Ben jij ook zo blij dat Jaap Brian heeft. Zonder Brian was Jaap écht niet leuk geweest. Zonder Brian zou Jaap het spel niet kunnen spelen. Dankzij Brian heeft Jaap nu ook zoveel punten.quote:
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij dat Jaap Brian heeft. Zonder Brian was Jaap écht niet leuk geweest. Zonder Brian zou Jaap het spel niet kunnen spelen. Dankzij Brian heeft Jaap nu ook zoveel punten.
Zeg het me, jij als die hard Jaap-aanhanger, wat vind je daar nu van?
Ja! Over wie had ie het? Want hij zei 'ze' inderdaad..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
Huub: en er heeft 1 iemand gedaan alsof ze altijd onbaatzuchtig was, maaaaar zoooooooo
Palma: maar daar gaan we het nu niet over hebben
Kenneth en Charlotte hebben vorige week ook al van alles verteld over de polls.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:15 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft Huub verteld dat hij bovenaan staat in alle polls, aldus Huub.
Spelinfo doorgeven mag dus deze laatste week.
Oeh, laat me raden, die schele!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
Huub: en er heeft 1 iemand gedaan alsof ze altijd onbaatzuchtig was, maaaaar zoooooooo
Palma: maar daar gaan we het nu niet over hebben
Ik gok op Lieke.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
Ja! Over wie had ie het? Want hij zei 'ze' inderdaad..
Amen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef humberto.tan het volgende:
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.
Wat een verschil met die eigen veren in hun kont steken van de anderen en dat tactiek gezeur, ik vind H&C lief met z'n tweeen en ik denk dat Claire gelijk heeft dat hij het alleen moet doen de laatste week.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik wou je de heeeeele morgen al bellen
C: Ik volg je al de hele tijd
H: Wat een goed stuk in de Telegraaf!!
C: Ja he?!
Wat liefquote:
Dat jij de moeiete nog neemtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
Waar ik al berekend had dat Jaap en Amanda niet gek veel SMSjes nodig hebben om de finale te halen:
..
Zo'n jongen verdient het toch om te winnen, die onbaatzuchtige hulp kan nooit genoeg betaald wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.
Liekequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
geen namen genoemd, dus vul zelf maar in.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maar die mochten dat altijd alquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kenneth en Charlotte hebben vorige week ook al van alles verteld over de polls.
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n jongen verdient het toch om te winnen, die onbaatzuchtige hulp kan nooit genoeg betaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |