de kijkers, zodat ze op hem sms-sen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:15 schreef pullup het volgende:
Lol @ foto van Claire op het kussen naast Huub overigens. Dat staat wel zielig denkt ie zeker
Geen idee, boek eens voor de grap ? Of misschien moeten we die financier van Verdonk even bellen voor wat boekingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand hoeveel Brian 'kost'? Edit: 2.525,- dus voor 50 minuten. OH. MY. GOD.
A gaat weer even plassen..
.
.
.
Valt het je op dat je Amanda niet alleen kunt boeken? Alleen Brian en Amanda samen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Smash-it het volgende:
Brian en Amanda samen boeken is gewoon nog 50 euro duurder dan Huub en Jaap samen. Nou, ik weet echt wel wie ik liever zou zien feesten in een kroeg/bar/etc.
Vanwege die kettingzaag. In Scarface zit ergens in het begin een scene waar de broer (dacht ik) voor de neus van Tony wordt stukgezaagd door een roedel Colombianen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Scandalous het volgende:
Brian is een paar minuten stil en zegt dan "Tony Montana"
Waarom, omdat 'ie er eindelijk open voor uit durft te komen dat 'ie een pooier is? Zware last valt van zijn schouders?quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef PeterNB het volgende:
Amanda doet inderdaad paaldansen, dit staat op die boekingssite:
Amanda & Brian gecombineerd
Optreden van 50 minuten in combinatie met paaldansen
Gage ¤ 4.000,00 -
Aha. Ik haat Scarfacequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vanwege die kettingzaag. In Scarface zit ergens in het begin een scene waar de broer (dacht ik) voor de neus van Tony wordt stukgezaagd door een roedel Colombianen.
Haha, die omschrijving:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Er is een nieuwe lijst, wat een prijzen zeg. Dat gaat toch een hond betalen? BTW: Amanda is dus niet apart te boeken.
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
quote:Amanda valt in de categorie ‘lekker wijf’. Ze is een pittige tante, maar niet bijster intelligent.
wel privé, voor een euro extra zonder condoomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt het je op dat je Amanda niet alleen kunt boeken? Alleen Brian en Amanda samen.
Oh mijn godquote:
tja, als je jezelf zo belachelijk hoog inschat kun je keihard op je muil vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:34 schreef Kinga het volgende:
Brian jankt weer.
quote:
Dankje, is er nog geen Claire info topic gemaakt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef yvonne het volgende:
Mooie OP, mooi topic, de pooier is als voorspeld reeds begonnen en waar blijft alle info voor Claire?
Een bioscoop is ook al een parenclubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Dellie heeft nieuwe schoenen gehad, ze doet ze alleen aan naar premieres en optredensWelke parenclub moet ik zijn?!
Dat mokkel stond een aantal weken geleden in 'Buis en haard' van de VARA-gids, hoezoooooooo een pose?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:50 schreef avonne het volgende:
Nadia is 2 keer zo duur als Claire (tenzij het niet recentelijk aangepast is)
Zwanger hé.... 2 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:50 schreef avonne het volgende:
Nadia is 2 keer zo duur als Claire (tenzij het niet recentelijk aangepast is)
plaat-doordringenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Toch grappig. Amanda is bang dat die parenclub slecht is voor haar imago, dus belt ze Ludo terug. En die zegt dat dat juist haar imago is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |