+1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat een verschil met die eigen veren in hun kont steken van de anderen en dat tactiek gezeur, ik vind H&C lief met z'n tweeen en ik denk dat Claire gelijk heeft dat hij het alleen moet doen de laatste week.![]()
En ik stem ook voor haar aanwezigheid hier, DieeneBart, nodig haar maar uit idd.![]()
Weet je het zeker, van die betere wereld?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereld
Dan ging het over Gaby, die werd er voor betaaldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
geen namen genoemd, dus vul zelf maar in.
Lieke natuurlijk.Palma heeft eeen enorme hekel aan haar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Over wie had ie het? Want hij zei 'ze' inderdaad..
Brian en Amanda zijn de enige die eerlijk en oprecht zijn, ik heb geen keusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Weet je het zeker, van die betere wereld?
Feit!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef feit het volgende:
Het is zeker niet te voorspellen wie het gaat winnen, die met meer punten krijgt minder smsjes, die met minder punten veel smsjes, ze gaan allemaal heel dicht bij elkaar in procenten te staan en daar kan Febo heel goed mee manipuleren!
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereld
+3! Claire!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Varen het volgende:
+2, kom d'r maar in Claire.
Zou ze nu streamen?
Jaaa!! Kom je sowieso in de TV draait door, haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik astro tv bellen en vragen wie er gaat winnen ?
Krijg ik dan ook een goeie ontvangst van radio 1 & 2quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaaa!! Kom je sowieso in de TV draait door, haha.
Je vergeet alle zwervers in Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijn
Mikey b.v., zit zonder werk geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet alle zwervers in Nederland
Dat heeft ze net wel aan Huub verteld, ze gaat vast wel weer eens streamen/youtuben/fora kijken binnenkort, Huub heeft regelmatig gezegd "Hoe cool is FOK! !" Ik denk dat ze hier ook wel even een kijkje komt nemen, dan kunnen we haar laten zien hoe St.Brian en trouwe volgelinge echt zijn, douche-incident/Fries/kutschmoel/zijn unieke kijk op anderen/etc. etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
+3! Claire!!
En nee, ze ging toch naar de oma's nu?
Jij snapt mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijn
Ja, dat vind ik ook vreemd. Alleen wat je op tv zag hebben we 'gekregen', dat ze zelfs nog moest lopen met haar koffer. Net zoals die Russen, die kregen volgens mij als enige ook geen auto. Huub zei net nog aan de telefoon over toen ze wegging, ze weet zelf wel via waar. Zal wel niet via de poort zijn vertrokken dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
Als streamer vind ik het zo verrot dat je niet eens normaal afscheid van haar hebt kunnen nemen.
+4! Claire!quote:
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:34 schreef Lobasca het volgende:
Ondertussen hang ik onderuitgezakt achter de streams en steek zelf geen poot uit![]()
wat meent die gek zich wel niet hij is zo debiel als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigen
-acteerlessen
-in een film spelen-wereldreis met mannie
-blog gaan bijhouden voor de buitenwereld
.........................................
dat is een zwerkerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mooi voor de beeldvorming, een zwerver mét werk is geen zwerver
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
wat dan weer een verbastering is van zwartwerker
op het moment is alleen huub in beeldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?![]()
Slabek is ook weer terug, de streams worden met de minuut treuriger.
Volgens mij mag je met zo'n kenteken niet de straat opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
A is er weer.
B: er is telefoon voor jou en weg stream
Ik drink alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?![]()
Slabek is ook weer terug, de streams worden met de minuut treuriger.
Nena, Sylvia en Ilona.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Smash-it het volgende:
Dat wist ik ook niet, dat Huub namen in de tattoo had staan. Nena, Sylvia en nog een die ze niet voorlas.
Ik vind Charlotte irritant doen tegen Huub (stating the obvious).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |