Hij flipte vorige week nog, tegen de butler nota benequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor tegen Briain: Je hebt leren omgaan met stress, weet je wel hoe waardevol dat is?
Met behulp van pammetjes lukt hem niet eens, laat staan zonder. Achterlijk wijf.
Overigens is die tattoo gezet op de dag dat Nena Brian een schop gaf en zij 's avonds de villa moest verlaten.quote:
Stimmt, de enige kleuter is ze ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:44 schreef Marrije het volgende:
Dat klinkt aleen stuk beter, Mannie: ik ben de enige finaliste van de kooi
Beter dan 'ik ben de enige vrouw die naar de finale gaat'
Nog een minuut of 10, dan gaat de audio van stream 3 en 4 op normaal.quote:
Het is ronduit belachelijk dat iemand die zo nar B en A trekt in de villa mag blijven wonen. Laat ook B en A met elkaar optrekken. De rest heeft toch ook niemand?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft een onverwachte boeking en is vanavond (en heel de dag) weg
Haha, dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef Marrije het volgende:
Brian: ben je al klaar?
Amanda: ja, was makkelijk, alles wat zwart was. . .
Amanda piepte dat ze het ook helemaal niet leuk vond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk dat iemand die zo nar B en A trekt in de villa mag blijven wonen. Laat ook B en A met elkaar optrekken. De rest heeft toch ook niemand?
Haha, met dat vingertje ook echt he 'Hé!'. Jaap lijkt me geen gemakkelijke voor de FEBO met zijn eeuwige afdealen enzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 1.88 mimuten met Cora gebeld. Op de Plasma staat 3.09 over, maar Jaap wil 3.12 minuten
Inderdaad, OMFG...wat was dat joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef pullup het volgende:
Godsamme dat was pas een zakelijk telefoontje met Cora
ben het met alles eens, met de aantekening dat het ook voor Brianfans geldt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand.
Het draait dus werkelijk alleen om geld.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Amanda loopt te verkondigen dat ik haar aangerand heb.
Slijmspoor: Amanda is een schatje.
Dat wijf spoort echt niet.
Hij kan die hoer gewoon voor de rechter dagen wegens laster en/ of smaad..maar die snol zal wel ontoerekeningsvatbaar verklaard wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef Smash-it het volgende:
Huub windt zich er over op dat Amanda tegen iedereen loopt te roepen dat het een aanranding was, die ene avond. Zelfs tegen de mensen van de Veronica-gids. Gelukkig waren die journalisten oplettend (of gewoon normaal) en hebben ze dat niet van haar aangenomen.
hehe, ik las dat stukje, kijk daarna op de tijd van mijn PC en zie 13:03 staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
[..]
ben het met alles eens, met de aantekening dat het ook voor Brianfans geldt.
Er werd van de bewoners verwacht dat ze TV zouden maken, vuurwerk, ruzies, spektakel.
Die inspanning wordt echter afgestraft door deze puntenstemming. Goede kanshebber, lage notering. Ik zie Jaap of Amanda hier winnen.
Hoewel ik denk dat Huub het verschrikkelijk moeilijk zou vinden als Claire zou winnen (=profiteren van zijn inspanningen) denk ik wel dat Huubfans massaal op Claire zouden hebben gestemd. Gewoon omdat het zo makkelijk was om zo Brian en amanda voor te blijven. Fans zouden aanvoelen dat het zo minder sms-jes kost.
Helaas is het hele systeem zo ingewikkeld dat je daar als bewoner pas te laat achter komt. Met een 4-3-2-1 puntenverdeling was men veel dichter bij elkaar gebleven. De 10-7-3-0 verdeling maakt de achterstand veel groter.
Tis niet eerlijk.
Jammer voor de bewoners, maar... ga niet sms-en, mensen. Boycot deze vorm van "wedstrijd". Laat de Febo weten dat het publiek niet tot het absurde te bedotten is, en laat ze stikken.
Bewaar je geld maar voor de verdere carriere van je favoriet. Koop de plaat/toegangskaartjes/boek whatever.
Echt niet neequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Amanda loopt te verkondigen dat ik haar aangerand heb.
Slijmspoor: Amanda is een schatje.
Dat wijf spoort echt niet.
hij is gewoon verbrand!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
De rug van Huub is knalrood, dat is toch niet echt de bedoeling tijdens een ontspannende massage?
Ze doet het gewoon expres, net als toen met epileren. Ze zei tegen Amanda: Ik heb hem expres pijn gedaan.
Biatch.
Wat heb je aan een mobiel als niemand je nummer heeft?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte haar mobiel gaat af. Ze snapt het niet, niemand heeft haar nummer. Het is Mandy
Het interesseert dus toch meer mensen dan dat we dachten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden gister dus ruim 1 miljoen kijkers, best redelijk.
Ik vond het ook opmerkelijk, ik heb niet eens gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden gister dus ruim 1 miljoen kijkers, best redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |